quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee en dit weekend kan ik waarschijnlijk ook niet kiten
whatsapp?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
Dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Willen ze niet pijpen voor een breezer?
hahah ik lachtequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend klussen in Duitsland
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.
MAAR NEEE
Ik ben door 3 lesuren heen geslapenWaarvan 2 uren vrijwillig waren. GAAN AL DIE CHICKA'S HELEMAAL ZEGGEN DAT DIT NIET DE BEDOELING KAN ZIJN EN ZO
Ga je geslachtsdeel wassen ofzo
Wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.
MAAR NEEE
Ik ben door 3 lesuren heen geslapenWaarvan 2 uren vrijwillig waren. GAAN AL DIE CHICKA'S HELEMAAL ZEGGEN DAT DIT NIET DE BEDOELING KAN ZIJN EN ZO
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MAAR NEEE
Beter dan andersomquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
LeukDenk ik
[..]
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpen
heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Doet drekkems ook weer vragen? Vast wel maar toch
Beter zo dan andersomquote:[..]
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpen
Ja iddquote:
Waar halen jullie die meisjes toch vandaan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
stuur doorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
nu stop ik echt met vragen sturen, lig nu dubbel om een vraag van mij
![]()
![]()
Inderdaad, leuke grotsnolletjes hoor ik al.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waar halen jullie die meisjes toch vandaan...
Wie is Lama443333333333 ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
HEEE JONNNES MORGEN IS HET ZO VEERRRRR
DE VERJAARDAGPARTIJ VAN LAMA443333333333 GRATIS BIER VOOR IEDEREEN LAMA BETAALT OMG OMG OMGOGMOGOGMG
Ik moet altijd zo om jou lachen hequote:
nee deze heb ik net gestuurdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
die laatste tweeheeft Dragems daar al antwoord op gegeven?
Moeizaam vooralquote:
Mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeizaam vooral![]()
Maar zo langzaamaan begint alles vorm te nemen
Je bent lief!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik dacht, ik sleep mezelf en m'n tieten naar ONZ, want daar vind ik Huppel wel, maar dat viel toch wel tegen hoor
Ik ben 13 oktober jarigquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
OGOMOGMGOGMGOGMGGGGOMOGOGOGGG JE KUNT EEN HERTOG JAN SJAAL KOPEN OMGO MGOMGOGMGG
1 tot 3quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zal ik 13-15 of 16-18 draaien morgen?
Het rooster is zo leeg, maar ik doe maar 1 blok, heb nog meer te doen namelijk
Tietenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik dacht, ik sleep mezelf en m'n tieten naar ONZ, want daar vind ik Huppel wel, maar dat viel toch wel tegen hoor
Die van Samzz zijn nog epischer dan die van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |