Omdat de redactie de geheimen heeft verzonnen.......quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is dus gewoon een dragqueen. Waarom moeten ze dan perse bingokoningin raden?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef evaxsis het volgende:
Jaaaaaa gooi die stream maar weer aan.
Ik wil GERARD zien!
gaat Laura nu Gerard kriebelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef TimeJumper het volgende:
Haha die Lijzige Laura bleef maar die procenten herhalen.
In your face Boring Bitch
Gaat nogal moeilijk als ie in de zaal van de liveshow zit of niet ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Hoort ze gillen om Martijn!!![]()
Martijn ligt met een ander in bed thuis naar de liveshow te kijken
Ik dacht dat het haar ex was, waarvan ze niet weet dat het haar ex is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ie in de zaal van de liveshow zit of niet ?
huh ga je toch niet menen hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Annelies-G het volgende:
78% Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik jankte gewoon met Gerard mee
ik geloof het pas als ie morgen naast bart zit eerder nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Ze zeiden echt duidelijk dat hij morgen in Nederland is hé, niet dat ze ons een Maik gaan flikken
Zeide ze bij Maik toch ook...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Ze zeiden echt duidelijk dat hij morgen in Nederland is hé, niet dat ze ons een Maik gaan flikken
Nou..........dat dan weer niet, maar ik was wel blijquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Annelies-G het volgende:
78% Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik jankte gewoon met Gerard mee
Zo wazig en klein was mijn glaasen bol dus toch niet heksjequote:
Omdat hij als Miss Windy Mills de bingo avonden in Amsterdam presenteertquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is dus gewoon een dragqueen. Waarom moeten ze dan perse bingokoningin raden?
Dat is Dennisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat het haar ex was, waarvan ze niet weet dat het haar ex is.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Alle FOK mensen hier wil ik even allemaal feliciteren met het heugelijke feit dat de leukste, gezelligste, meest humoristische en niet te vergeten meest spelfanatieke speler het huis niet hoefde te verlaten.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |