als je hem hebt, dan heb je hemquote:
Oh, dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is het beter in proportie dus lijken ze groter
Ja zeg, je komt maar hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok. Wanneer ben je hier, met je tieten en dekens?
Ja, je bent nu een soort van verkracht, maar je hebt het toch zelf gedaan.quote:
Ja dat is helemaal waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je hem hebt, dan heb je hem
jah ineens was die andere gesloten, zag geen reactie meerquote:
Je moet er maar wat voor over hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee jij hier, is net zo ver.
En ik heb er nog een lekker Popje bij
deze staat ook nog op een topgear driving music cdquote:
Ik ben ook zo blij met die senseo en waterkoker van noukiequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen
[..]
Ja zeg, je komt maar hier
Tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met die senseo en waterkoker van noukie![]()
En als ik eenmaal gesetteld ben dan moet je maar een keer langskomen![]()
Ik zag trouwens in mijn eigen posthistory dat ik vandaag nog in singles had gepost, dat was ik dus niet![]()
Hoe is het daar verder?
Ik zei al van 1 tot 3quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik probeer een heel onzinnige cirkelredenering te formuleren, maar dat is toch lastiger dan verwacht
Weinig ontopic maar ach, wou het even kwijt.
Nog steeds de vraag 13-15 morgen of 16-18, (en ik geloof dat snuk dus weg is nu dus elk blok van 2 uur tussen 13 en 18 kan
ooh leuk. met taart en zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik probeer een heel onzinnige cirkelredenering te formuleren, maar dat is toch lastiger dan verwacht
Weinig ontopic maar ach, wou het even kwijt.
Nog steeds de vraag 13-15 morgen of 16-18, (en ik geloof dat snuk dus weg is nu dus elk blok van 2 uur tussen 13 en 18 kan
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofDoe ik!
Wie was dat dan
Daar wel goed hoorSingles is weer een beetje aan het opleven, heb ik het idee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig![]()
Ezechielk natuurlijk![]()
Oh leuk, gezellig
dat is wat mij betreft prima.quote:
Ik kan wel een plaatje van taart postenquote:
Ik zet je op het roosterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
dat is wat mij betreft prima.
[..]
Ik kan wel een plaatje van taart posten
Zijn er nog voorkeuren van genre/thema ook dan?
Ja echt hequote:
Alt + Squote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef humorduck28 het volgende:
Ben mn enter-knop kwijt... nu moet ik alles invoeren via invoeren...
Ruimte zat enz op het roosterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
trance/dubstep/60s/70s/80s/mainstream/nummer 1 hits/goa whatever....
Lukt niet op mn laptop maar ik red me wel.. thanx voor de typ iigquote:
Fijne avond chickquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Prettige voortzetting
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, wat ik de komende 2 uur voor jullie in petto heb:
Klassiekers. Veel klassiekers. Van de net-niet kapotgedraaide nummers tot de typische ohjanummers.
Verder is er een Woodstock block en we gaan horen naar de eerste voorzichtige stapjes die in punk en metalmuziek werden gemaakt.
Van singer-songwriters tot aan vrolijke ska, het is allemaal te horen tussen 23:00 en 01:00 bij Radio onzin!
Ja nu staat het er al opquote:
Het is meer een leidraad voor (potentiële) luisteraars. Ik ga bijvoorbeeld niet luisteren als ik een uur metal zie staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Zokunen het volgende:
Mja maar ik vind alles wel leuk dat maakt het kiezen zo kut, kan dus ook voor een "stream" gaan, indie, dance, trance, techno, electronic, folk,blues
lol idiot. ben bijna klaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu kan ik naar dragems luisteren.
ik ga luisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, wat ik de komende 2 uur voor jullie in petto heb:
Klassiekers. Veel klassiekers. Van de net-niet kapotgedraaide nummers tot de typische ohjanummers.
Verder is er een Woodstock block en we gaan horen naar de eerste voorzichtige stapjes die in punk en metalmuziek werden gemaakt.
Van singer-songwriters tot aan vrolijke ska, het is allemaal te horen tussen 23:00 en 01:00 bij Radio onzin!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bam zo een herpespiemel en kut op mn beeldscherm
Ja snel, zeg iets. Ga dan ook geen muziek draaien imbiciel. Donderdag dartsavond, weet je toch.quote:
wat goed van jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn verjaardagsbloemen staan nu al meer dan een week en zijn nog steeds mooi![]()
Ik heb ze dan ook goed verzorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |