Omdat de redactie de geheimen heeft verzonnen.......quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is dus gewoon een dragqueen. Waarom moeten ze dan perse bingokoningin raden?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef evaxsis het volgende:
Jaaaaaa gooi die stream maar weer aan.
Ik wil GERARD zien!
gaat Laura nu Gerard kriebelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef TimeJumper het volgende:
Haha die Lijzige Laura bleef maar die procenten herhalen.
In your face Boring Bitch
Gaat nogal moeilijk als ie in de zaal van de liveshow zit of niet ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Hoort ze gillen om Martijn!!![]()
Martijn ligt met een ander in bed thuis naar de liveshow te kijken
Ik dacht dat het haar ex was, waarvan ze niet weet dat het haar ex is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ie in de zaal van de liveshow zit of niet ?
huh ga je toch niet menen hequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Annelies-G het volgende:
78% Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik jankte gewoon met Gerard mee
ik geloof het pas als ie morgen naast bart zit eerder nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Ze zeiden echt duidelijk dat hij morgen in Nederland is hé, niet dat ze ons een Maik gaan flikken
Zeide ze bij Maik toch ook...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Praatpoeder het volgende:
Ze zeiden echt duidelijk dat hij morgen in Nederland is hé, niet dat ze ons een Maik gaan flikken
Nou..........dat dan weer niet, maar ik was wel blijquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef Annelies-G het volgende:
78% Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik jankte gewoon met Gerard mee
Zo wazig en klein was mijn glaasen bol dus toch niet heksjequote:
Omdat hij als Miss Windy Mills de bingo avonden in Amsterdam presenteertquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is dus gewoon een dragqueen. Waarom moeten ze dan perse bingokoningin raden?
Dat is Dennisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat het haar ex was, waarvan ze niet weet dat het haar ex is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |