als je hem hebt, dan heb je hemquote:
Oh, dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is het beter in proportie dus lijken ze groter
Ja zeg, je komt maar hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok. Wanneer ben je hier, met je tieten en dekens?
Ja, je bent nu een soort van verkracht, maar je hebt het toch zelf gedaan.quote:
Ja dat is helemaal waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je hem hebt, dan heb je hem
jah ineens was die andere gesloten, zag geen reactie meerquote:
Je moet er maar wat voor over hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee jij hier, is net zo ver.
En ik heb er nog een lekker Popje bij
deze staat ook nog op een topgear driving music cdquote:
Ik ben ook zo blij met die senseo en waterkoker van noukiequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen
[..]
Ja zeg, je komt maar hier
Tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met die senseo en waterkoker van noukie![]()
En als ik eenmaal gesetteld ben dan moet je maar een keer langskomen![]()
Ik zag trouwens in mijn eigen posthistory dat ik vandaag nog in singles had gepost, dat was ik dus niet![]()
Hoe is het daar verder?
Ik zei al van 1 tot 3quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik probeer een heel onzinnige cirkelredenering te formuleren, maar dat is toch lastiger dan verwacht
Weinig ontopic maar ach, wou het even kwijt.
Nog steeds de vraag 13-15 morgen of 16-18, (en ik geloof dat snuk dus weg is nu dus elk blok van 2 uur tussen 13 en 18 kan
ooh leuk. met taart en zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik probeer een heel onzinnige cirkelredenering te formuleren, maar dat is toch lastiger dan verwacht
Weinig ontopic maar ach, wou het even kwijt.
Nog steeds de vraag 13-15 morgen of 16-18, (en ik geloof dat snuk dus weg is nu dus elk blok van 2 uur tussen 13 en 18 kan
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofDoe ik!
Wie was dat dan
Daar wel goed hoorSingles is weer een beetje aan het opleven, heb ik het idee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig![]()
Ezechielk natuurlijk![]()
Oh leuk, gezellig
dat is wat mij betreft prima.quote:
Ik kan wel een plaatje van taart postenquote:
Ik zet je op het roosterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
dat is wat mij betreft prima.
[..]
Ik kan wel een plaatje van taart posten
Zijn er nog voorkeuren van genre/thema ook dan?
Ja echt hequote:
Alt + Squote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef humorduck28 het volgende:
Ben mn enter-knop kwijt... nu moet ik alles invoeren via invoeren...
Ruimte zat enz op het roosterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
trance/dubstep/60s/70s/80s/mainstream/nummer 1 hits/goa whatever....
Lukt niet op mn laptop maar ik red me wel.. thanx voor de typ iigquote:
Fijne avond chickquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Prettige voortzetting
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, wat ik de komende 2 uur voor jullie in petto heb:
Klassiekers. Veel klassiekers. Van de net-niet kapotgedraaide nummers tot de typische ohjanummers.
Verder is er een Woodstock block en we gaan horen naar de eerste voorzichtige stapjes die in punk en metalmuziek werden gemaakt.
Van singer-songwriters tot aan vrolijke ska, het is allemaal te horen tussen 23:00 en 01:00 bij Radio onzin!
Ja nu staat het er al opquote:
Het is meer een leidraad voor (potentiële) luisteraars. Ik ga bijvoorbeeld niet luisteren als ik een uur metal zie staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Zokunen het volgende:
Mja maar ik vind alles wel leuk dat maakt het kiezen zo kut, kan dus ook voor een "stream" gaan, indie, dance, trance, techno, electronic, folk,blues
lol idiot. ben bijna klaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu kan ik naar dragems luisteren.
ik ga luisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, wat ik de komende 2 uur voor jullie in petto heb:
Klassiekers. Veel klassiekers. Van de net-niet kapotgedraaide nummers tot de typische ohjanummers.
Verder is er een Woodstock block en we gaan horen naar de eerste voorzichtige stapjes die in punk en metalmuziek werden gemaakt.
Van singer-songwriters tot aan vrolijke ska, het is allemaal te horen tussen 23:00 en 01:00 bij Radio onzin!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bam zo een herpespiemel en kut op mn beeldscherm
Ja snel, zeg iets. Ga dan ook geen muziek draaien imbiciel. Donderdag dartsavond, weet je toch.quote:
wat goed van jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn verjaardagsbloemen staan nu al meer dan een week en zijn nog steeds mooi![]()
Ik heb ze dan ook goed verzorgd
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op vrees ik
Daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is meer een leidraad voor (potentiële) luisteraars. Ik ga bijvoorbeeld niet luisteren als ik een uur metal zie staan.
Nee, maar daarom genre, zodat men weet wat men kan verwachten. Ongeveer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn
Dat draai ik aan het einde om je wakker te schudden als je niet in het topic zit als ik er klaar mee ben
Hinoi team komt morgen sowieso langs, verder weet ik het nog niet
ik krijg ook altijd alles doodquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje laat alle planten/bloemen altijd dood gaan, ik verzorg ze altijd goed
Je bent gewoon nog minder verzorgend dan een woestijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd alles doodzelfs cactussen
![]()
ik vergeet de planten altijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog minder verzorgend dan een woestijn.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond allemaal
Kijken of ik die oude meuk een beetje kan waarderen
dat klinkt als schoolquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het
Zie het als een leuke muzikale geschiedenisles
Buh, geschiedenis...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het
Zie het als een leuke muzikale geschiedenisles
faal kwootjequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Buh, geschiedenis...
Ik had van de bloemist in mijn oude woonplaats vetplantjes gekregen want die kon ik wel in leven houden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd alles doodzelfs cactussen
![]()
al heb ik nu al een week gerbera's staan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had van de bloemist in mijn oude woonplaats vetplantjes gekregen want die kon ik wel in leven houden.
2 maanden later ben ik naar hem toegegaan dat mn plantjes dood waren.
Kwam hij 's avonds even kijken. 2 vetplantjes in 1 pot. De 1 was verzopen de ander uitgedroogd.
Het is een gave
idd... ik had ook geen zin om het te herstellen.... heb het maar creatief opgelost...quote:
Ik heb dinsdag een palmplantje gekocht. Kijken hoe lang die het vol gaat houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is 1 soort die ik in leven houdt.. die mag je dus een half jaar vergeten dan een plens water erop en ze doen het weer.. al heb ik ze dan vaak al weggegooit
heul creabea van jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
idd... ik had ook geen zin om het te herstellen.... heb het maar creatief opgelost...
Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, dat zijn pas vakkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Geschiedenis was het leukste vak op school
Alleen heb je daar een goede leraar voor nodig. Saaie feitjes uit je hoofd leren is inderdaad saai, de verhalen eromheen zijn tof!
ben benieuwdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een palmplantje gekocht. Kijken hoe lang die het vol gaat houden![]()
En nu ben ik echt slapen
daar faalde ik juist altijd inquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, dat zijn pas vakken
Hihi, alphaatje dat je bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar faalde ik juist altijd in
Ah, mijn 4 slechtste vakkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, dat zijn pas vakken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, mijn 4 slechtste vakken
Ik was meer van Geschiedenis, Engels, Nederlands en Aardrijkskunde.
quote:
en economie, maatschappijleer, en we hadden godsdienst waar ik een kei in wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, mijn 4 slechtste vakken
Ik was meer van Geschiedenis, Engels, Nederlands en Aardrijkskunde.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar faalde ik juist altijd in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Maatschappijleer en godsdienst jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en economie, maatschappijleer, en we hadden godsdienst waar ik een kei in was
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je plaatje faalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...![]()
daar was ik ook heul slecht inquote:ik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Mijn muziek leraar heette Asberg, de 1e les noemde ik hem asbak, nooit meer goed gekomen.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was ik ook heul slecht inik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
godsdienst heb ik gehaald dankzij mijn oeverloze gezwam met de leraren dat de bijbel niet klopt en ik eiste ook lessen over de koran enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maatschappijleer en godsdienst jaik vond godsdienst eigenlijk wel leuk. De bijbel staat vol met bloederig spul man
Gewoon lezen alsof je Harry Potter leest en je hebt een leuk boek gelezen
-insert koosnaampje-
Gelukkig waren die vakken geen eindexamen vakken voor mij
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik haalde altijd een 9 of 10 met muziekquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was ik ook heul slecht inik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
![]()
![]()
Is Serena weer "normaal"quote:
hoogste wat ik heb gehaald was een 10 voor zingen.. verder kreeg ik altijd een 6 voor het niet aanraken van de instrumentenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik haalde altijd een 9 of 10 met muziekmijn leraar was wel tof
-insert koosnaampje-
Speciaal ingelogd met mn brakke laggende internet verbinding om te reageren.
Top nummer, wist de titel niet.. bedanktDie met die rooie broek![]()
oh ok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is mijn nieuwe hooi hooi
quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Redskillz het volgende:
Top nummer, wist de titel niet.. bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
alstu. Nooit meer vergeten hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Redskillz het volgende:
Top nummer, wist de titel niet.. bedankt![]()
Zijn er nu nog mensen die morgen tussen 13:00 en 15:00 luisteren?
If so, wat wil je horen?
Als ik er ben wil ik snoeiharde dubstep horenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er nu nog mensen die morgen tussen 13:00 en 15:00 luisteren?
If so, wat wil je horen?![]()
Magnetic man - i need air, of wat anders? (heb veel meer maar moet ergens beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik er ben wil ik snoeiharde dubstep horen)
aaah dit soort muziekjens tot 1 uur![]()
-insert koosnaampje-
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Magnetic man - i need air, of wat anders? (heb veel meer maar moet ergens beginnen)
![]()
Dan staat ie bij deze in de queuequote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
M'n edit was net op tijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snatch 2 was idd een kaskraker van jewelste
Crank (1&2), Snatch, Lock stock and 2 smoking barels, zijn allemaal geniaal
Lekker hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaah dit soort muziekjens tot 1 uur![]()
Mijn droom is een 4 uur durende show overdag met alleen maar dit soort spul![]()
Kelopt. Jason Statham FTWquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Crank (1&2), Snatch, Lock stock and 2 smoking barels, zijn allemaal geniaal![]()
![]()
er is zeker niemand die een heule goede laptop wil ruilen tegen mijn brakke kutlaptop
-insert koosnaampje-
oh doe dat dan een x als ik er ook benquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker he
Mijn droom is een 4 uur durende show overdag met alleen maar dit soort spul-insert koosnaampje-
Hij heeft een echt bazen hoofdquote:
alleen maar goeien muziekjensquote:
-insert koosnaampje-
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen maar goeien muziekjens![]()
![]()
Ik heb er nog meer van zulkequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef dockx het volgende:
[..]
Dat ja, Erg leuk genre, ook al ben ik nog maar 21![]()
![]()
Vind hij mij nog wel een beetje lief?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
Serena hier, ik moet van Viro zeggen dat DJ ValHallen 1 van zijn favorieten DJ's is.
zal het aan hem vragen voor jequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vind hij mij nog wel een beetje lief?![]()
Dit zou zo maar eens onder al mijn posts kunnen te komen staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef Viro het volgende:
Serena hier, ik moet van Viro zeggen dat DJ ValHallen 1 van zijn favorieten DJ's is.![]()
![]()
heerlijken muziekjens in mijn oren
-insert koosnaampje-
Oh leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit zou zo maar eens onder al mijn posts kunnen te komen staan![]()
en zokunen, viro zegt dat jij ook 1 van zijn favorieten dj's bent![]()
vindt hij mij nog wel lievv?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
en zokunen, viro zegt dat jij ook 1 van zijn favorieten dj's bent
-insert koosnaampje-
* Knetterkrankjorum zingt zachtjes mee-insert koosnaampje-
Hij is mijn favo knuffel neger <3.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
en zokunen, viro zegt dat jij ook 1 van zijn favorieten dj's bent
(onz praat style)
Maar hij is een schat en kan baggeren als de beste(en is denk ik meestal ook heel lief)
na gisteren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vindt hij mij nog wel lievv?
ik denk van niet, maar ik kan niets zeggen.![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:53 schreef Viro het volgende:
[..]
na gisteren?
ik denk van niet, maar ik kan niets zeggen.
-insert koosnaampje-
Hij is altijd lief tegen mij, op de grappen die hij uithaalt dan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij is mijn favo knuffel neger <3.
(onz praat style)
Maar hij is een schat en kan baggeren als de beste(en is denk ik meestal ook heel lief)
![]()
Meestal dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is altijd lief tegen mij, op de grappen die hij uithaalt dan.
Hij doet me denken aan mijn rijinstructeur (dat was een Molukker), met vlagen een enorme softie en met vlagen hard ass, maar wel altijd eerlijk en recht voor je raap.
Zo komt viro naar mij ook over(en na die bagger nacht met note kan dat nooit meer stuk
)
Je wilt niet weten hoe goed jij Viro nu hebt beschreven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meestal dus
Hij doet me denken aan mijn rijinstructeur (dat was een Molukker), met vlagen een enorme softie en met vlagen hard ass, maar wel altijd eerlijk en recht voor je raap.
Zo komt viro naar mij ook over(en na die bagger nacht met note kan dat nooit meer stuk
)
![]()
Als hij echt zo is dan ben ik trots op je! (beetje overkill)quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe goed jij Viro nu hebt beschreven.
Kon ik mezelf maar zo goed analyseren
Ring of fire is ook wel baas
Zeker wetenquote:Wat mij betreft moet iedereen het nummer kennen. Zonder twijfel het mooiste nummer van de 60's
![]()
Niet doen! Deze is leuker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef Viro het volgende:
Oeps ik heb per ongeluk zijn plaatje veranderd. hoe zet ik het weer terug?"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker nummer om mijn 17e levensjaar in te gaan
Gefeli![]()
![]()
Gefeliciteerd !!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker nummer om mijn 17e levensjaar in te gaan![]()
![]()
![]()
of die ene over hoe hij een auto uit de fabriek steelt.. over jaren en jaren tijdquote:-insert koosnaampje-
Yesterday is ook wel baas in de 60s"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Jippajo Jippajeee gefeliquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker nummer om mijn 17e levensjaar in te gaan
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
Ik hoor deze juist meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze hoor je veel minder vaak
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Van harte gefeliciteerd naatje
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Zijn American Recordings zijn ook gruwelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of die ene over hoe hij een auto uit de fabriek steelt.. over jaren en jaren tijd![]()
![]()
Oh god, Viro draait ook de hele dag Jimi Hendrix. Nu hoor ik het ook op de radio.
Niet verkeerd bedoeld DJ![]()
![]()
Ik hoor ring of fire zelfs in de voetbalkantinequote:Als er 1 misplaatste plek voor Cash is, is dat het wel
![]()
![]()
Hij poept toch niet op willekeurige plekken?...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik het niet doe kan ik beter uitkijken dat ik niet in één van zijn grappen trap.
(zal even kijken)"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Cover van nine inch nails is geweldigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn American Recordings zijn ook gruwelijk![]()
![]()
???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij poept toch niet op willekeurige plekken?...
(zal even kijken)![]()
Dan heeft Viro een keurige smaak. En dit is toch wel zijn beste nummerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:06 schreef Viro het volgende:
Oh god, Viro draait ook de hele dag Jimi Hendrix. Nu hoor ik het ook op de radio.
Niet verkeerd bedoeld DJ![]()
![]()
Profiel aanpassen, UI manager, en dan klikken...quote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik hoor ik vaak all along the watchtower, die vind hij de beste nummer ooit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan heeft Viro een keurige smaak. En dit is toch wel zijn beste nummer![]()
Is een leuk nummer van jimi"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Is ook een geweldig nummer. Zijn 1-na-bestequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik hoor ik vaak all along the watchtower, die vind hij de beste nummer ooit.
Vooral dat intro is heerlijk![]()
whaha dat kan ik na zo'n beetje elk plaatje zeggenquote:
-insert koosnaampje-
Hij past eigenlijk niet, maar yellow submarine, die zou ik ook wel lekker vinden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
vorige plaatje is terug. bedankt, nu ben ik weer veilig
-insert koosnaampje-
Beatles pasten niet meer in mijn showquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:11 schreef Zokunen het volgende:
Hij past eigenlijk niet, maar yellow submarine, die zou ik ook wel lekker vindenAnders had ik Come togheter gedraaid
![]()
![]()
veel plezier in dromenland, slaap lekkerquote:![]()
-insert koosnaampje-
ok, dan ga ik dan slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
euh, volgens mij heb ik iets uitloop. Maar niet veel.![]()
![]()
Heb jij straks metallica opgezet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Viro het volgende:
Dit is echt heerlijke muziek om op te chillen"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
k heb potdomme gewoon Dragems gemistOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
sukkeltje.. had geniale vragen gestuurd naar hem.. heb je nog dm gestuurd.. majaquote:
-insert koosnaampje-
K was even geile neucksex aan het beleven dus dat was de moeitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sukkeltje.. had geniale vragen gestuurd naar hem.. heb je nog dm gestuurd.. maja
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Stream doet af en toe niet vriendelijk hier nu is ie weer plat.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
* Knetterkrankjorum is lichtelijk jaloersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K was even geile neucksex aan het beleven dus dat was de moeite
-insert koosnaampje-
Eigenlijk niet eerlijk neequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum is lichtelijk jaloers![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Watashi wa oyasumi, ima amai yume o surpu jtai ii nda yo!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet ik Viro wakker maken. Ik blijf lekker klooien op zijn account"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
wtf is met de radio meer mensen problemen?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
wtf is met de radio meer mensen problemen?![]()
K hoor steeds laatste stukje Joe Cocker en dan tieft tie uit
Groetjes, Ezio.![]()
nu in het nederlands graag, dank uquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Watashi wa oyasumi, ima amai yume o surpu jtai ii nda yo!![]()
of: Godnat jeg er gonna sove nu, søde drømme!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
en dan toch nog lachen ook hequote:
-insert koosnaampje-
Komt Snuf zo vast vertellen dat we allemaal Apple moeten kopen
Groetjes, Ezio.![]()
Ideaal toch, mag jij jezelf inroosterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil rooster van school hebben en typ in de adresbalk: onzinradio.nl/rooster![]()
![]()
Niet tof nee. Dank je wel dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan toch nog lachen ook heOok namens haar
Groetjes, Ezio.![]()
~Weltrusten, ik ga nu slapen en hoop dat je goede dromen hebt (ongeveer)"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
quote:
Groetjes, Ezio.![]()
oh ok, welterustenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
~Weltrusten, ik ga nu slapen en hoop dat je goede dromen hebt (ongeveer)![]()
![]()
Stilte voor de storm let maar op
Groetjes, Ezio.![]()
Knetter moet zo naar bed dus dit is een hint
Groetjes, Ezio.![]()
Als viro wakker was had hij je kunnen helpen, maar hij slaapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
KANKER ITUNES.
En nu stop ik met schelden. Hij is helemaal dood
Moet ik hem wakker maken?![]()
ik lig al in bedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter moet zo naar bed dus dit is een hint
-insert koosnaampje-
Neuhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Als viro wakker was had hij je kunnen helpen, maar hij slaapt.
Moet ik hem wakker maken?![]()
![]()
Komt Draakje nou wel zo?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
ik maak viro wel wakker, hij ligt toch naast me op de bank te slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan ben ik een kwartier kwijt
Oude laptopsx 1000
![]()
nope, ik denk dat dit zelfde probleem is als ik had, als ik het zo hoor. Ligt dus waarschijnlijk meer aan daar, dan aan ons internet oid... maar zeg nooit nooit.quote:![]()
is iedereen uitgelogt? kan ook zijn dat iemand 40 keer ingelogd is ofzo he-insert koosnaampje-
Dit was gisteren precies hetzelfde trouwens en toen kwam Koelkast met iets van een script de boel redden.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ook om deze tijd dacht ikOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Maar volgens mij slaapt koelkast nu ofniet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
Dit was gisteren precies hetzelfde trouwens en toen kwam Koelkast met iets van een script de boel redden.![]()
dat was met draakje, maar heb pm gestuurdquote:-insert koosnaampje-
Hij zal wel blij zijn met al die PM's van Knettersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was met draakje, maar heb pm gestuurdOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
hij is meestal wel blij met een pm van mij jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zal wel blij zijn met al die PM's van Knetters
-insert koosnaampje-
Ik denk dat dm verstandiger is.. Maar ik zie hem ook niet op msn dus ik vrees dat ie al onder de wol ligt..![]()
en popje is ook doodquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
Ik denk dat dm verstandiger is.. Maar ik zie hem ook niet op msn dus ik vrees dat ie al onder de wol ligt..![]()
Viro weer hier, ik kom er ook niet op. Waarschijnlijk is de streamserver eruit geknald.quote:
Ik ga weer slapen, Serena zal jullie blijven terroriseren vanaf mijn account![]()
![]()
Of hij is popje aan het insemineren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
Ik denk dat dm verstandiger is.. Maar ik zie hem ook niet op msn dus ik vrees dat ie al onder de wol ligt..Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
![]()
Draakje gaat toch automatisch aan om 1 uur?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
ja, maar als er een ghost in zit dan weet ik niet of draakje wel kan connectenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Draakje gaat toch automatisch aan om 1 uur?-insert koosnaampje-
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Draakje gaat toch automatisch aan om 1 uur?![]()
![]()
ja, maar dat heeft geen zin als deze er niet in kan. Voor de server zit VH er nog in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Draakje gaat toch automatisch aan om 1 uur?![]()
dat doe ik ondertussen, mag alleen op mijn kamer of buiten rokenquote:![]()
dus zit te vernikkelen van de kou met het raam wagenwijd los-insert koosnaampje-
gisteren hadden we dit probleem trouwens een paar minuten over 12 zie ik aan de tijd van de pm's-insert koosnaampje-
* Knetterkrankjorum slaat een troostende arm om mr-green, iddquote:-insert koosnaampje-
als ik lapo heb doe ik die nie heurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:45 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb inmiddels wel een TT bedacht. Elk nadeel hep zijn voordeel zou de Verlosser zeggen.
-insert koosnaampje-
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum slaat een troostende arm om mr-green, idd![]()
![]()
Vernikkelen? Hier staat het raam ook open maar het is echt heerlijk buitenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik ondertussen, mag alleen op mijn kamer of buiten roken![]()
dus zit te vernikkelen van de kou met het raam wagenwijd los![]()
![]()
Jamaar jamaar. Ik wil de lapo danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik lapo heb doe ik die nie heur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: