Omdat de redactie de geheimen heeft verzonnen.......quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is dus gewoon een dragqueen. Waarom moeten ze dan perse bingokoningin raden?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef evaxsis het volgende:
Jaaaaaa gooi die stream maar weer aan.
Ik wil GERARD zien!
gaat Laura nu Gerard kriebelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef TimeJumper het volgende:
Haha die Lijzige Laura bleef maar die procenten herhalen.
In your face Boring Bitch
Gaat nogal moeilijk als ie in de zaal van de liveshow zit of niet ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Hoort ze gillen om Martijn!!![]()
Martijn ligt met een ander in bed thuis naar de liveshow te kijken
Ik dacht dat het haar ex was, waarvan ze niet weet dat het haar ex is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ie in de zaal van de liveshow zit of niet ?
huh ga je toch niet menen hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Annelies-G het volgende:
78% Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik jankte gewoon met Gerard mee
ik geloof het pas als ie morgen naast bart zit eerder nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Ze zeiden echt duidelijk dat hij morgen in Nederland is hé, niet dat ze ons een Maik gaan flikken
Zeide ze bij Maik toch ook...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Ze zeiden echt duidelijk dat hij morgen in Nederland is hé, niet dat ze ons een Maik gaan flikken
Nou..........dat dan weer niet, maar ik was wel blijquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Annelies-G het volgende:
78% Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik jankte gewoon met Gerard mee
Zo wazig en klein was mijn glaasen bol dus toch niet heksjequote:
Omdat hij als Miss Windy Mills de bingo avonden in Amsterdam presenteertquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is dus gewoon een dragqueen. Waarom moeten ze dan perse bingokoningin raden?
Dat is Dennisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat het haar ex was, waarvan ze niet weet dat het haar ex is.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Alle FOK mensen hier wil ik even allemaal feliciteren met het heugelijke feit dat de leukste, gezelligste, meest humoristische en niet te vergeten meest spelfanatieke speler het huis niet hoefde te verlaten.![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
Nowlive is in de leer geweest bij net5.
[ link | afbeelding ]
Gedaan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey, de kluisinhoud is niet veranderd?
Moet zijn:
Euro 15.810,00 Mo
Euro 15.050,00 Aafke
Euro 10.950,00 Sharon
Euro 6.800,00 Maik
Euro 4.350,00 Gerard
Euro 4.000,00 Johanna
Euro 3.900,00 Flip
Euro 1.800,00 Alex
Euro 1.600,00 Laura
Euro 1.350,00 Karim
Kan jij dat handmatig doen Mazaru?
Dankjewel hoor, ik feliciteer je terugquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Alle FOK mensen hier wil ik even allemaal feliciteren met het heugelijke feit dat de leukste, gezelligste, meest humoristische en niet te vergeten meest spelfanatieke speler het huis niet hoefde te verlaten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan was het omdat hij miljonair is. geer is z'n maatjequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
guido wilde gerard eruit !!!! bah guido !
Zei hij dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
Hey Stability ook felie he dat Gerard blijft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef Urb het volgende:
Ze weten Servio's geheim in het huis maar niemand snapt het.![]()
Wij ook niet.
denk dat ze net heeft gehoord achter de schutting ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef avb87 het volgende:
echt dom sharon ze wist die ser bingokoningin was maar niet voor gedrukt
nee, ze vroegen wie hij voond dat erin moest blijven en dat was Gerardquote:
ja hij mocht kiezen en het meteen zeggen, hij wilde in eerste instantie allebij in het huis en toen hij moest kiezen zei hij gerard eruitquote:
Snap onze Guido wel, hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
Ja, ik ving ook zoiets op. Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef mangalie het volgende:
Ze weten in het huis al meteen het geheim bingokoningin..Hoorde Sharon het zeggen.
Lijkt me sterk, op Twitter riep hij iedereen op om Gerard te steunen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
jaa dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Hey Stability ook felie he dat Gerard blijft.
Ik doe met je meequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef evaxsis het volgende:
Wat een lekkere vent, ik zwijmel weer weg
Nee, Guido moest een naam zeggen wie hij het meest gunde om in het huis te blijven en zei gerard.quote:
Dachten we met Guido ook, he!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Servio gaat helemaal nergens heen, wacht maar af...Komt weer een geheime kamer momentje...
Volgens mij zei ie dat Gerard moest blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij mocht kiezen en het meteen zeggen, hij wilde in eerste instantie allebij in het huis en toen hij moest kiezen zei hij gerard eruit
Ik denk dat hij het verkeerd begreep. Want hij riep via Twitter mensen op om Gerard erin te houden, omdat dat zijn maatje was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
hou nou eens op jij....verpest onze avond nou nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Servio gaat helemaal nergens heen, wacht maar af...Komt weer een geheime kamer momentje...
dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee, Guido moest een naam zeggen wie hij het meest gunde om in het huis te blijven en zei gerard.
hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo had ik het ook begrepen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nee, ze vroegen wie hij voond dat erin moest blijven en dat was Gerard
Stond in zijn script. Vooraf gecontroleerd door de notarisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Kan trouwens ook niet rekenen... zegt: 78% dat is gewoon 80%
Of wilde Servio niet teveel afvallen, anyhow no biggie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het verkeerd begreep. Want hij riep via Twitter mensen op om Gerard erin te houden, omdat dat zijn maatje was.
Je hebt zeker gemist dat onze eindbaas Geer BLIJFTquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen weer een vakantiekamp de komende tijd, wat een saaiheid, Servio eruit. Ze snappen er geen pepernoot van bij de redactie.
Don't shoot the messenger...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hou nou eens op jij....verpest onze avond nou niet
en hij zei het hier @ FOK! ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, op Twitter riep hij iedereen op om Gerard te steunen.
Ja van mij had Servio mogen blijven, Gerard natuurlijk zeker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen weer een vakantiekamp de komende tijd, wat een saaiheid, Servio eruit. Ze snappen er geen pepernoot van bij de redactie.
heb ff je lijstje van de kluis gepikt en gepost in streamquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de updatedatum naar 24-03 22:15 uur
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef Urb het volgende:
Hoor ze praten over Servio, de Bekstekkende Vlasche Nichten!![]()
...
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otarisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Stond in zijn script. Vooraf gecontroleerd door de notaris
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otaris
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otaris
Go nowlivequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Go nowlive
78% + 32% = 100%
ow nee 110%
wat errug!!! whahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
vast nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Ik ben benieuwd of Servio net zo wordt gemist als Guido.
echt niet, die zag je de laatste dagen sowieso al niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Ze kunnen echt niet tellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Go nowlive
78% + 32% = 100%
ow nee 110%
Ja en ben er benieuwd of ze nu weer zo snel gerard gaan nomineren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die 78% zegt toch wel veel en meerdere bewoners zullen daarover balen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Urb het volgende:
Sharon wil dat Geer op haar drukt voor Flip!![]()
![]()
goed zo sharonquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Urb het volgende:
![]()
Ahh komop Geer, ik wil die smoel van Flip dan zien!![]()
![]()
Dat zullen we met een paar dagen weten. Als al die wijven met haren als zwabbers rondbouncen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Ja maar andere gaan weer op gerard dan zijn ze beide blutquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DRUKKEN GERARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOE DAN!!!!!!!!!!
ps. Caps zijn expres
Kan pas vrijdag, duh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DRUKKEN GERARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOE DAN!!!!!!!!!!
ps. Caps zijn expres
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Yep, for sure!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef mootie het volgende:
Flip of Jo gaat morgen op de tsunami van Sharon drukken.
Beetje raar dit. Gerard had de hele week al kunnen drukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Urb het volgende:
![]()
Ahh komop Geer, ik wil die smoel van Flip dan zien!![]()
![]()
En het opmakenquote:
ze kunnen allemaal toch koken? eindelijk eten zonder neuspeuterzooi erin !quote:
Haha, tja.. even wat emoties, maar dat is het uiteindelijk ook: een spel. Iets heftiger dan ganzeborden, dat wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef CartWOman het volgende:
<----- blij!
En het spel gaat gewoon verder, lekker droog.
Heeft al gedrukt op aaf... hij mag niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Beetje raar dit. Gerard had de hele week al kunnen drukken.
Jo kon niet koken zei ze ooitquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal toch koken? eindelijk eten zonder neuspeuterzooi erin !
Andersom schat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij mocht kiezen en het meteen zeggen, hij wilde in eerste instantie allebij in het huis en toen hij moest kiezen zei hij gerard eruit
Was dat Aafke? Ik dacht dat het Mo was..quote:
wie kookte er voor haar vriend dan? die kan zelf toch niets?quote:
Dat lijkt mij wel, vond de bewoners al gelijk een stuk milder tegen hem doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die 78% zegt toch wel veel en meerdere bewoners zullen daarover balen.
Verzuipen in de bearnaisesaus.quote:
ja ik had het door de spanning denk ik fout verstaan hahah gelukkig maar he?quote:
Moet zometeen nog even met zijn tong een DNA monster nemen bij Lau, Meer zit er niet in voor vannachtquote:
De cateraar? Of de kok?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef Stability het volgende:
[..]
wie kookte er voor haar vriend dan? die kan zelf toch niets?
Ik hoop de woorden A-relaxed, vriendjes en speltechnischquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
Hoeveel dingen moest Alex ook al weer verstoppen tot zaterdag?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Go nowlive
78% + 32% = 100%
ow nee 110%
Spanks ik rolde er net in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Da's zijn missie, hij moet de gewonnen productten verstoppen
Ben jij vanavond de gelukkige ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet zometeen nog even met zijn tong een DNA monster nemen bij Lau, Meer zit er niet in voor vannacht
en de SCquote:
Producten verstopt in zijn la, onder het mom van ik zoek mijn tandenborstelquote:
ik ook niet maar ik zag haar uitgestreken smoelwerkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik luister niet naar haar
Vertel heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
Te laat....we hebben hem alweer weggejaagd...maar zijn nick is Poffu....
zat weer niet op te letten dus, maar dat had hij haar gewoon verteld?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Waarom heeft Servio geen sanctie gekregen omdat hij Sharon zijn geheim heeft vertelt!
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
Hoeveel dingen moest Alex ook al weer verstoppen tot zaterdag?
Da's Alex die zijn missie uitvoerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Injetta het volgende:
Waarom krijgen we van de UPC nu al een kwartier lang alleen maar Alex te zien die vreselijk irritant zijn tanden aan het poetsen is?
Fuck de fuck.. ik wil de rest zien. Wat is dit voor stomme shit..![]()
Ja die gozert heeft een missie, dan wordt ie wat meer gevolgd. Maar tandenpoetsen is idd boring om te zienquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Injetta het volgende:
Waarom krijgen we van de UPC nu al een kwartier lang alleen maar Alex te zien die vreselijk irritant zijn tanden aan het poetsen is?
Fuck de fuck.. ik wil de rest zien. Wat is dit voor stomme shit..![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
Nou ja Sharon vertelde iedereen net dat dat Servio's geheim is..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zat weer niet op te letten dus, maar dat had hij haar gewoon verteld?!
dacht al, hoe weten ze dit nu ineens
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Phillip denkt dat hij het alleenrecht heeft om op Sharon te drukken, laat alsjeblieft Gerard dit raden en dat uitgestreken smoelwerk op zijn bek laten gaan!
Maar zeker!quote:
Lijkt me duidelijk dat ze de luxe artikelen meteen gaan missen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef MissJ.24 het volgende:
Even in de COS meegenieten!! Hoi Fok.![]()
![]()
Wat een emoties van Gerard, wat een mooie momenten!!!
En Alex is al op strooftocht,was best veel wat die verstoppen moet./.....ben bang dat dat niet gaat lukken.
Dat gaat ie verkloten die opdracht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef TimeJumper het volgende:
Whahahhaa Faalex al tandenpoetsend die boodschappen verstoppen Whahahahaa
Haha wut? Zo gek is ie ook weer nietquote:
Nee Guido komt wel weer terug, die houdt wel van Fok!enquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
Te laat....we hebben hem alweer weggejaagd...maar zijn nick is Poffu....
ja hij zal vannacht wel in een hotel lbijven denk ik inddquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik werk morgen op Schiphol. Misschien zie ik Serviootje wel! haha
ik vind het een gillerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef royjn het volgende:
[..]
Haha wut? Zo gek is ie ook weer niet
Neem een kadootje voor 'em mee! Een fles azijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Sjalalamantha het volgende:
jij ook gefeliciteerd met het goeie nieuwsquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben net terug van Ikea en hoor het goede nieuws !! YEEHA Gerard !! welcome back !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zweedse ballentent....quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben net terug van Ikea en hoor het goede nieuws !! YEEHA Gerard !! welcome back !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zal Jo wel even getroost hebben met het vertrek van haar mattie. Dat mochten wij niet zienquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Flip op de achtergrond praten over te raden geheimen, maar ik zie hem niet. Lult hij met Jo?
Ik zou alleen voor de kans hem nog een keer te moeten zien, niet naar mijn werk gaan als ik morgen op schiphol zou moeten werken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat roep je dan? Paspoort NU!?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Sjalalamantha het volgende:
eieren !!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Neem een kadootje voor 'em mee! Een fles azijn bijvoorbeeld.
Zo goed houd ik ze nou ook weer niet in de gaten hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent een btje laat D. Zowel Alex als Karim dragen een shirt van Gerard.
Ach zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik zag haar uitgestreken smoelwerk
Ik denk in de blauwe kamer. Zat Guido ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij zal vannacht wel in een hotel lbijven denk ik indd
mooi geupdate weer topquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
maak je je daar na 6 weken nog steeds druk over? ik heb het allang opgegevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
Waarom mogen we het gefluister van Joanne niet horen?
ik wil er niet aan denkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Ik denk in de blauwe kamer. Zat Guido ook
Waarom die rare smilie? Ik hoorde het echt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij zal Jo wel even getroost hebben met het vertrek van haar mattie. Dat mochten wij niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eieren is voorbij.... Disco, disco!quote:
Op zich is het wel een aparte afwijking voor iemand die voor haar beroep kinderen opvoedt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
nee jou geheim was boeiend laura: ik ben dyslectisch
Ik ook niet maar het viel me op, BAAS Shirts dus!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zo goed houd ik ze nou ook weer niet in de gaten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |