quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef ToT het volgende:
Ook Khadaffi kijkt wel eens te diep in het glaasje!
[ afbeelding ]
Tot zoquote:
doe ik altijd alquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef dragems het volgende:
wat doen we tegenwoordig aardig en lief en zo?
Soms wel goeden muziek hier hoorquote:
Hupsiequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms wel goeden muziek hier hoor![]()
Hoi Samzz
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, ben je ook al nieuw?![]()
Me neitherquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Ik had je nog nooit in de reeks gezien. Hoor.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, schraal
Live is maar zelden beter dan de studioversie
Oh, dat klopt welquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Ik had je nog nooit in de reeks gezien. Hoor.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klopt welAlleen kan je '87 moeilijk nieuw noemen he.
Flauw
Heel afhankelijk van de artiest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik hoor meestal liever de live versie
dat dan weer wel.quote:
ja inderdaad. vaak is live alleen live leukquote:
ik speelde het vroeger met een band, we hebben er wel eens een verdie van een kwartier gemaakt, en Purple Rain hebben we een keer ruim 20 minuten over gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef ToT het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze versie wel HEUL lang is!
Ja en een heerlijk nummer om solo's te spelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Purple rain is dan ook wel een erg lekker nummer
Jij draait anders wel goeie muziek hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, op dit tijdstip
Volgens mij ligt het echt aan de muziek, als ik draai word het ook ineens rustig
Je denkt niet dat het persoonlijk is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, op dit tijdstip
Volgens mij ligt het echt aan de muziek, als ik draai word het ook ineens rustig
Jij kent me niet eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je denkt niet dat het persoonlijk is?
En gezien het rustig wordt als jij draait, zal je een niet zo beste muzieksmaak hebben. Dus dan wil ik dat ook helemaal nietquote:
Toon draait gitarenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gezien het rustig wordt als jij draait, zal je een niet zo beste muzieksmaak hebben. Dus dan wil ik dat ook helemaal niet
Ik draai bijna precies hetzelfde als dit, schatquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gezien het rustig wordt als jij draait, zal je een niet zo beste muzieksmaak hebben. Dus dan wil ik dat ook helemaal niet
is gewoon de muziek.. te baas om erdoor heen te typenquote:
En iets harderquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Toon draait gitarenBeetje zoals dit maar dan korter
datquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is gewoon de muziek.. te baas om erdoor heen te typen
Ik heb geen idee welke muziek er gedraaid wordtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik draai bijna precies hetzelfde als dit, schat
het blijft een bazen nummer..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt stiekem wel mee, ook al is dit nummer te vaak gedraaid
Dat vreesde ik alquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke muziek er gedraaid wordt
Met gitaren is per definitie niks misquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Toon draait gitarenBeetje zoals dit maar dan korter
je bedoelt myr die je verwelkomt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Godver, ik schrok me net de tering door dat achterlijke itunes
Klote jingle die je altijd hoort als je onz-radio opstart
ja maar meat loaf heeft zoveeeeel andere gigantisch goede platen die je haast nooit hoort.. vind dat zo jammerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het blijft een bazen nummer..
Ik had een andere maar die MP3 was corrupt
hehehquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Godver, ik schrok me net de tering door dat achterlijke itunes
Klote jingle die je altijd hoort als je onz-radio opstart
Is dat myraela? Ja die ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bedoelt myr die je verwelkomt?
Kan het niet wat later?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keer luisteren, maandag van 3 tot 5 sowieso
klopt ik heb er ook best wat, maar in het kader van lange nummers had ik maar een alternatief, en die MP3 is naar de klote helaas, moet ik even opnieuw downloadenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar meat loaf heeft zoveeeeel andere gigantisch goede platen die je haast nooit hoort.. vind dat zo jammer
Misschien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet wat later?Dan zit ik op kantoor.
ga je ook een keer wat minder vaak gedraaide platen van ze draaien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt ik heb er ook best wat, maar in het kader van lange nummers had ik maar een alternatief, en die MP3 is naar de klote helaas, moet ik even opnieuw downloaden
oh ben jij er vanaaf ook weer? wat een bazen vanaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je dat om 23:00 maar wel bent dan
quote:Cousin: Why do they call it "spooning"?
Mom: Because it happens after the "forking".
Dan lig ik, heel burgerlijk, op een oorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je dat om 23:00 maar wel bent dan
Noem eens wat artiesten die jij draait?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien.
Luister gewoon op kantoor dan
ik probeer altijd een aantal minder voor de hand liggende nummers erin te stoppen, en dat ga ik van meatloaf ook zeker doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je ook een keer wat minder vaak gedraaide platen van ze draaien?
Minder draaien gek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef dragems het volgende:
hallow iedereen die er bij gekomen zijn. mijn playlist zit weer lekker vol
gelukkig maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik probeer altijd een aantal minder voor de hand liggende nummers erin te stoppen, en dat ga ik van meatloaf ook zeker doen
hoe kan dat nou? ik heb zo veel goeden muziekjensquote:
Van Deep Purple tot Metallicaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lig ik, heel burgerlijk, op een oor
[..]
Noem eens wat artiesten die jij draait?
Ik kan op kantoor niet met Arch Enemy en dat soort meuk aankomen
Als je AC/DC draait, ben ik fanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Van Deep Purple tot Metallica
Maar daarnaast heb ik ook wat minder bekende bands.
En het ligt er een beetje aan wat ik wil/ de mensen willen horen
als je net zo draait als gisteren dan is dat heeeeel prettig om te luisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef dragems het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? ik heb zo veel goeden muziekjens
Heldquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alles van
Geen zin geen animeauquote:
okequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
was weer heerlijk symp![]()
heb er goed huiswerk op kunnen maken
je zat al lang genoeg in de kast. goed voor jouquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dragems denkt ook, gelijk AC/DC draaien voor Samzz
nee echt ik geef het toequote:
Oj, ik luister niet eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dragems denkt ook, gelijk AC/DC draaien voor Samzz
hahaha gaat lekker danquote:
quote:
in het kwadraat?quote:
ik ben al uit de kast gekomen vorige weekquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef dragems het volgende:
[..]
je zat al lang genoeg in de kast. goed voor jou
Hij doet 't hier niet lekker.quote:
Still, I'm honouredquote:
oh wie is de andere kantquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben al uit de kast gekomen vorige week
Ik ben nu ook officieel de helft van een FOK! stel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij doet 't hier niet lekker.
[..]
Still, I'm honoured
mono?quote:
Da's een heteroquote:
Ik wilde even gezellig komen doen, maar ik wil wel weer gaan hoorquote:
Welke was het?quote:
lama spuigt wel recht in het gezichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan gekwat, dus een Lama zal het niet zijn
shoot to trillquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde even gezellig komen doen, maar ik wil wel weer gaan hoor
[..]
Welke was het?
ooh lol. was ff snel kan gebeurenquote:
Wat een grammarnazi ben ik hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh lol. was ff snel kan gebeuren
nu ook zonder capsquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
JULLIE WETEN WIE HET IS
HIJ KOMT NAAR JE STAD TOE
HIJ HOSSELT JE VRIENDIN
HIJ TREKT AAN ZIJN PIEMEL
HIJ HEEFT EEN BAZENBRIL
HIJ IS SNUF.
ja foeiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat een grammarnazi ben ik he![]()
Kan me niet voorstellen dat die er zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Graseter het volgende:
Mono zit smerige foto's van Dromenvangertje te sturen.
Ik kwam. ik zag een foto van DV. Ik kwam nog een keer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Graseter het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Graseter het volgende:
Plus de Hquote:
Nieuwe chick in het topic. * Snuf.Snuf. checkt fobo en maakt een beginnetje aan Samzz.rarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plus de H
Maar, cool. Hells Bells is m'n favo, naast Fling Thing
vind het zelf een toffe band al luister in er niet zo vaak naar. eigenlijk alleen als ik net een iron man film heb gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plus de H
Maar, cool. Hells Bells is m'n favo, naast Fling Thing
Ok veel plezier maar pas op is verboden in ons landje he!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga eekhoorns neuken, succes met de show enzeauw
Veel plezier daarmeequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe chick in het topic. * Snuf.Snuf. checkt fobo en maakt een beginnetje aan Samzz.rar
En dat is een probleem omdat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, ik heb veel te veel chicks die ik vanavond wil naaien
ik heb net ook van alles weg gegooidquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, ik heb veel te veel nummers die ik vanavond wil draaien
Luxe probleemquote:
ik had ook een nummer teveelquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb net ook van alles weg gegooid
Oj, die heb ik gezien en die vind ik niet zo. Thunderstruck draaien ze daar toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef dragems het volgende:
[..]
vind het zelf een toffe band al luister in er niet zo vaak naar. eigenlijk alleen als ik net een iron man film heb gezien
heb ik al langquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe chick in het topic. * Snuf.Snuf. checkt fobo en maakt een beginnetje aan Samzz.rar
Schandequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luxe probleem
Volgens mij krijgen we vanavond een 60's/70's avond zonder The Beatles en Pink Floyd
Oh maar nog genoeg klassiekers hoorquote:
Ah, stikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar nog genoeg klassiekers hoor
Who, Stones, Doors, Springsteen, AC/DC, Hendrix, Zeppelin enz. enz.
ik ga zeker luisteren straksquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar nog genoeg klassiekers hoor
Who, Stones, Doors, Springsteen, AC/DC, Hendrix, Zeppelin enz. enz.
heb best veel vage vragen gestuurdquote:
Ik vind jouw UI leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb best veel vage vragen gestuurd
dankjequote:
mijn goudvis ook, zelf uit de bak gesprongen.. maar was benieuwd naar zijn antwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
Flipper heeft zelfmoord gepleegd, in het echt dus.
quote:
I knowquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook nog gedraaid vanavond
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankjehad eerst de normale groene.. dezen heeft koelkast gemaakt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.
heyyquote:
stro stro. je hebt goeien vragen gemistquote:
iron man en warmachine zowiezoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, die heb ik gezien en die vind ik niet zo. Thunderstruck draaien ze daar toch?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stro stro. je hebt goeien vragen gemist
stuk of 6/8 van mijquote:
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangenquote:
wel leuk om zo te kijken maar niet echt een geniaal verhaal of zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangen
Knettervragenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stuk of 6/8 van mij![]()
kan ze wel naar je doorsturen.. maar dan weet je de antwoorden niet he
Niet ziek gemeld vanwege je kite?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Gooi het er maar uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
aaw, dat klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Nee en dit weekend kan ik waarschijnlijk ook niet kitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Niet ziek gemeld vanwege je kite?
Willen ze niet pijpen voor een breezer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee en dit weekend kan ik waarschijnlijk ook niet kiten
whatsapp?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Willen ze niet pijpen voor een breezer?
hahah ik lachtequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend klussen in Duitsland
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.
MAAR NEEE
Ik ben door 3 lesuren heen geslapenWaarvan 2 uren vrijwillig waren. GAAN AL DIE CHICKA'S HELEMAAL ZEGGEN DAT DIT NIET DE BEDOELING KAN ZIJN EN ZO
Ga je geslachtsdeel wassen ofzo
Wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.
MAAR NEEE
Ik ben door 3 lesuren heen geslapenWaarvan 2 uren vrijwillig waren. GAAN AL DIE CHICKA'S HELEMAAL ZEGGEN DAT DIT NIET DE BEDOELING KAN ZIJN EN ZO
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MAAR NEEE
Beter dan andersomquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
LeukDenk ik
[..]
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpen
heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Doet drekkems ook weer vragen? Vast wel maar toch
Beter zo dan andersomquote:[..]
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpen
Ja iddquote:
Waar halen jullie die meisjes toch vandaan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
stuur doorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
nu stop ik echt met vragen sturen, lig nu dubbel om een vraag van mij
![]()
![]()
Inderdaad, leuke grotsnolletjes hoor ik al.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waar halen jullie die meisjes toch vandaan...
Wie is Lama443333333333 ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
HEEE JONNNES MORGEN IS HET ZO VEERRRRR
DE VERJAARDAGPARTIJ VAN LAMA443333333333 GRATIS BIER VOOR IEDEREEN LAMA BETAALT OMG OMG OMGOGMOGOGMG
Ik moet altijd zo om jou lachen hequote:
nee deze heb ik net gestuurdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
die laatste tweeheeft Dragems daar al antwoord op gegeven?
Moeizaam vooralquote:
Mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeizaam vooral![]()
Maar zo langzaamaan begint alles vorm te nemen
Je bent lief!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik dacht, ik sleep mezelf en m'n tieten naar ONZ, want daar vind ik Huppel wel, maar dat viel toch wel tegen hoor
Ik ben 13 oktober jarigquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
OGOMOGMGOGMGOGMGGGGOMOGOGOGGG JE KUNT EEN HERTOG JAN SJAAL KOPEN OMGO MGOMGOGMGG
1 tot 3quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zal ik 13-15 of 16-18 draaien morgen?
Het rooster is zo leeg, maar ik doe maar 1 blok, heb nog meer te doen namelijk
Tietenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik dacht, ik sleep mezelf en m'n tieten naar ONZ, want daar vind ik Huppel wel, maar dat viel toch wel tegen hoor
Die van Samzz zijn nog epischer dan die van mijquote:
Ja, daarom dacht ik, ik koekeloer hier ffquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent lief!
Meestal ben ik hier wel en anders op skype of FB
Het klinkt beter dan de vorige jinglequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
Telkens als ik de radio opstart zit ik zo van "![]()
![]()
Hihihihi.
![]()
dat ben ik.
![]()
![]()
"
I am number fourquote:
Onder mijn dekbedquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat met het geweest zijn.
Tieten, waar?
Eens even kijken danquote:
Telkens als ik de radio opstart shrik ik me de teringquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
Telkens als ik de radio opstart zit ik zo van "![]()
![]()
Hihihihi.
![]()
dat ben ik.
![]()
![]()
"
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Zokunen het volgende:
En je kan ook poepen door je mond als je erg ziek bent dragems.... (vaak dan wel aflopende zaak...)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
DJKOELKAST OF HUPPELMOETS ZOUDEN JULLIE TISJEBOYSNUF KUNNEN VERSCHUIVEN NAAR 18:00 TOT 19:00 ALVAST BEDANKT HOU VAN JULLIE GR GR IK ZOU KOELKAST DOEN ALS IE EEN MEISJEN WAS.
Het is nog echt zo ookquote:
Bakkes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telkens als ik de radio opstart shrik ik me de tering
Het is hier idd wel gezellig. Verslavend ook die stomme radioquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik, ik koekeloer hier ff
Misschien dat ik blijf hangen, het is wel gezellig
Hmm.quote:
Okquote:
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofdquote:
Ik heb een bescheiden E-cupjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.
Ik dacht dat die van jou groter waren
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef mr-green het volgende:
hahahaha Dragems die ragboer vertroeteld![]()
![]()
Bij jou is het beter in proportie dus lijken ze groterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd
[..]
Ik heb een bescheiden E-cupje
Ok. Wanneer ben je hier, met je tieten en dekens?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn dagelijkse liefde-post hier.
Hoi Klinkie! Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gedigtjengquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |