je mag afzwaaien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Mag ik afzwaaien nu? Nagenieten van de avond en even over de Ikea rommelstruikelend naar mijn bed.
Trusten alle, kusje Bol.
trusten MissJ... niet vergeten de geraniums water te geven hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Mag ik afzwaaien nu? Nagenieten van de avond en even over de Ikea rommelstruikelend naar mijn bed.
Trusten alle, kusje Bol.
tja, maar daar zijn die modjes dan toch ook voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar het heeft wel tot gevolg dat er toch al een paar keer twee COSsen tegelijk gevuld werden.
truste missJ, see yaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Trusten alle, kusje Bol.
Ben ik ook mee bezig, weet nog niet of mijn hardewaar krachtig genoeg is, maar ik ga kijken of ik mijn signaal via HDR naar mijn netwerk kan streamen. Moet nog flink verder experimenteren. Jammer dat kwaliteit ff offline isquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
echt erg,ben nu bezig om het voor elkaar te krijgen dat ik volgende week net 5 kan kijken zonder piet
klinkt mij te ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
nope, kijken of ik een vpn server kan maken bij mijn ouders thuis en dan net5 streamen vanuit daar
en ja... wijn kan ik gebruiken!!
Hmmm, doen het ook maar voor liefde-werk-oud-papier en kunnen toch geen COSsen gaan babysittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar daar zijn die modjes dan toch ook voor?
ja juist, want als ik een verbinding met een zigo ip hier krijg kun je gewoon live net 5 kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig, weet nog niet of mijn hardewaar krachtig genoeg is, maar ik ga kijken of ik mijn signaal via HDR naar mijn netwerk kan streamen. Moet nog flink verder experimenteren. Jammer dat kwaliteit ff offline is
tja, maar het is wel het risico van 't vakquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, doen het ook maar voor liefde-werk-oud-papier en kunnen toch geen COSsen gaan babysitten
Precies (upc in mijn geval dan).. is technisch mogelijk nog ff uitvinden hoe. Makkelijkst is een tv-kaartje in een PC duwwen, maar mijn PC trekt dat niet meer. Ben nog aan het broedenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, want als ik een verbinding met een zigo ip hier krijg kun je gewoon live net 5 kijkenpfff ik kan dat niet opgeven he
* MaryMouse peukie meedoenquote:
Oei, dan ben ik wel blij dat ik betaald wordt voor mijn vak hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, maar het is wel het risico van 't vak
klopt zo deed kwaliteit dat en dat werkte goed. maar of ze hem opgepakt hebben ik weet het niet. maar ik heb de codes gevonden voor de ziggo stream o de computer via internet. nu kan ik proberen om een vpn server te maken bij mijn ouders in NL of de net5 vanaf daar te restreamen ....quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies (upc in mijn geval dan).. is technisch mogelijk nog ff uitvinden hoe. Makkelijkst is een tv-kaartje in een PC duwwen, maar mijn PC trekt dat niet meer. Ben nog aan het broeden
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt zo deed kwaliteit dat en dat werkte goed. maar of ze hem opgepakt hebben ik weet het niet. ....
Ik ga ook door met puzzelen... er zijn meer behoeftigen hierquote:maar ik heb de codes gevonden voor de ziggo stream o de computer via internet. nu kan ik proberen om een vpn server te maken bij mijn ouders in NL of de net5 vanaf daar te restreamen
ja, ben vorige week met hem bezig geweest voor de tv-kaart en toen zei die dat hij de laatste keer iets van 150 verbindingen had met zijn streamquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk niet dat Kwaliteit is opgepakt. Hij zei vorige week dat hij het deze week rete druk kreeg en geen tijd voor Fok had.
[..]
Ik ga ook door met puzzelen... er zijn meer behoeftigen hier
pfff 150quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, ben vorige week met hem bezig geweest voor de tv-kaart en toen zei die dat hij de laatste keer iets van 150 verbindingen had met zijn stream
Streams.... da's toch bij de buren links? En kom op nu geen eten.... omdat ze niet weten hoe ze een vis moeten fileren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
eey maar even over de streams, ze hebben nu dus geen eten meer.... dan zal het wel de heule dag liggen zijn
goh, eindelijk iets wat ik begrijp (servertjes en lijntjes enzo, n00b)quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
eey maar even over de streams, ze hebben nu dus geen eten meer.... dan zal het wel de heule dag liggen zijn
slaap lekker niki en droom zachtquote:
Sorry Ceetje... probeer bol te helpenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, eindelijk iets wat ik begrijp (servertjes en lijntjes enzo, n00b)
Geen eten meer... hallo... Karim weet heel goed dat je de gedroogde boontjes een nacht moet weken.quote:nee, geen eten meer, mooi, liggen en zeiken dat ze niet genoeg te eten hebben tuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |