Je hebt zeker gemist dat onze eindbaas Geer BLIJFTquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen weer een vakantiekamp de komende tijd, wat een saaiheid, Servio eruit. Ze snappen er geen pepernoot van bij de redactie.
Don't shoot the messenger...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hou nou eens op jij....verpest onze avond nou niet
en hij zei het hier @ FOK! ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, op Twitter riep hij iedereen op om Gerard te steunen.
Ja van mij had Servio mogen blijven, Gerard natuurlijk zeker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen weer een vakantiekamp de komende tijd, wat een saaiheid, Servio eruit. Ze snappen er geen pepernoot van bij de redactie.
heb ff je lijstje van de kluis gepikt en gepost in streamquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de updatedatum naar 24-03 22:15 uur
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Alle FOK mensen hier wil ik even allemaal feliciteren met het heugelijke feit dat de leukste, gezelligste, meest humoristische en niet te vergeten meest spelfanatieke speler het huis niet hoefde te verlaten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef Urb het volgende:
Hoor ze praten over Servio, de Bekstekkende Vlasche Nichten!![]()
...
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otarisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Stond in zijn script. Vooraf gecontroleerd door de notaris
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otaris
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otaris
Go nowlivequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
Nowlive is in de leer geweest bij net5.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Go nowlive
78% + 32% = 100%
ow nee 110%
wat errug!!! whahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
Nowlive is in de leer geweest bij net5.
[ link | afbeelding ]
vast nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Ik ben benieuwd of Servio net zo wordt gemist als Guido.
echt niet, die zag je de laatste dagen sowieso al niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Ze kunnen echt niet tellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Go nowlive
78% + 32% = 100%
ow nee 110%
Ja en ben er benieuwd of ze nu weer zo snel gerard gaan nomineren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die 78% zegt toch wel veel en meerdere bewoners zullen daarover balen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Urb het volgende:
Sharon wil dat Geer op haar drukt voor Flip!![]()
![]()
goed zo sharonquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Urb het volgende:
![]()
Ahh komop Geer, ik wil die smoel van Flip dan zien!![]()
![]()
Dat zullen we met een paar dagen weten. Als al die wijven met haren als zwabbers rondbouncen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Ja maar andere gaan weer op gerard dan zijn ze beide blutquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DRUKKEN GERARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOE DAN!!!!!!!!!!
ps. Caps zijn expres
Kan pas vrijdag, duh!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DRUKKEN GERARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOE DAN!!!!!!!!!!
ps. Caps zijn expres
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef marky het volgende:
Yep, for sure!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef mootie het volgende:
Flip of Jo gaat morgen op de tsunami van Sharon drukken.
Beetje raar dit. Gerard had de hele week al kunnen drukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Urb het volgende:
![]()
Ahh komop Geer, ik wil die smoel van Flip dan zien!![]()
![]()
En het opmakenquote:
ze kunnen allemaal toch koken? eindelijk eten zonder neuspeuterzooi erin !quote:
Haha, tja.. even wat emoties, maar dat is het uiteindelijk ook: een spel. Iets heftiger dan ganzeborden, dat wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef CartWOman het volgende:
<----- blij!
En het spel gaat gewoon verder, lekker droog.
Heeft al gedrukt op aaf... hij mag niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Beetje raar dit. Gerard had de hele week al kunnen drukken.
Jo kon niet koken zei ze ooitquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal toch koken? eindelijk eten zonder neuspeuterzooi erin !
Andersom schat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
ja hij mocht kiezen en het meteen zeggen, hij wilde in eerste instantie allebij in het huis en toen hij moest kiezen zei hij gerard eruit
Was dat Aafke? Ik dacht dat het Mo was..quote:
wie kookte er voor haar vriend dan? die kan zelf toch niets?quote:
Dat lijkt mij wel, vond de bewoners al gelijk een stuk milder tegen hem doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
Die 78% zegt toch wel veel en meerdere bewoners zullen daarover balen.
Verzuipen in de bearnaisesaus.quote:
ja ik had het door de spanning denk ik fout verstaan hahah gelukkig maar he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |