Oj, die heb ik gezien en die vind ik niet zo. Thunderstruck draaien ze daar toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef dragems het volgende:
[..]
vind het zelf een toffe band al luister in er niet zo vaak naar. eigenlijk alleen als ik net een iron man film heb gezien
heb ik al langquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe chick in het topic. * Snuf.Snuf. checkt fobo en maakt een beginnetje aan Samzz.rar
Schandequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luxe probleem
Volgens mij krijgen we vanavond een 60's/70's avond zonder The Beatles en Pink Floyd
Oh maar nog genoeg klassiekers hoorquote:
Ah, stikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar nog genoeg klassiekers hoor
Who, Stones, Doors, Springsteen, AC/DC, Hendrix, Zeppelin enz. enz.
ik ga zeker luisteren straksquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar nog genoeg klassiekers hoor
Who, Stones, Doors, Springsteen, AC/DC, Hendrix, Zeppelin enz. enz.
heb best veel vage vragen gestuurdquote:
Ik vind jouw UI leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb best veel vage vragen gestuurd
dankjequote:
mijn goudvis ook, zelf uit de bak gesprongen.. maar was benieuwd naar zijn antwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
Flipper heeft zelfmoord gepleegd, in het echt dus.
quote:
I knowquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook nog gedraaid vanavond
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankjehad eerst de normale groene.. dezen heeft koelkast gemaakt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.
heyyquote:
stro stro. je hebt goeien vragen gemistquote:
iron man en warmachine zowiezoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, die heb ik gezien en die vind ik niet zo. Thunderstruck draaien ze daar toch?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stro stro. je hebt goeien vragen gemist
stuk of 6/8 van mijquote:
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangenquote:
wel leuk om zo te kijken maar niet echt een geniaal verhaal of zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangen
Knettervragenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stuk of 6/8 van mij![]()
kan ze wel naar je doorsturen.. maar dan weet je de antwoorden niet he
Niet ziek gemeld vanwege je kite?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Gooi het er maar uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
aaw, dat klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Nee en dit weekend kan ik waarschijnlijk ook niet kitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Niet ziek gemeld vanwege je kite?
Willen ze niet pijpen voor een breezer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nee en dit weekend kan ik waarschijnlijk ook niet kiten
whatsapp?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Willen ze niet pijpen voor een breezer?
hahah ik lachtequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend klussen in Duitsland
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.
MAAR NEEE
Ik ben door 3 lesuren heen geslapenWaarvan 2 uren vrijwillig waren. GAAN AL DIE CHICKA'S HELEMAAL ZEGGEN DAT DIT NIET DE BEDOELING KAN ZIJN EN ZO
Ga je geslachtsdeel wassen ofzo
Wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 meisje uit mijn klas ging een jongen aftrekken in de "dancing" (zoals 1 user hier dat altijd noemt) met haar hand in zijn broek live toen ze hem net kende dus ik denk dat ze het wel zouden doen.
MAAR NEEE
Ik ben door 3 lesuren heen geslapenWaarvan 2 uren vrijwillig waren. GAAN AL DIE CHICKA'S HELEMAAL ZEGGEN DAT DIT NIET DE BEDOELING KAN ZIJN EN ZO
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MAAR NEEE
Beter dan andersomquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
LeukDenk ik
[..]
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpen
heeft ie al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Zokunen het volgende:
Doet drekkems ook weer vragen? Vast wel maar toch
Beter zo dan andersomquote:[..]
Een jongen uit mijn klas zoende met een meisje die een half uur later een andere jongen zat te pijpen
Ja iddquote:
Waar halen jullie die meisjes toch vandaan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
stuur doorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
nu stop ik echt met vragen sturen, lig nu dubbel om een vraag van mij
![]()
![]()
Inderdaad, leuke grotsnolletjes hoor ik al.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waar halen jullie die meisjes toch vandaan...
Wie is Lama443333333333 ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
HEEE JONNNES MORGEN IS HET ZO VEERRRRR
DE VERJAARDAGPARTIJ VAN LAMA443333333333 GRATIS BIER VOOR IEDEREEN LAMA BETAALT OMG OMG OMGOGMOGOGMG
Ik moet altijd zo om jou lachen hequote:
nee deze heb ik net gestuurdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
die laatste tweeheeft Dragems daar al antwoord op gegeven?
Moeizaam vooralquote:
Mooiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeizaam vooral![]()
Maar zo langzaamaan begint alles vorm te nemen
Je bent lief!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik dacht, ik sleep mezelf en m'n tieten naar ONZ, want daar vind ik Huppel wel, maar dat viel toch wel tegen hoor
Ik ben 13 oktober jarigquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Snuf. het volgende:
OGOMOGMGOGMGOGMGGGGOMOGOGOGGG JE KUNT EEN HERTOG JAN SJAAL KOPEN OMGO MGOMGOGMGG
1 tot 3quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zal ik 13-15 of 16-18 draaien morgen?
Het rooster is zo leeg, maar ik doe maar 1 blok, heb nog meer te doen namelijk
Tietenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Ik dacht, ik sleep mezelf en m'n tieten naar ONZ, want daar vind ik Huppel wel, maar dat viel toch wel tegen hoor
Die van Samzz zijn nog epischer dan die van mijquote:
Ja, daarom dacht ik, ik koekeloer hier ffquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent lief!
Meestal ben ik hier wel en anders op skype of FB
Het klinkt beter dan de vorige jinglequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
Telkens als ik de radio opstart zit ik zo van "![]()
![]()
Hihihihi.
![]()
dat ben ik.
![]()
![]()
"
I am number fourquote:
Onder mijn dekbedquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat met het geweest zijn.
Tieten, waar?
Eens even kijken danquote:
Telkens als ik de radio opstart shrik ik me de teringquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
Telkens als ik de radio opstart zit ik zo van "![]()
![]()
Hihihihi.
![]()
dat ben ik.
![]()
![]()
"
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Zokunen het volgende:
En je kan ook poepen door je mond als je erg ziek bent dragems.... (vaak dan wel aflopende zaak...)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
DJKOELKAST OF HUPPELMOETS ZOUDEN JULLIE TISJEBOYSNUF KUNNEN VERSCHUIVEN NAAR 18:00 TOT 19:00 ALVAST BEDANKT HOU VAN JULLIE GR GR IK ZOU KOELKAST DOEN ALS IE EEN MEISJEN WAS.
Het is nog echt zo ookquote:
Bakkes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Telkens als ik de radio opstart shrik ik me de tering
Het is hier idd wel gezellig. Verslavend ook die stomme radioquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik, ik koekeloer hier ff
Misschien dat ik blijf hangen, het is wel gezellig
Hmm.quote:
Okquote:
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofdquote:
Ik heb een bescheiden E-cupjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.
Ik dacht dat die van jou groter waren
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:43 schreef mr-green het volgende:
hahahaha Dragems die ragboer vertroeteld![]()
![]()
Bij jou is het beter in proportie dus lijken ze groterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd
[..]
Ik heb een bescheiden E-cupje
Ok. Wanneer ben je hier, met je tieten en dekens?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken moet je aan paarden overlaten, die hebben een groter hoofd
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn dagelijkse liefde-post hier.
Hoi Klinkie! Ik word helemaal warm van binnen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gedigtjengquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |