Hij zal wel blij zijn met al die PM's van Knettersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was met draakje, maar heb pm gestuurd
hij is meestal wel blij met een pm van mij jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zal wel blij zijn met al die PM's van Knetters
en popje is ook doodquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
Ik denk dat dm verstandiger is.. Maar ik zie hem ook niet op msn dus ik vrees dat ie al onder de wol ligt..
Viro weer hier, ik kom er ook niet op. Waarschijnlijk is de streamserver eruit geknald.quote:
Of hij is popje aan het insemineren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
Ik denk dat dm verstandiger is.. Maar ik zie hem ook niet op msn dus ik vrees dat ie al onder de wol ligt..
Leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
ja, maar als er een ghost in zit dan weet ik niet of draakje wel kan connectenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
Draakje gaat toch automatisch aan om 1 uur?
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
ja, maar dat heeft geen zin als deze er niet in kan. Voor de server zit VH er nog in.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
dat doe ik ondertussen, mag alleen op mijn kamer of buiten rokenquote:
* Knetterkrankjorum slaat een troostende arm om mr-green, iddquote:
als ik lapo heb doe ik die nie heurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:45 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb inmiddels wel een TT bedacht. Elk nadeel hep zijn voordeel zou de Verlosser zeggen.
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum slaat een troostende arm om mr-green, idd
Vernikkelen? Hier staat het raam ook open maar het is echt heerlijk buitenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik ondertussen, mag alleen op mijn kamer of buiten roken![]()
dus zit te vernikkelen van de kou met het raam wagenwijd los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |