hou nou eens op jij....verpest onze avond nou nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Servio gaat helemaal nergens heen, wacht maar af...Komt weer een geheime kamer momentje...
dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee, Guido moest een naam zeggen wie hij het meest gunde om in het huis te blijven en zei gerard.
hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef shomila het volgende:
Nowlive is in de leer geweest bij net5.
[ link | afbeelding ]
Zo had ik het ook begrepen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
nee, ze vroegen wie hij voond dat erin moest blijven en dat was Gerard
Stond in zijn script. Vooraf gecontroleerd door de notarisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Kan trouwens ook niet rekenen... zegt: 78% dat is gewoon 80%
Of wilde Servio niet teveel afvallen, anyhow no biggie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het verkeerd begreep. Want hij riep via Twitter mensen op om Gerard erin te houden, omdat dat zijn maatje was.
Je hebt zeker gemist dat onze eindbaas Geer BLIJFTquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen weer een vakantiekamp de komende tijd, wat een saaiheid, Servio eruit. Ze snappen er geen pepernoot van bij de redactie.
Don't shoot the messenger...quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hou nou eens op jij....verpest onze avond nou niet
en hij zei het hier @ FOK! ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, op Twitter riep hij iedereen op om Gerard te steunen.
Ja van mij had Servio mogen blijven, Gerard natuurlijk zeker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen weer een vakantiekamp de komende tijd, wat een saaiheid, Servio eruit. Ze snappen er geen pepernoot van bij de redactie.
heb ff je lijstje van de kluis gepikt en gepost in streamquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de updatedatum naar 24-03 22:15 uur
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Alle FOK mensen hier wil ik even allemaal feliciteren met het heugelijke feit dat de leukste, gezelligste, meest humoristische en niet te vergeten meest spelfanatieke speler het huis niet hoefde te verlaten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:16 schreef Urb het volgende:
Hoor ze praten over Servio, de Bekstekkende Vlasche Nichten!![]()
...
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otarisquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Stond in zijn script. Vooraf gecontroleerd door de notaris
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is die portugees die om de hoek woont, N Otaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |