ik haat ook ikea, ga altijd voor 1 klein dingetje, kom met een volle auto en lege portomonnee thuis. Plundraquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik haat Ikea.
Maar zoon is geslaagd.![]()
Genoten van Gerards emoties.....mooie tv
![]()
Eind-baas...met Karim uiteraard.
Sorry Piet.... even uiten dat we blij zijn... hierna houden we ons wel weer inquote:
doe mee.... van alle stress nog geen wijntje gepaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, weer tijd voor een peukie en een wijntje
Zo ist ook!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We doen het toch netjes hier en niet bij de buren!
quote:
proost zucht schenk nog maar eens een colaatje inquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
PROOST, op de goede afloop
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als dit geen reden is voor een wave Mod dan weet ik het ook niet meer hoor.
Doe nou maar mee, we weten heus dat jij ook hele coole dansmoves hebt....
De COS is hiernaast>>>>>>>>>quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef trollie67 het volgende:
Wie gbt nou koken?die wijfen,voor al die bloedsinasappel,zie ik nooit koken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee hoor daar zitten mijn streamsquote:
geen idee wie er gaat koken, ik hoop niet voor ze dat aaf het gaat doen, want dat zag er nou niet zo fris uit van de weekquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef trollie67 het volgende:
Wie gbt nou koken?die wijfen,voor al die bloedsinasappel,zie ik nooit koken
quote:
precies daar zit ie bij mij ookquote:
wtfbbq van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We mogen wel zwaaien maar niet overmatig, daar kunnen de mensen met trage linux-computers niet tegen (of waren het trage windows-computers)quote:
mijn windows niet, ik woon vlak bij het strand door mijn windows kan je niet heen kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn windows zwaait inmiddels gewoon terug hoor, no problem
Dat is nou de derde keer dat ik voor kloon word uitgemaakt, ben geen kloon ben mezelf, MissJeanet, MissJ. MissJeanette.....ben alleen al 3 keer mijn inloggegevens kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtfbbq van wie ben jij nou weer een kloon?
Hmmm, hoe doe je dat?? Als mijn windows gaan zwaaien mogen ze van mij zichzelf gaan lappen ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn windows zwaait inmiddels gewoon terug hoor, no problem
en de deugd in het middenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oh bij mij daar>>>>>>
En bij jouw <<<<<<<<
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan het zo zijn dat als je MOD word ze je Smily's afpakken
en van wie denk jij het geheim te wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..drukt spontaan op de rode knop
[ afbeelding ]
Hoe ben jij in vredesnaam door dat labyrint gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon doorlopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Hoe ben jij in vredesnaam door dat labyrint gekomen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Oe Oe welke geheim denk je te weten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
geheim? Nee hoor, ik had gewoon zin om te drukkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe Oe welke geheim denk je te weten!
Pietje valt ook reuze mee hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geef je nou serieus antwoord?![]()
Je bent grappig vanavond.
Je valt me mee.
Daar heeft ze wel een punt......heb ik persoonlijk ook last van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
zegt joanna tegen mo: hoogbegaafden zijn dom, zitten tegen geschiftheid aan, is een fakking feit
dat is niet zo moeilijk, labyrinth heeft maar 1 pad, het is geen doolhofquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
volgens mij werkt ie in de "queens head " op de zeedijk in amsterdamquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
daaag servio, vertel wel even waar je die optredens geeft, dan weet ik teminste waar ik uit de buurt moet blijven
Ik weet niet hoe hoog je ga-met-je-muis-naar-de-rechter-bovenhoek gehalte is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Geef je nou serieus antwoord?![]()
Je bent grappig vanavond.
Je valt me mee.
dat kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij werkt ie in de "queens head " op de zeedijk in amsterdam
oooh dat is makkelijk de wallen mag ik toch niet komen van mijn vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij werkt ie in de "queens head " op de zeedijk in amsterdam
ik ben er wel eens geweest, jaren geleden, toen was "dusty" de eigenaar(esse)quote:
Dat moest ik even visualiseren......toen vatte ik hem........mijn kruispunt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je ga-met-je-muis-naar-de-rechter-bovenhoek gehalte is.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geheim? Nee hoor, ik had gewoon zin om te drukken
ik ben er nooit geweest ofzo maar heb het gelezen op servio's websitequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben er wel eens geweest, jaren geleden, toen was "dusty" de eigenaa(esse)
wij gingen met een hele groep vrienden en vriendinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
oooh dat is makkelijk de wallen mag ik toch niet komen van mijn vrouw
servio wie is servio/?????quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben er nooit geweest ofzo maar heb het gelezen op servio's website
oh ok...ps..je mist er niets aan als je er niet heen gaat hoor, ik vond het 3 keer niks daarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben er nooit geweest ofzo maar heb het gelezen op servio's website
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch niet om Pietje weg te lokken he?
![]()
denk aan verleden tijd, daar zit ie ergens bijquote:
nee er waren er echt 3 openquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch niet om Pietje weg te lokken he?
![]()
goed zo, ik had ook geen plannen om te gaan ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok...ps..je mist er niets aan als je er niet heen gaat hoor, ik vond het 3 keer niks daar
niet zo pochen met je grote tuinquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
my god even de hond uitlaten en alweer een halve sc vol
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
niet zo pochen met je grote tuin
ik ook nu pasquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, nou snap ik 'm pas, Pierce Brosnan![]()
Jij kan ook niet tellen hoor, nog niet eens eenderde volquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
my god even de hond uitlaten en alweer een halve sc vol
verdomd ligt het aan de tuinquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
En die koe dan? Waar sloeg dat op? Of de gepiercte oormerken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, nou snap ik 'm pas, Pierce Brosnan![]()
Bollekus tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En die koe dan? Waar sloeg dat op? Of de gepiercte oormerken?
ja heej, ben dan wel hoogbegaafd, maar ik heb geen plaatje gezien, las het net in de cossssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En die koe dan? Waar sloeg dat op? Of de gepiercte oormerken?
sssssstquote:
driemaal daags......quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef pietpaniek het volgende:
Missj doe jij je pc wel eens opnieuw opstarten?
eeuuhhquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik heb weer beeld......en zag Joanne met die blauw geslagen ogen en die zeik kop......
quote:
ik nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
oooooh, en prins albert van monaco snap ik nu ook pas
wie?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
verkeerde streams denk ik toch hoor, schudt eens een keer goed met je PCquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik heb weer beeld......en zag Joanne met die blauw geslagen ogen en die zeik kop......
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
verkeerde streams denk ik toch hoor, schudt eens een keer goed met je PC
k snap het nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Prince Albert, die piercen ze ook, stel maar voor aan je man
quote:
trustenquote:
en dan kijk je daarna ook naar de smurfen, altijd wel denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef pietpaniek het volgende:
Prins albert is een staaf door je eikel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dan kijk je daarna ook naar de smurfen, altijd wel denk ik
jo piet slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef pietpaniek het volgende:
Truste bol ut was om doei te zeggen tegen charmed maar ik wilde optijd naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus doei doei
droom ook zacht!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat ook maar eens vroeg naar bed, de wekker gaat morgen weer op tijd en ik wil het zeker langer dan 4 volhouden morgen op mn werk![]()
slaap lekker all![]()
![]()
Leuk toch.... met de geraniums hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahaha,eigenlijk grappig als ze weggaan komen ze hier gedag zeggen en dan zwaaien wij ze uit...hahahaha, terwijl ze de hele tijd in de COS posten.....hahahaha.![]()
heb jij die van jou nog water gegeven vandaag?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk toch.... met de geraniums hier
trustequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat ook maar eens vroeg naar bed, de wekker gaat morgen weer op tijd en ik wil het zeker langer dan 4 volhouden morgen op mn werk![]()
slaap lekker all![]()
![]()
gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef MissJ.24 het volgende:
Al die weggaan.....weltrusten en de groetjes.....![]()
Ik blijf nog even om iedereen uit te zwaaien....
jesje ook alweer slapen? Kan het niet meer bijhouden joh, trustequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef jesje1982 het volgende:
slaap lekker all![]()
![]()
Ja we worden gezien als de oudjes met rollators en geraniums.....laten ze maar dat denken......de waarheid zouden ze niet aan kunnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leuk toch.... met de geraniums hier
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb jij die van jou nog water gegeven vandaag?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
legt zweepje even aan de kantquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja we worden gezien als de oudjes met rollators en geraniums.....laten ze maar dat denken......de waarheid zouden ze niet aan kunnen.(trekt sm-laarzen wat hoger op)
geilquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja we worden gezien als de oudjes met rollators en geraniums.....laten ze maar dat denken......de waarheid zouden ze niet aan kunnen.(trekt sm-laarzen wat hoger op)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
* bollokus vlucht wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten pietquote:
* bollokus gaat met een gerust hart op de bank zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
If you cant stand the heat, stay out of my kitchen.....
(pakt veertjes en zweepjes)
lievquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat Piet![]()
![]()
Moest lachen net om gerard;78 %, zou mijn moeder zoveel ge-smst hebben
Wil je rellen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:01 schreef Namat het volgende:
Lieve Servio,
Mocht je hier komen lezen, weet dan dat veel mensen het ook jammer vinden dat jij het huis moest verlaten. Ik heb van je genoten, vond je een leuke, eerlijke en spontane gast met het hart op de tong. En denk bij het lezen van vele negatieve reacties, dat je juist belangrijk was in het spel. Over saaie mensen word zelden negatief geschreven, gewoon omdat ze nietszeggend waren. Ook is er vaak jaloezie in het spel als mensen negatief spreken.
Met andere woorden, je was belangrijk, een persoonlijkheid en had eigenschappen waar anderen alleen van kunnen dromen.
Ik zal je missen in SST en het ga je goed!
Liefs
Over een uurtje moeten we naar de burenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over een uurtje gaat hier de bar open en voor iedereen gratis zuipen voor mijn verjaardag.
uhmquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:01 schreef Namat het volgende:
Lieve Servio,
Mocht je hier komen lezen, weet dan dat veel mensen het ook jammer vinden dat jij het huis moest verlaten. Ik heb van je genoten, vond je een leuke, eerlijke en spontane gast met het hart op de tong. En denk bij het lezen van vele negatieve reacties, dat je juist belangrijk was in het spel. Over saaie mensen word zelden negatief geschreven, gewoon omdat ze nietszeggend waren. Ook is er vaak jaloezie in het spel als mensen negatief spreken.
Met andere woorden, je was belangrijk, een persoonlijkheid en had eigenschappen waar anderen alleen van kunnen dromen.
Liefs
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:01 schreef Namat het volgende:
Lieve Servio,
Liefs
1;Je zit in de Slowchat, ga naar Servio's topic!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:01 schreef Namat het volgende:
Lieve Servio,
Liefs
die denkt dat ie hier in het uitzwaaitopic voor servio zit, omdat de TT hier ook is Waar wij Servio ook uitzwaaienquote:
Schrijven we over saaie mensenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:05 schreef Vultarian het volgende:
die heeft nog niet gezien hoe negatief we schrijven over de saaie mensen?
Ik zie het als en persoonlijke aanval.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die denkt dat ie hier in het uitzwaaitopic voor servio zit, omdat de TT hier ook is Waar wij Servio ook uitzwaaien
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
1;Je zit in de Slowchat, ga naar Servio's topic!
2; We vonden Servio op zijn zachts gezegd niet aardig.
3; je verpest de SC, en dan pakken we je terug. Met de hele groep wolven.
4. Je verpest persoonlijk mijn avond hier met je tekst.
5. Ben wel klaar er gluurt een Mod mee.
Tjaa... ik zag het... mogen ze daar met hem dealenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
hij heeft luduvuduh! in de cos ook al zo'n emotioneel stukje
en geen zweedse gehaktballetjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Zoon en ik op missie, binnen het uur de Ikea door, met lijstje wat die wilde kopen voor zijn kamer......ik heb verloren, we hadden zelfs nog een kwartier over!!!!
Als ik alleen of met vriendin ga ben ik rustig 3 uur onderweg...![]()
Moest het even vertellen.
Zie het niet als een persoonlijke aanval verder.
Ja duh... zoon = mannelijk geslacht = niet tegen winkelen kunnen = sport zo snel mogelijk weer weg te zijn.. en dat weet je nu nog nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Zoon en ik op missie, binnen het uur de Ikea door, met lijstje wat die wilde kopen voor zijn kamer......ik heb verloren, we hadden zelfs nog een kwartier over!!!!
vertelde ik straks al, ik ga altijd voor 1 dingetje, en effe kijken, kom halve dag later met volle auto terug en lege portemonnee, en owee als het dan ook nog eens "plundra" isquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Zie het niet als een persoonlijke aanval verder.
Die lust ik niet!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
1;Je zit in de Slowchat, ga naar Servio's topic!
2; We vonden Servio op zijn zachts gezegd niet aardig.
3; je verpest de SC, en dan pakken we je terug. Met de hele groep wolven.
4. Je verpest persoonlijk mijn avond hier met je tekst.
5. Ben wel klaar er gluurt een Mod mee.
jij klinkt te liev...... niet eens een rel woordje terug... kom op e kunt beterquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Namat het volgende:
Mmm...onaardige reactie, we hebben allemaal een eigen mening, die heb je maar te accepteren. Ik pak ook niemand omdat ie een andere mening heeft. Wolven? Nou, ik ben dol op wolven, zijn mijn lievelingsdieren![]()
Na het lezen van zoveel negatieve reacties wilde ik graag Servio een hart onder de riem steken, blijkbaar is dat bedreigend voor je, een lief commentaar over Sergio.
Jammer dat ik je avond verpest. Ik heb een geweldige avond.
Gunde beide heren de plek in het huis en gun ze beiden een positieve terugblik op het huis.
Welterusten en slaap lekker
[..]
je mag hem best een hart onder de riem steken, maar door zoveel onzin te posten vraag je om reaktiequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Namat het volgende:
Mmm...onaardige reactie, we hebben allemaal een eigen mening, die heb je maar te accepteren. Ik pak ook niemand omdat ie een andere mening heeft. Wolven? Nou, ik ben dol op wolven, zijn mijn lievelingsdieren![]()
Na het lezen van zoveel negatieve reacties wilde ik graag Servio een hart onder de riem steken, blijkbaar is dat bedreigend voor je, een lief commentaar over Sergio.
Gunde beide heren de plek in het huis en gun ze beiden een positieve terugblik op het huis.
[..]
eh.... kan je ff niet volgen. Flip denkt dat hij een Tsunami heeft overleeft?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat Flip denkt dat die clou voor Sharon voor hem was...
En trouwens Mo vieze becksteckker!
nee niet echt... meelezen in de COS is leukerquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
is het de moeite om de stram aan te gooien
ja, ze raden ineens alle geheimen (jo/mo en flip)quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
is het de moeite om de stram aan te gooien
ik zal hem nogeens even aangooienquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze raden ineens alle geheimen (jo/mo en flip)
mo weet zo ineens bijna het geheim van karim, ze zegt dan wel hij is bollywooddancer, maar hoe komt ze eropquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal hem nogeens even aangooien
echt vaag, ineens weten ze allesquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze raden ineens alle geheimen (jo/mo en flip)
Ik doe het nu gewoon alleen nog maar als ik LAPO heb.. en dan ben ik meestal snel genoeg om in mijn eentje te zijn..quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ben benieuwd hoeveel COSsen ze nu opengooien
ik gooi nu geen cos open hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ben benieuwd hoeveel COSsen ze nu opengooien
er kwamen op dat filmpje ook wel vet veel clues voorbij, maar om ze dan ineens allemaal op hun plaats te laten vallen, volgens mij kan dat gewoon niet, maarja, niets is wat het lijkt hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
echt vaag, ineens weten ze alles
Het is hier toch veel leuker!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik gooi nu geen cos open hoor
Ik ook alleen als lapo, maar soms is een lapo in de beleving van anderen te traagquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik doe het nu gewoon alleen nog maar als ik LAPO heb.. en dan ben ik meestal snel genoeg om in mijn eentje te zijn..
Je bent een Fok-Virgin....duidelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Namat het volgende:
[..]
Nee deed onze TT hunterquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik gooi nu geen cos open hoor
Jah en sommige LAPO's open ook gewoon niet (weten nu hoe ofzo) dus andere moeten ook wel openen misschien...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook alleen als lapo, maar soms is een lapo in de beleving van anderen te traag
sommige lapo's zijn mobiel en kunnen geen nieuwe openen, maar die seinen meestal een ander wel in om te openen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah en sommige LAPO's open ook gewoon niet (weten nu hoe ofzo) dus andere moeten ook wel openen misschien...
Ja ruudpuntnl die was nog laterquote:
tja, dan moeten ze maar een duidelijke regel stellen, toch? In de faq staat dat het hier het recht van de snelste is en niet dat de lapo openen moetquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
't gaat eigenlijk nergens over.... tellen hoeveel cossen geopend worden. En Piet en ander Mods maar druk zijn met de slotjes
ik heb best veul hobbies persoonlijk, maar topichunten is er eigenlijk geen vanquote:
fipohunten vink nog wel mooi als ik de tijd er voor heb......quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb best veul hobbies persoonlijk, maar topichunten is er eigenlijk geen van
toch een schotel-abonnementje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
echt erg,ben nu bezig om het voor elkaar te krijgen dat ik volgende week net 5 kan kijken zonder piet
Klopt, maar het heeft wel tot gevolg dat er toch al een paar keer twee COSsen tegelijk gevuld werden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, dan moeten ze maar een duidelijke regel stellen, toch? In de faq staat dat het hier het recht van de snelste is en niet dat de lapo openen moet
nope, kijken of ik een vpn server kan maken bij mijn ouders thuis en dan net5 streamen vanuit daarquote:
Trusten!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Mag ik afzwaaien nu? Nagenieten van de avond en even over de Ikea rommelstruikelend naar mijn bed.
Trusten alle, kusje Bol.
je mag afzwaaien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Mag ik afzwaaien nu? Nagenieten van de avond en even over de Ikea rommelstruikelend naar mijn bed.
Trusten alle, kusje Bol.
trusten MissJ... niet vergeten de geraniums water te geven hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Trusten alle, kusje Bol.
tja, maar daar zijn die modjes dan toch ook voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft wel tot gevolg dat er toch al een paar keer twee COSsen tegelijk gevuld werden.
truste missJ, see yaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Trusten alle, kusje Bol.
Ben ik ook mee bezig, weet nog niet of mijn hardewaar krachtig genoeg is, maar ik ga kijken of ik mijn signaal via HDR naar mijn netwerk kan streamen. Moet nog flink verder experimenteren. Jammer dat kwaliteit ff offline isquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
echt erg,ben nu bezig om het voor elkaar te krijgen dat ik volgende week net 5 kan kijken zonder piet
klinkt mij te ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
nope, kijken of ik een vpn server kan maken bij mijn ouders thuis en dan net5 streamen vanuit daar
en ja... wijn kan ik gebruiken!!
Hmmm, doen het ook maar voor liefde-werk-oud-papier en kunnen toch geen COSsen gaan babysittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar daar zijn die modjes dan toch ook voor?
ja juist, want als ik een verbinding met een zigo ip hier krijg kun je gewoon live net 5 kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig, weet nog niet of mijn hardewaar krachtig genoeg is, maar ik ga kijken of ik mijn signaal via HDR naar mijn netwerk kan streamen. Moet nog flink verder experimenteren. Jammer dat kwaliteit ff offline is
tja, maar het is wel het risico van 't vakquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, doen het ook maar voor liefde-werk-oud-papier en kunnen toch geen COSsen gaan babysitten
Precies (upc in mijn geval dan).. is technisch mogelijk nog ff uitvinden hoe. Makkelijkst is een tv-kaartje in een PC duwwen, maar mijn PC trekt dat niet meer. Ben nog aan het broedenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, want als ik een verbinding met een zigo ip hier krijg kun je gewoon live net 5 kijkenpfff ik kan dat niet opgeven he
* MaryMouse peukie meedoenquote:
Oei, dan ben ik wel blij dat ik betaald wordt voor mijn vak hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar het is wel het risico van 't vak
klopt zo deed kwaliteit dat en dat werkte goed. maar of ze hem opgepakt hebben ik weet het niet. maar ik heb de codes gevonden voor de ziggo stream o de computer via internet. nu kan ik proberen om een vpn server te maken bij mijn ouders in NL of de net5 vanaf daar te restreamen ....quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies (upc in mijn geval dan).. is technisch mogelijk nog ff uitvinden hoe. Makkelijkst is een tv-kaartje in een PC duwwen, maar mijn PC trekt dat niet meer. Ben nog aan het broeden
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt zo deed kwaliteit dat en dat werkte goed. maar of ze hem opgepakt hebben ik weet het niet. ....
Ik ga ook door met puzzelen... er zijn meer behoeftigen hierquote:maar ik heb de codes gevonden voor de ziggo stream o de computer via internet. nu kan ik proberen om een vpn server te maken bij mijn ouders in NL of de net5 vanaf daar te restreamen
ja, ben vorige week met hem bezig geweest voor de tv-kaart en toen zei die dat hij de laatste keer iets van 150 verbindingen had met zijn streamquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk niet dat Kwaliteit is opgepakt. Hij zei vorige week dat hij het deze week rete druk kreeg en geen tijd voor Fok had.
[..]
Ik ga ook door met puzzelen... er zijn meer behoeftigen hier
pfff 150quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, ben vorige week met hem bezig geweest voor de tv-kaart en toen zei die dat hij de laatste keer iets van 150 verbindingen had met zijn stream
Streams.... da's toch bij de buren links? En kom op nu geen eten.... omdat ze niet weten hoe ze een vis moeten fileren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
eey maar even over de streams, ze hebben nu dus geen eten meer.... dan zal het wel de heule dag liggen zijn
goh, eindelijk iets wat ik begrijp (servertjes en lijntjes enzo, n00b)quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
eey maar even over de streams, ze hebben nu dus geen eten meer.... dan zal het wel de heule dag liggen zijn
slaap lekker niki en droom zachtquote:
Sorry Ceetje... probeer bol te helpenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, eindelijk iets wat ik begrijp (servertjes en lijntjes enzo, n00b)
Geen eten meer... hallo... Karim weet heel goed dat je de gedroogde boontjes een nacht moet weken.quote:nee, geen eten meer, mooi, liggen en zeiken dat ze niet genoeg te eten hebben tuurlijk
quote:
ustream.tv gebruiken, is gratis en als je het alleen voor de live uitzending gebruikt kan er niet veel gebeuren dan zal sbs het niet merkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff 150denk niet dat mijn prive lijntje dat gaat trekken. Ook nog op zoek dus naar een servertje met een dikkere pijplijn zodat ik mijn stream alleen maar naar dat servertje hoef te routen. Uitdagingen....
ja sorry, ben er te veel mee beazig vanaaf moet het maar even weg leggen en morgen verder kijken misschien zie ik dan *knip* de oplossingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, eindelijk iets wat ik begrijp (servertjes en lijntjes enzo, n00b)
nee, geen eten meer, mooi, liggen en zeiken dat ze niet genoeg te eten hebben tuurlijk
Lekker wijntje... graag Bolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja sorry, ben er te veel mee beazig vanaaf moet het maar even weg leggen en morgen verder kijken misschien zie ik dan *knip* de oplossing
verder..... nog een wijntje dames
neejoh, ga vooral door, vinnik niet erg, ik gluur dan gewoon effe bij de buren hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja sorry, ben er te veel mee beazig vanaaf moet het maar even weg leggen en morgen verder kijken misschien zie ik dan *knip* de oplossing
verder..... nog een wijntje dames
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
niks sorry hoor, alleen maar knapalles voor bol he
ach, zo roestig klinkt het niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jongere generatie is hier beter in, ik ben een beetje roestig geworden, maar ja voor Bol
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jongere generatie is hier beter in, ik ben een beetje roestig geworden, maar ja voor Bol
ik ken er ook te weinig van maar wil alles leren .... en ja ik kan niet zeggen dat ik er te oud voor benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, zo roestig klinkt het niet hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ken er ook te weinig van maar wil alles leren .... en ja ik kan niet zeggen dat ik er te oud voor ben
liev hequote:
ja, met jullie hier... anders blijf ik aan het lopenquote:
zo, we kunnen weer eventjes vooruit *peukie pakt en laatste wijntjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, met jullie hier... anders blijf ik aan het lopen
[ afbeelding ]
zo nu kan ik weer even rustig zitten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, met jullie hier... anders blijf ik aan het lopen
[ afbeelding ]
zo nu kan ik weer even rustig zitten
je wilt toch niet zeggen dat ik al die flessen weer terug moet brengen hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo, we kunnen weer eventjes vooruit *peukie pakt en laatste wijntje
ja, we staan wel bekend als kettingrooksters en alcoholisten (weer eens wat anders als die geraniums *zwaait er stiekum nog even naar)quote:
nee, doe geen moeite, laat maar staan, komt nog wel op morgen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat ik al die flessen weer terug moet brengen he
Nee hoor bol... laat maar liggen. Ik weet mijn weg wel te vinden (bij het labyrinth rechtdoor)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat ik al die flessen weer terug moet brengen he
dat is toch mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
goh hiernaast, bekstekken bekstekken en nog eens bekstekken
Niet allen bekstekken ook een bescheiden verjaardagsfeestje ...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
goh hiernaast, bekstekken bekstekken en nog eens bekstekken
ik word er eigenlijk best wel simpel van, al dat gebekstek, goffer![]()
ja *hik* de bar is daar ook geopend, gratis drinkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet allen bekstekken ook een bescheiden verjaardagsfeestje ...
juist ja,,,,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja *hik* de bar is daar ook geopend, gratis drinken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja *hik* de bar is daar ook geopend, gratis drinken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in de sfeer van de stream... bieten-, wortel- en tomatensap
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in de sfeer van de stream... bieten-, wortel- en tomatensap
bij P&W niet in ieder geval, (effe stream-moeheid opgetreden hier), ben zelf niet zo'n bekstekker en kan er ook niet heel lang tegen om het te zien/horenquote:
ikke wel in hart en nierenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij P&W niet in ieder geval, (effe stream-moeheid opgetreden hier), ben zelf niet zo'n bekstekker en kan er ook niet heel lang tegen om het te zien/horen
Streams net afgesloten... bekstekken en konijntjesgedrag heb ik genoeg gezien de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij P&W niet in ieder geval, (effe stream-moeheid opgetreden hier), ben zelf niet zo'n bekstekker en kan er ook niet heel lang tegen om het te zien/horen
ik zit me dan gewoon te ergeren, dus dan wordt het tijd om de handel uit te zettenquote:
quote:
sorry ze waren onderling aan het bekstekkenquote:
Ooh, ze gaan doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry ze waren onderling aan het bekstekken
Bollokus nu 60+ genoemdquote:
Bollo lapo in COS go for itquote:
kep hem en fipo ookquote:
quote:
sjekkie verdientquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |