ben net droog achter de orenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff... en dan zeer oud belegen (60+) genoemd worden
Je doet het beter dan ik... toen ik de poging waagde werd mijn post en alle DGK/BB reunie posts verwijderdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
echt niet! niks voor mij! wou er iets anders op zeggen maar heb mezelf even de mond gesnoerd
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je doet het beter dan ik... toen ik de poging waagde werd mijn post en alle DGK/BB reunie posts verwijderd
Pfff.... net droog achter haar oortjes is Geraldine en de andere kalfjes.... maar ja in de COS is iemand van 24 nog een meisjequote:
* bollokus doet zijn broek omlaagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... net droog achter haar oortjes is Geraldine en de andere kalfjes.... maar ja in de COS is iemand van 24 nog een meisje
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
* bollokus doet zijn broek omlaag
nee een jongetje hoor
gertje heeft wel een deftige opmerkingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
ze zijn nog steeds aan het rellen op de COS en aan het roepen om blauwtjes
ik vind een wind onder de dekens helemaal niet deftig, ook niet als je hem fris noemtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gertje heeft wel een deftige opmerking
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gertje heeft wel een deftige opmerking
trustequote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo... dank je voor de wijnwas weer gezellig. Ik kruip mijn nestje in...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo... dank je voor de wijnwas weer gezellig. Ik kruip mijn nestje in...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker
ik ga hem ook opzoeken ciao
![]()
![]()
![]()
Ceetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen Charmed_Angel en goeiemorgen Bollokus![]()
![]()
![]()
lopt, ze hebben ook geen eten dus blijft een beetje rustigquote:
doen ze ook om uit te buikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:21 schreef Ceetje.. het volgende:
van een lege maag krijg je ook slaap, dus ze zullen vandaag wel weer veel op hun nest liggen
Zo, FTD weer back onlinequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve Fokkers, allemaal bedankt voor op mijn mannetje stemmen vanavond! Het deed hem echt wat, zo'n grote overwinning. Top al die enthousiaste reacties en zoveel steun! :-)
Hoe vind jij die nou nog ???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:36 schreef Ceetje.. het volgende:
hier de post uit de vorige cos van Pablolaatje, alias fenneke, of niet
[..]
Zo, FTD weer back online, hoef ik weer die andere toestand niet uit te pluizen, scheelt weer tijd
Enneeeeeh, gisteren in gevecht geweest met de Gemeente alhier, IK HEB GEWONNEN![]()
![]()
kan FTD alleen niet vinden. Gewoon 1e pagina van de vorige cos. Waarschijnlijk hebben ze de posts gedelete met die lullige vragen aan haar (waarom hebben jullie geen kids enzo) en opmerkingen richting haar dat ze een kloon van iemand zou zijn, en gehakketak daaroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
Hoe vind jij die nou nog ???
en ftd.. hier werkt da toch niet... doe het wel met torrent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |