Heerlijk lijkt me datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, dat klinkt niet best. Beterschap ermee kokkie. En misschien heeft MaryMouse vanavond nog wat geneeskrachtige kippensoep voor je!
superkokkie!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef markvanrinsum het volgende:
bollokus
superkokje
Ceetje
Marymouse
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef markvanrinsum het volgende:
bollokus
superkokje
Ceetje
Marymouse
* superkokjevind MaryMouse haar kippensoep heerlijk en kan nu weer even slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
Mark
Superkokje
Bollokus
Vultarian
![]()
* MaryMouse geeft Superkokje een grote kop kippensoep met extra chilipepertjes![]()
Slaap lekker kokjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
* superkokjevind MaryMouse haar kippensoep heerlijk en kan nu weer even slapen![]()
snel beter worden hoor kokkiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
* superkokjevind MaryMouse haar kippensoep heerlijk en kan nu weer even slapen![]()
toverheks had het erover dat het een kloon was, of ging dat over heffertje?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Fenneke vandaag geverified wordt.
Dat was Heffertje. Daarom was Danny door alle posts gegaan, het is een kloon van een gebande, dan worden alles posts weggehaald.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toverheks had het erover dat het een kloon was, of ging dat over heffertje?
oke, dan heb ik toverheks verkeerd begrepen. Zou wel cool zijn als ze het dan daadwerkelijk isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was Heffertje. Daarom was Danny door alle posts gegaan, het is een kloon van een gebande, dan worden alles posts weggehaald.
Alle posts rond Fenneke staan er ook nog gewoonquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oke, dan heb ik toverheks verkeerd begrepen. Zou wel cool zijn als ze het dan daadwerkelijk is
hoop dat je het me vergeeft, maar ik had niet zoveel trek om het voor de 3e keer terug gaan te lezen. Zag wel dat haar 1e post er rond de middag nog gewoon in stond, dus vond het al merkwaardig, mja, toverheks komt hier al wat langer als ik dus ik dacht: die zal wel insite info hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle posts rond Fenneke staan er ook nog gewoon
ja, maar dat weet je toch, ook dat er pubers verliefd op hem zijn etc etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
Lijkt me voor haar wel maf, hier lezen dat al die vrouwen zo op haar man glijen @@
ging in het begin goed met gyazo, maar het werkt nu vaak zoo traag, of hij wil de caps gewoon niet uploaden, heel irritant. Welke gebruik jij nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef bollokus het volgende:
ja, eindelijk een fatsoenlijk programma gevonden voor caps....
want dat gyazo werkte op mijn comp niet!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
Lijkt me voor haar wel maf, hier lezen dat al die vrouwen zo op haar man glijen @@
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooooh, zojuist bevestigingsbrief gehad, ZWART OP WIT![]()
wij hebben gewonnneeee, wij hebben gewonneeeeee
oooh, akkefietje met de Gemeente alhier, ging echter wel over veel geld ivm herstelwerkzaamheden aan ons huis (door wegwerkzaamheden heul veul scheuren in ons nieuwe huis en wateroverlast). Gemeente wilde niet betalen en herstellen, maar nu welllllllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
maar ehm wat/waarmee heb je gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |