Subtielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat ons huisje spelen. Jij bent de deur en ik sla ze dicht.
gatver BOL toch doe me dat nou niet aan???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
nu moetie beter zijn
Vanavond :Kleginmebedsjow...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef danilel het volgende:
sow, ben er weer, trubbels met posten opgelost!
Let's start the show!
Nou kunnen ze daar geen sancties opzetten, want met steeds meer mensen valt het eerder opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Trap ze eens dat nest uit, begin me er een btje kwaad over te maken, stelletje luie flikkers.
achter de batterij kruipen zeggen we hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
Zijn er nog dingen gebeurd waarvan jullie zeggen dat moet je gelzen hebben in de SV of was het gewoon weer saai?
Lees wel dat Faalex en Lau alweer tussen de vette lappen liggen.
denk dat hun ook zoiets hebben ze doen maar we zitten wel onze tijd uit achter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja ja jaMaar ik begrijp geen donder van de regie dat ze dit toestaan.
Letterlijk, en niet meer dan dat Coosquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
Zijn er nog dingen gebeurd waarvan jullie zeggen dat moet je gelzen hebben in de SV of was het gewoon weer saai?
ja steeds vaker de laatste tijd he? ze draaien de dag om met de nacht lijkt het welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee snacht's gaan ze lollig doen dat zag je net ook weer in reguliere uitzending.
Die zitten er ook niet in en je ziet ook nooit een dekbed wat even gelucht wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat die slaapkamer ook wel meurt, zie geen raampje openstaan
Nou dat zeg ik net tegen Heksjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En never nooit die dekbedden luchten hč?
Ik ben er weg weg van, fijne avond allemaal.
Dat zijn 1 van de dingen die ik wel zou doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die zitten er ook niet in en je ziet ook nooit een dekbed wat even gelucht wordt
je kan je mooier voor doen maar op een gegeven moment val je door het mandje, vind Monique en Aafke echt giore meiden zo smerig de mannen zijn nog schoner op hun lichaamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd...en de dag dat ze binnen kwamen, voor het eerst dacht ik : jezus wat een kakkers bijmekaar...daar ben ik goed van terug gekomen
Als we zo gaan beginnen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zolang er niks gebeurt, hier een Willem voor je topic;
[ afbeelding ]
Thx Ruud. Ik zal de streams opzetten en af en toe eens een blik werpen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Letterlijk, en niet meer dan dat Coos
ze hebben wel airco maar of dat echt helptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die zitten er ook niet in en je ziet ook nooit een dekbed wat even gelucht wordt
Nou niet echt nou ja meer opvallende dingen zoals dat de kamer dicht is en vandaag eindelijk weer open zou gaan. Maar hij is nog steeds niet open.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
Zijn er nog dingen gebeurd waarvan jullie zeggen dat moet je gelezen hebben in de SV of was het gewoon weer saai?
het ging om het formaat niet om de inhoudquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
gatver BOL toch doe me dat nou niet aan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |