Heb ik ook wel, en als ik dan F5 kan de fok-server niet gevonden wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wel raar hoor. Ik krijg ook wel eens als ik wil quoten een code-0 melding, dan quoot ie ineens niet meer, of dat ie ineens niet meer wil updaten. Zo'n beetje sinds gisteren
EVEN ZWAAIEN NAAR MARYMOUSEquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ja.... mijn boxje is er weer, en mijn smileys![]()
![]()
(FF 4.0)
weet je hoe je vis moet fileren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
zo nog even kokkerellen en dan kom ik weer terug
yep, exact, hoogst irritant!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, en als ik dan F5 kan de fok-server niet gevonden worden
ik heb het hier gewoon uit de vriezer gepakt dieheb ik ergens vorig jaar al gefileerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je hoe je vis moet fileren?
Captain Igloquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het hier gewoon uit de vriezer gepakt dieheb ik ergens vorig jaar al gefileerd
neeeeeee, lekkere scholfileetjes van de Jumbo, voor als ik haast heb, geen getob, alhoewel ik wel een vis kan fileren, schoonmaken laat ik mijn vader altijd doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het hier gewoon uit de vriezer gepakt dieheb ik ergens vorig jaar al gefileerd
een soort van ja, wel zelf gevangen en gepanneerdquote:
succes en tot straks kokkiequote:
lekkahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
een soort van ja, wel zelf gevangen en gepanneerd
smakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef bollokus het volgende:
ben je aan het eten krijg je verhalen over een klysmakuur
een lekker snoekjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekkah
goede beekridder of zalm forelletje
klopt ja! maar liever na het eten en niet tijdensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ja bol, van boven erin, van onder eruit, klaar terwijl u wacht
Ze hadden al een fles wodka gekregen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar ja dat past niet echt in het back to basic, tenzij ze hun eigen drank moeten stoken maar dat lukt ze niet meer voor morgen
klopt in nederland wel. maar bij ons in de vijver kunnen ze niet de grond in want dat is alleen rotsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind ik persoonlijk te gronderig smaken
even refreshen doethij het weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
WTF nou kan ik weer nie quoten, foutmelding code 503, iemand?
mij mij werkt de auto-refresh niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
WTF nou kan ik weer nie quoten, foutmelding code 503, iemand?
hier doet alles het weer ......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij mij werkt de auto-refresh niet meer
yep, refreshen werkt, na een tijdje dan, kannie eerst de server weer niet vinden pffffffquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij mij werkt de auto-refresh niet meer
Ik hou ondertussen het FOK FB draadje in de gaten, er zijn heel veel mensen met problemen zowel van hier als van andere forumsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, refreshen werkt, na een tijdje dan, kannie eerst de server weer niet vinden pffffff
ik mag niet klagen!quote:
heeft de pizza reclame geholpen van sstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah, was even pizzaaaa aan het maken maar nu, aan het opeten achter mijn computer!!
Gaaf verhaal goed plotquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaah, was even pizzaaaa aan het maken maar nu, aan het opeten achter mijn computer!!
Nee dit is lekker shoarma pizza van de Vomarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft de pizza reclame geholpen van sst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |