Nee bedankt! Bah koffie...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik heb nog geen koffietje op vanavond, dus ik doe even een bakkie, nog iemand?
heb je een espressootje voor mij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik heb nog geen koffietje op vanavond, dus ik doe even een bakkie, nog iemand?
ja doe mij maar een bakkiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
Hoe wil je dat doen, dat komt toch nooit warm aan hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
wel jammer, zou toch wel tof zijn als z'n vrouw hier zat mee te postenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
met deze streams is het ook niet echtcrisis tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
met deze streams is het ook niet echtcrisis tijd
Je vergeet Guido (duffo geloof ik dat ie heet)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, ik vind 't ook erg leuk dat BB-Bart, DGK_eric, DGK_huub, bunker-renate en SST-Jurien meeposten. Niet gek.
en sst guidoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker, ik vind 't ook erg leuk dat BB-Bart, DGK_eric, DGK_huub, bunker-renate en SST-Jurien meeposten. Niet gek.
nopequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Goedenavond! Is er nog wat gebeurd vandaag?
en vergeet Guido niet, die heeft ook al gepost, of klopt dat ook niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
poffuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vergeet Guido (duffo geloof ik dat ie heet)
Karim heeft een vis gesloopt dat was het hoogtepuntquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef TjetMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |