nee echt ik geef het toequote:
Oj, ik luister niet eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dragems denkt ook, gelijk AC/DC draaien voor Samzz
hahaha gaat lekker danquote:
quote:
in het kwadraat?quote:
ik ben al uit de kast gekomen vorige weekquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef dragems het volgende:
[..]
je zat al lang genoeg in de kast. goed voor jou
Hij doet 't hier niet lekker.quote:
Still, I'm honouredquote:
oh wie is de andere kantquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben al uit de kast gekomen vorige week
Ik ben nu ook officieel de helft van een FOK! stel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij doet 't hier niet lekker.
[..]
Still, I'm honoured
mono?quote:
Da's een heteroquote:
Ik wilde even gezellig komen doen, maar ik wil wel weer gaan hoorquote:
Welke was het?quote:
lama spuigt wel recht in het gezichtquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan gekwat, dus een Lama zal het niet zijn
shoot to trillquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde even gezellig komen doen, maar ik wil wel weer gaan hoor
[..]
Welke was het?
ooh lol. was ff snel kan gebeurenquote:
Wat een grammarnazi ben ik hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef dragems het volgende:
[..]
ooh lol. was ff snel kan gebeuren
nu ook zonder capsquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
JULLIE WETEN WIE HET IS
HIJ KOMT NAAR JE STAD TOE
HIJ HOSSELT JE VRIENDIN
HIJ TREKT AAN ZIJN PIEMEL
HIJ HEEFT EEN BAZENBRIL
HIJ IS SNUF.
ja foeiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat een grammarnazi ben ik he![]()
Kan me niet voorstellen dat die er zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Graseter het volgende:
Mono zit smerige foto's van Dromenvangertje te sturen.
Ik kwam. ik zag een foto van DV. Ik kwam nog een keer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Graseter het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Graseter het volgende:
Plus de Hquote:
Nieuwe chick in het topic. * Snuf.Snuf. checkt fobo en maakt een beginnetje aan Samzz.rarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plus de H
Maar, cool. Hells Bells is m'n favo, naast Fling Thing
vind het zelf een toffe band al luister in er niet zo vaak naar. eigenlijk alleen als ik net een iron man film heb gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plus de H
Maar, cool. Hells Bells is m'n favo, naast Fling Thing
Ok veel plezier maar pas op is verboden in ons landje he!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga eekhoorns neuken, succes met de show enzeauw
Veel plezier daarmeequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe chick in het topic. * Snuf.Snuf. checkt fobo en maakt een beginnetje aan Samzz.rar
En dat is een probleem omdat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, ik heb veel te veel chicks die ik vanavond wil naaien
ik heb net ook van alles weg gegooidquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, ik heb veel te veel nummers die ik vanavond wil draaien
Luxe probleemquote:
ik had ook een nummer teveelquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb net ook van alles weg gegooid
Oj, die heb ik gezien en die vind ik niet zo. Thunderstruck draaien ze daar toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef dragems het volgende:
[..]
vind het zelf een toffe band al luister in er niet zo vaak naar. eigenlijk alleen als ik net een iron man film heb gezien
heb ik al langquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nieuwe chick in het topic. * Snuf.Snuf. checkt fobo en maakt een beginnetje aan Samzz.rar
Schandequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Luxe probleem
Volgens mij krijgen we vanavond een 60's/70's avond zonder The Beatles en Pink Floyd
Oh maar nog genoeg klassiekers hoorquote:
Ah, stikquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar nog genoeg klassiekers hoor
Who, Stones, Doors, Springsteen, AC/DC, Hendrix, Zeppelin enz. enz.
ik ga zeker luisteren straksquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh maar nog genoeg klassiekers hoor
Who, Stones, Doors, Springsteen, AC/DC, Hendrix, Zeppelin enz. enz.
heb best veel vage vragen gestuurdquote:
Ik vind jouw UI leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb best veel vage vragen gestuurd
dankjequote:
mijn goudvis ook, zelf uit de bak gesprongen.. maar was benieuwd naar zijn antwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef ToT het volgende:
Flipper heeft zelfmoord gepleegd, in het echt dus.
quote:
I knowquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook nog gedraaid vanavond
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankjehad eerst de normale groene.. dezen heeft koelkast gemaakt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan the Riddle denken en daar word ik vrolijk van.
heyyquote:
stro stro. je hebt goeien vragen gemistquote:
iron man en warmachine zowiezoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, die heb ik gezien en die vind ik niet zo. Thunderstruck draaien ze daar toch?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stro stro. je hebt goeien vragen gemist
stuk of 6/8 van mijquote:
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangenquote:
wel leuk om zo te kijken maar niet echt een geniaal verhaal of zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de trailer die ik me herinner was het Thunderstruck geloof ik. Verder was het een bedroevende film, dus er is niks blijven hangen
Knettervragenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stuk of 6/8 van mij![]()
kan ze wel naar je doorsturen.. maar dan weet je de antwoorden niet he
Niet ziek gemeld vanwege je kite?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Gooi het er maar uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
aaw, dat klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mr-green het volgende:
Wat een drukke dag zeg. Werken, even alle Barre akkoorden leren op gitaar en auto kapot
Nee en dit weekend kan ik waarschijnlijk ook niet kitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Niet ziek gemeld vanwege je kite?
Willen ze niet pijpen voor een breezer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Snuf. het volgende:
IK HAAT AL DIE VIEZE #^#@%%!!!!(#(*$&$&@*@*@*@* MORAALRIDDERS (RIDSTERS) UIT MIJN KLAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |