quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:20 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ok top. Wie hebben er allemaal al gedrukt?
Joanna --> Bollywood
?????? --> Millionaire
Monique --> Olympische Spelen
(zij vertelden gister dat ze hiervoor gingen drukken)
Lang geleden, maar inderdaad een beeld die ook in mijn tere zieltje staat gebrand.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat ze even gaan babbelen met Patty. Nog nooit zo'n walchelijk iets gezien.
Maar wrs is het een nieuwe bron van inkomsten voor Mamajo. Klysma's.
Schijnt vaker voor te komen in een krantquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef MargrietV het volgende:
staat weer een bericht in de Televaag.
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef MargrietV het volgende:
staat weer een bericht in de Televaag.
hoef je niet zo te schreeuwen ben niet doofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef markvanrinsum het volgende:
DIE NEP TIETEH HOREN NIET BIJ STERVIO
Hey Bolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoef je niet zo te schreeuwen ben niet doof
avond allen
hoi bolletjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
avond allen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
avond allen
Ben benieuwd wat voor mongoloide opdrachten er gaan komen....quote:
Ben je je ritalin misschien vergeten vandaag?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay toverheks bedankt dat je me vertelde dat de kamer weer open is. Ik heb het even in nieuws&updates geplaatst met jou als bron. Nu hopen dat er al gedrukt is. Gerard wilde meteen drukken geloof ik dus misschien heeft ie al gedrukt maar het staat nog niet bij de updates.
Hoe vaak ga je nu vragen of hij al gedrukt heeft???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay toverheks bedankt dat je me vertelde dat de kamer weer open is. Ik heb het even in nieuws&updates geplaatst met jou als bron. Nu hopen dat er al gedrukt is. Gerard wilde meteen drukken geloof ik dus misschien heeft ie al gedrukt maar het staat nog niet bij de updates.
Nee ik rookte 2 pakjes per dag en ben een week gestopt. Dat doet me niet helemaal goed, dus wat dat aan gaat heb je gelijk dat het niet zo goed met me gaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ben je je ritalin misschien vergeten vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |