als je hem hebt, dan heb je hemquote:
Oh, dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is het beter in proportie dus lijken ze groter
Ja zeg, je komt maar hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok. Wanneer ben je hier, met je tieten en dekens?
Ja, je bent nu een soort van verkracht, maar je hebt het toch zelf gedaan.quote:
Ja dat is helemaal waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je hem hebt, dan heb je hem
jah ineens was die andere gesloten, zag geen reactie meerquote:
Je moet er maar wat voor over hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee jij hier, is net zo ver.
En ik heb er nog een lekker Popje bij
deze staat ook nog op een topgear driving music cdquote:
Ik ben ook zo blij met die senseo en waterkoker van noukiequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen
[..]
Ja zeg, je komt maar hier
Tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met die senseo en waterkoker van noukie![]()
En als ik eenmaal gesetteld ben dan moet je maar een keer langskomen![]()
Ik zag trouwens in mijn eigen posthistory dat ik vandaag nog in singles had gepost, dat was ik dus niet![]()
Hoe is het daar verder?
Ik zei al van 1 tot 3quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik probeer een heel onzinnige cirkelredenering te formuleren, maar dat is toch lastiger dan verwacht
Weinig ontopic maar ach, wou het even kwijt.
Nog steeds de vraag 13-15 morgen of 16-18, (en ik geloof dat snuk dus weg is nu dus elk blok van 2 uur tussen 13 en 18 kan
ooh leuk. met taart en zo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
Ik probeer een heel onzinnige cirkelredenering te formuleren, maar dat is toch lastiger dan verwacht
Weinig ontopic maar ach, wou het even kwijt.
Nog steeds de vraag 13-15 morgen of 16-18, (en ik geloof dat snuk dus weg is nu dus elk blok van 2 uur tussen 13 en 18 kan
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofDoe ik!
Wie was dat dan
Daar wel goed hoorSingles is weer een beetje aan het opleven, heb ik het idee
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig![]()
Ezechielk natuurlijk![]()
Oh leuk, gezellig
dat is wat mij betreft prima.quote:
Ik kan wel een plaatje van taart postenquote:
Ik zet je op het roosterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
dat is wat mij betreft prima.
[..]
Ik kan wel een plaatje van taart posten
Zijn er nog voorkeuren van genre/thema ook dan?
Ja echt hequote:
Alt + Squote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef humorduck28 het volgende:
Ben mn enter-knop kwijt... nu moet ik alles invoeren via invoeren...
Ruimte zat enz op het roosterquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
trance/dubstep/60s/70s/80s/mainstream/nummer 1 hits/goa whatever....
Lukt niet op mn laptop maar ik red me wel.. thanx voor de typ iigquote:
Fijne avond chickquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ga jullie verlaten. Prettige voortzetting
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, wat ik de komende 2 uur voor jullie in petto heb:
Klassiekers. Veel klassiekers. Van de net-niet kapotgedraaide nummers tot de typische ohjanummers.
Verder is er een Woodstock block en we gaan horen naar de eerste voorzichtige stapjes die in punk en metalmuziek werden gemaakt.
Van singer-songwriters tot aan vrolijke ska, het is allemaal te horen tussen 23:00 en 01:00 bij Radio onzin!
Ja nu staat het er al opquote:
Het is meer een leidraad voor (potentiële) luisteraars. Ik ga bijvoorbeeld niet luisteren als ik een uur metal zie staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Zokunen het volgende:
Mja maar ik vind alles wel leuk dat maakt het kiezen zo kut, kan dus ook voor een "stream" gaan, indie, dance, trance, techno, electronic, folk,blues
lol idiot. ben bijna klaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu kan ik naar dragems luisteren.
ik ga luisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, wat ik de komende 2 uur voor jullie in petto heb:
Klassiekers. Veel klassiekers. Van de net-niet kapotgedraaide nummers tot de typische ohjanummers.
Verder is er een Woodstock block en we gaan horen naar de eerste voorzichtige stapjes die in punk en metalmuziek werden gemaakt.
Van singer-songwriters tot aan vrolijke ska, het is allemaal te horen tussen 23:00 en 01:00 bij Radio onzin!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Bam zo een herpespiemel en kut op mn beeldscherm
Ja snel, zeg iets. Ga dan ook geen muziek draaien imbiciel. Donderdag dartsavond, weet je toch.quote:
wat goed van jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn verjaardagsbloemen staan nu al meer dan een week en zijn nog steeds mooi![]()
Ik heb ze dan ook goed verzorgd
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op vrees ik
Daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is meer een leidraad voor (potentiële) luisteraars. Ik ga bijvoorbeeld niet luisteren als ik een uur metal zie staan.
Nee, maar daarom genre, zodat men weet wat men kan verwachten. Ongeveer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn
Dat draai ik aan het einde om je wakker te schudden als je niet in het topic zit als ik er klaar mee ben
Hinoi team komt morgen sowieso langs, verder weet ik het nog niet
ik krijg ook altijd alles doodquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje laat alle planten/bloemen altijd dood gaan, ik verzorg ze altijd goed
Je bent gewoon nog minder verzorgend dan een woestijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd alles doodzelfs cactussen
![]()
ik vergeet de planten altijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog minder verzorgend dan een woestijn.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef Neroje het volgende:
Goedenavond allemaal
Kijken of ik die oude meuk een beetje kan waarderen
dat klinkt als schoolquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het
Zie het als een leuke muzikale geschiedenisles
Buh, geschiedenis...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het
Zie het als een leuke muzikale geschiedenisles
faal kwootjequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2011 23:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Buh, geschiedenis...
Ik had van de bloemist in mijn oude woonplaats vetplantjes gekregen want die kon ik wel in leven houden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd alles doodzelfs cactussen
![]()
al heb ik nu al een week gerbera's staan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had van de bloemist in mijn oude woonplaats vetplantjes gekregen want die kon ik wel in leven houden.
2 maanden later ben ik naar hem toegegaan dat mn plantjes dood waren.
Kwam hij 's avonds even kijken. 2 vetplantjes in 1 pot. De 1 was verzopen de ander uitgedroogd.
Het is een gave
idd... ik had ook geen zin om het te herstellen.... heb het maar creatief opgelost...quote:
Ik heb dinsdag een palmplantje gekocht. Kijken hoe lang die het vol gaat houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is 1 soort die ik in leven houdt.. die mag je dus een half jaar vergeten dan een plens water erop en ze doen het weer.. al heb ik ze dan vaak al weggegooit
heul creabea van jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
idd... ik had ook geen zin om het te herstellen.... heb het maar creatief opgelost...
Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, dat zijn pas vakkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Geschiedenis was het leukste vak op school
Alleen heb je daar een goede leraar voor nodig. Saaie feitjes uit je hoofd leren is inderdaad saai, de verhalen eromheen zijn tof!
ben benieuwdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een palmplantje gekocht. Kijken hoe lang die het vol gaat houden![]()
En nu ben ik echt slapen
daar faalde ik juist altijd inquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, dat zijn pas vakken
Hihi, alphaatje dat je bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar faalde ik juist altijd in
Ah, mijn 4 slechtste vakkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, dat zijn pas vakken
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, mijn 4 slechtste vakken
Ik was meer van Geschiedenis, Engels, Nederlands en Aardrijkskunde.
quote:
en economie, maatschappijleer, en we hadden godsdienst waar ik een kei in wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, mijn 4 slechtste vakken
Ik was meer van Geschiedenis, Engels, Nederlands en Aardrijkskunde.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar faalde ik juist altijd in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Maatschappijleer en godsdienst jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en economie, maatschappijleer, en we hadden godsdienst waar ik een kei in was
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je plaatje faalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...![]()
daar was ik ook heul slecht inquote:ik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Mijn muziek leraar heette Asberg, de 1e les noemde ik hem asbak, nooit meer goed gekomen.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was ik ook heul slecht inik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
godsdienst heb ik gehaald dankzij mijn oeverloze gezwam met de leraren dat de bijbel niet klopt en ik eiste ook lessen over de koran enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maatschappijleer en godsdienst jaik vond godsdienst eigenlijk wel leuk. De bijbel staat vol met bloederig spul man
Gewoon lezen alsof je Harry Potter leest en je hebt een leuk boek gelezen
-insert koosnaampje-
Gelukkig waren die vakken geen eindexamen vakken voor mij
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Ik haalde altijd een 9 of 10 met muziekquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar was ik ook heul slecht inik mocht van de leraar geen instrument meer proberen, nadat de drumstokjes tegen zijn hoofd waren gevlogen
![]()
![]()
Is Serena weer "normaal"quote:
hoogste wat ik heb gehaald was een 10 voor zingen.. verder kreeg ik altijd een 6 voor het niet aanraken van de instrumentenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik haalde altijd een 9 of 10 met muziekmijn leraar was wel tof
-insert koosnaampje-
Speciaal ingelogd met mn brakke laggende internet verbinding om te reageren.
Top nummer, wist de titel niet.. bedanktDie met die rooie broek![]()
oh ok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is mijn nieuwe hooi hooi
quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Redskillz het volgende:
Top nummer, wist de titel niet.. bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
alstu. Nooit meer vergeten hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef Redskillz het volgende:
Top nummer, wist de titel niet.. bedankt![]()
Zijn er nu nog mensen die morgen tussen 13:00 en 15:00 luisteren?
If so, wat wil je horen?
Als ik er ben wil ik snoeiharde dubstep horenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er nu nog mensen die morgen tussen 13:00 en 15:00 luisteren?
If so, wat wil je horen?![]()
Magnetic man - i need air, of wat anders? (heb veel meer maar moet ergens beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik er ben wil ik snoeiharde dubstep horen)
aaah dit soort muziekjens tot 1 uur![]()
-insert koosnaampje-
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Magnetic man - i need air, of wat anders? (heb veel meer maar moet ergens beginnen)
![]()
Dan staat ie bij deze in de queuequote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
M'n edit was net op tijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Snatch 2 was idd een kaskraker van jewelste
Crank (1&2), Snatch, Lock stock and 2 smoking barels, zijn allemaal geniaal
Lekker hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaah dit soort muziekjens tot 1 uur![]()
Mijn droom is een 4 uur durende show overdag met alleen maar dit soort spul![]()
Kelopt. Jason Statham FTWquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
Crank (1&2), Snatch, Lock stock and 2 smoking barels, zijn allemaal geniaal![]()
![]()
er is zeker niemand die een heule goede laptop wil ruilen tegen mijn brakke kutlaptop
-insert koosnaampje-
oh doe dat dan een x als ik er ook benquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker he
Mijn droom is een 4 uur durende show overdag met alleen maar dit soort spul-insert koosnaampje-
Hij heeft een echt bazen hoofdquote:
alleen maar goeien muziekjensquote:
-insert koosnaampje-
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen maar goeien muziekjens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |