datquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is gewoon de muziek.. te baas om erdoor heen te typen
Ik heb geen idee welke muziek er gedraaid wordtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik draai bijna precies hetzelfde als dit, schat
het blijft een bazen nummer..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zingt stiekem wel mee, ook al is dit nummer te vaak gedraaid
Dat vreesde ik alquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke muziek er gedraaid wordt
Met gitaren is per definitie niks misquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Toon draait gitarenBeetje zoals dit maar dan korter
je bedoelt myr die je verwelkomt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Godver, ik schrok me net de tering door dat achterlijke itunes
Klote jingle die je altijd hoort als je onz-radio opstart
ja maar meat loaf heeft zoveeeeel andere gigantisch goede platen die je haast nooit hoort.. vind dat zo jammerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het blijft een bazen nummer..
Ik had een andere maar die MP3 was corrupt
hehehquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef ValHallen het volgende:
Godver, ik schrok me net de tering door dat achterlijke itunes
Klote jingle die je altijd hoort als je onz-radio opstart
Is dat myraela? Ja die ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bedoelt myr die je verwelkomt?
Kan het niet wat later?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je maar een keer luisteren, maandag van 3 tot 5 sowieso
klopt ik heb er ook best wat, maar in het kader van lange nummers had ik maar een alternatief, en die MP3 is naar de klote helaas, moet ik even opnieuw downloadenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar meat loaf heeft zoveeeeel andere gigantisch goede platen die je haast nooit hoort.. vind dat zo jammer
Misschien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet wat later?Dan zit ik op kantoor.
ga je ook een keer wat minder vaak gedraaide platen van ze draaien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt ik heb er ook best wat, maar in het kader van lange nummers had ik maar een alternatief, en die MP3 is naar de klote helaas, moet ik even opnieuw downloaden
oh ben jij er vanaaf ook weer? wat een bazen vanaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je dat om 23:00 maar wel bent dan
quote:Cousin: Why do they call it "spooning"?
Mom: Because it happens after the "forking".
Dan lig ik, heel burgerlijk, op een oorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je dat om 23:00 maar wel bent dan
Noem eens wat artiesten die jij draait?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Misschien.
Luister gewoon op kantoor dan
ik probeer altijd een aantal minder voor de hand liggende nummers erin te stoppen, en dat ga ik van meatloaf ook zeker doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je ook een keer wat minder vaak gedraaide platen van ze draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |