quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef ToT het volgende:
Ook Khadaffi kijkt wel eens te diep in het glaasje!
[ afbeelding ]
Tot zoquote:
doe ik altijd alquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:31 schreef dragems het volgende:
wat doen we tegenwoordig aardig en lief en zo?
Soms wel goeden muziek hier hoorquote:
Hupsiequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms wel goeden muziek hier hoor![]()
Hoi Samzz
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee, ben je ook al nieuw?![]()
Me neitherquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Ik had je nog nooit in de reeks gezien. Hoor.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zeg ik, schraal
Live is maar zelden beter dan de studioversie
Oh, dat klopt welquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Ik had je nog nooit in de reeks gezien. Hoor.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat klopt welAlleen kan je '87 moeilijk nieuw noemen he.
Flauw
Heel afhankelijk van de artiest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik hoor meestal liever de live versie
dat dan weer wel.quote:
ja inderdaad. vaak is live alleen live leukquote:
ik speelde het vroeger met een band, we hebben er wel eens een verdie van een kwartier gemaakt, en Purple Rain hebben we een keer ruim 20 minuten over gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef ToT het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze versie wel HEUL lang is!
Ja en een heerlijk nummer om solo's te spelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Purple rain is dan ook wel een erg lekker nummer
Jij draait anders wel goeie muziek hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, op dit tijdstip
Volgens mij ligt het echt aan de muziek, als ik draai word het ook ineens rustig
Je denkt niet dat het persoonlijk is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, op dit tijdstip
Volgens mij ligt het echt aan de muziek, als ik draai word het ook ineens rustig
Jij kent me niet eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je denkt niet dat het persoonlijk is?
En gezien het rustig wordt als jij draait, zal je een niet zo beste muzieksmaak hebben. Dus dan wil ik dat ook helemaal nietquote:
Toon draait gitarenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gezien het rustig wordt als jij draait, zal je een niet zo beste muzieksmaak hebben. Dus dan wil ik dat ook helemaal niet
Ik draai bijna precies hetzelfde als dit, schatquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gezien het rustig wordt als jij draait, zal je een niet zo beste muzieksmaak hebben. Dus dan wil ik dat ook helemaal niet
is gewoon de muziek.. te baas om erdoor heen te typenquote:
En iets harderquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Toon draait gitarenBeetje zoals dit maar dan korter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |