ik haat ook ikea, ga altijd voor 1 klein dingetje, kom met een volle auto en lege portomonnee thuis. Plundraquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik haat Ikea.
Maar zoon is geslaagd.![]()
Genoten van Gerards emoties.....mooie tv
![]()
Eind-baas...met Karim uiteraard.
Sorry Piet.... even uiten dat we blij zijn... hierna houden we ons wel weer inquote:
doe mee.... van alle stress nog geen wijntje gepaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, weer tijd voor een peukie en een wijntje
Zo ist ook!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We doen het toch netjes hier en niet bij de buren!
quote:
proost zucht schenk nog maar eens een colaatje inquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
PROOST, op de goede afloop
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Als dit geen reden is voor een wave Mod dan weet ik het ook niet meer hoor.
Doe nou maar mee, we weten heus dat jij ook hele coole dansmoves hebt....
De COS is hiernaast>>>>>>>>>quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef trollie67 het volgende:
Wie gbt nou koken?die wijfen,voor al die bloedsinasappel,zie ik nooit koken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee hoor daar zitten mijn streamsquote:
geen idee wie er gaat koken, ik hoop niet voor ze dat aaf het gaat doen, want dat zag er nou niet zo fris uit van de weekquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef trollie67 het volgende:
Wie gbt nou koken?die wijfen,voor al die bloedsinasappel,zie ik nooit koken
quote:
precies daar zit ie bij mij ookquote:
wtfbbq van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
We mogen wel zwaaien maar niet overmatig, daar kunnen de mensen met trage linux-computers niet tegen (of waren het trage windows-computers)quote:
mijn windows niet, ik woon vlak bij het strand door mijn windows kan je niet heen kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn windows zwaait inmiddels gewoon terug hoor, no problem
Dat is nou de derde keer dat ik voor kloon word uitgemaakt, ben geen kloon ben mezelf, MissJeanet, MissJ. MissJeanette.....ben alleen al 3 keer mijn inloggegevens kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtfbbq van wie ben jij nou weer een kloon?
Hmmm, hoe doe je dat?? Als mijn windows gaan zwaaien mogen ze van mij zichzelf gaan lappen ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn windows zwaait inmiddels gewoon terug hoor, no problem
en de deugd in het middenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oh bij mij daar>>>>>>
En bij jouw <<<<<<<<
Nee, dat kan niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Kan het zo zijn dat als je MOD word ze je Smily's afpakken
en van wie denk jij het geheim te wetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..drukt spontaan op de rode knop
[ afbeelding ]
Hoe ben jij in vredesnaam door dat labyrint gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon doorlopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Hoe ben jij in vredesnaam door dat labyrint gekomen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Oe Oe welke geheim denk je te weten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |