Ja, ik ving ook zoiets op. Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef mangalie het volgende:
Ze weten in het huis al meteen het geheim bingokoningin..Hoorde Sharon het zeggen.
Lijkt me sterk, op Twitter riep hij iedereen op om Gerard te steunen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
guido wilde gerard eruit !!!! bah guido !
jaa dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Hey Stability ook felie he dat Gerard blijft.
Ik doe met je meequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef evaxsis het volgende:
Wat een lekkere vent, ik zwijmel weer weg
Nee, Guido moest een naam zeggen wie hij het meest gunde om in het huis te blijven en zei gerard.quote:
Dachten we met Guido ook, he!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Servio gaat helemaal nergens heen, wacht maar af...Komt weer een geheime kamer momentje...
Volgens mij zei ie dat Gerard moest blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij mocht kiezen en het meteen zeggen, hij wilde in eerste instantie allebij in het huis en toen hij moest kiezen zei hij gerard eruit
Ik denk dat hij het verkeerd begreep. Want hij riep via Twitter mensen op om Gerard erin te houden, omdat dat zijn maatje was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
guido wilde gerard eruit !!!! bah guido !
hou nou eens op jij....verpest onze avond nou nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Servio gaat helemaal nergens heen, wacht maar af...Komt weer een geheime kamer momentje...
dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee, Guido moest een naam zeggen wie hij het meest gunde om in het huis te blijven en zei gerard.
hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
Nowlive is in de leer geweest bij net5.
[ link | afbeelding ]
Zo had ik het ook begrepen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nee, ze vroegen wie hij voond dat erin moest blijven en dat was Gerard
Stond in zijn script. Vooraf gecontroleerd door de notarisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Kan trouwens ook niet rekenen... zegt: 78% dat is gewoon 80%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |