Maatschappijleer en godsdienst jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en economie, maatschappijleer, en we hadden godsdienst waar ik een kei in was
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je plaatje faalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...![]()
daar was ik ook heul slecht inquote:ik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Mijn muziek leraar heette Asberg, de 1e les noemde ik hem asbak, nooit meer goed gekomen.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was ik ook heul slecht inik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
godsdienst heb ik gehaald dankzij mijn oeverloze gezwam met de leraren dat de bijbel niet klopt en ik eiste ook lessen over de koran enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maatschappijleer en godsdienst jaik vond godsdienst eigenlijk wel leuk. De bijbel staat vol met bloederig spul man
Gewoon lezen alsof je Harry Potter leest en je hebt een leuk boek gelezen
-insert koosnaampje-
Gelukkig waren die vakken geen eindexamen vakken voor mij
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik haalde altijd een 9 of 10 met muziekquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was ik ook heul slecht inik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
![]()
![]()
Is Serena weer "normaal"quote:
hoogste wat ik heb gehaald was een 10 voor zingen.. verder kreeg ik altijd een 6 voor het niet aanraken van de instrumentenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik haalde altijd een 9 of 10 met muziekmijn leraar was wel tof
-insert koosnaampje-
Speciaal ingelogd met mn brakke laggende internet verbinding om te reageren.
Top nummer, wist de titel niet.. bedanktDie met die rooie broek![]()
oh ok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is mijn nieuwe hooi hooi
quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Redskillz het volgende:
Top nummer, wist de titel niet.. bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
alstu. Nooit meer vergeten hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Redskillz het volgende:
Top nummer, wist de titel niet.. bedankt![]()
Zijn er nu nog mensen die morgen tussen 13:00 en 15:00 luisteren?
If so, wat wil je horen?
Als ik er ben wil ik snoeiharde dubstep horenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er nu nog mensen die morgen tussen 13:00 en 15:00 luisteren?
If so, wat wil je horen?![]()
Magnetic man - i need air, of wat anders? (heb veel meer maar moet ergens beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik er ben wil ik snoeiharde dubstep horen)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |