Je wilt niet weten hoe goed jij Viro nu hebt beschreven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Meestal dus
Hij doet me denken aan mijn rijinstructeur (dat was een Molukker), met vlagen een enorme softie en met vlagen hard ass, maar wel altijd eerlijk en recht voor je raap.
Zo komt viro naar mij ook over(en na die bagger nacht met note kan dat nooit meer stuk
)
Als hij echt zo is dan ben ik trots op je! (beetje overkill)quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe goed jij Viro nu hebt beschreven.
Zeker wetenquote:
Niet doen! Deze is leuker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef Viro het volgende:
Oeps ik heb per ongeluk zijn plaatje veranderd. hoe zet ik het weer terug?
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker nummer om mijn 17e levensjaar in te gaan
Gefeliciteerd !!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
of die ene over hoe hij een auto uit de fabriek steelt.. over jaren en jaren tijdquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Jippajo Jippajeee gefeliquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik hoor deze juist meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze hoor je veel minder vaak
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Zijn American Recordings zijn ook gruwelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of die ene over hoe hij een auto uit de fabriek steelt.. over jaren en jaren tijd
Ik hoor ring of fire zelfs in de voetbalkantinequote:
Hij poept toch niet op willekeurige plekken?...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik het niet doe kan ik beter uitkijken dat ik niet in één van zijn grappen trap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |