Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dan ben ik gewoon de draad kwijt
de vraag was wie moet er naar huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee toch ?? Ik dacht dat ie zei dat Gerard moest blijven
Als dat zo is heb ik het misquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Gamey het volgende:
[..]
de vraag was wie moet er naar huis
antwoord gerard
Guido noemde Gerard dat hij het gunde dat gerard bleef in het huis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik het misExcuses! Ik meende namelijk dat Guido eerder al had gezegd dat ie het Gerard het meeste gunde om te blijven omdat dat z'n maatje was
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Gerard kan goed tegen zijn verlies. Ik kan niet goed tegen Gerards verlies, dus doe maar niet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Gerard kan goed tegen zijn verlies. Ik kan niet goed tegen Gerards verlies, dus doe maar niet
Vond het ook een raar antwoord van Guido.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik het misExcuses! Ik meende namelijk dat Guido eerder al had gezegd dat ie het Gerard het meeste gunde om te blijven omdat dat z'n maatje was
Verstond ik ook ja. Terwijl hij hier op FOK! nog zei dat Servio eruit moestquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef ABundy het volgende:
Wat zei guido? Moet gerard het huis uit?
dat dusssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef evaxsis het volgende:
ah joh als Gerard verliest gaat hij terug naar heel iets mooisFenneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |