mijn goudvis ook, zelf uit de bak gesprongen.. maar was benieuwd naar zijn antwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
Flipper heeft zelfmoord gepleegd, in het echt dus.
quote:
I knowquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook nog gedraaid vanavond
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankjehad eerst de normale groene.. dezen heeft koelkast gemaakt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.
heyyquote:
stro stro. je hebt goeien vragen gemistquote:
iron man en warmachine zowiezoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, die heb ik gezien en die vind ik niet zo. Thunderstruck draaien ze daar toch?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stro stro. je hebt goeien vragen gemist
stuk of 6/8 van mijquote:
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangenquote:
wel leuk om zo te kijken maar niet echt een geniaal verhaal of zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangen
Knettervragenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stuk of 6/8 van mij![]()
kan ze wel naar je doorsturen.. maar dan weet je de antwoorden niet he
Niet ziek gemeld vanwege je kite?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Gooi het er maar uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
aaw, dat klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Nee en dit weekend kan ik waarschijnlijk ook niet kitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Niet ziek gemeld vanwege je kite?
Willen ze niet pijpen voor een breezer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |