ik ook niet maar ik zag haar uitgestreken smoelwerkquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik luister niet naar haar
Vertel heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
Te laat....we hebben hem alweer weggejaagd...maar zijn nick is Poffu....
zat weer niet op te letten dus, maar dat had hij haar gewoon verteld?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Niki.P het volgende:
Waarom heeft Servio geen sanctie gekregen omdat hij Sharon zijn geheim heeft vertelt!
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
Hoeveel dingen moest Alex ook al weer verstoppen tot zaterdag?
Da's Alex die zijn missie uitvoerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Injetta het volgende:
Waarom krijgen we van de UPC nu al een kwartier lang alleen maar Alex te zien die vreselijk irritant zijn tanden aan het poetsen is?
Fuck de fuck.. ik wil de rest zien. Wat is dit voor stomme shit..![]()
Ja die gozert heeft een missie, dan wordt ie wat meer gevolgd. Maar tandenpoetsen is idd boring om te zienquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:25 schreef Injetta het volgende:
Waarom krijgen we van de UPC nu al een kwartier lang alleen maar Alex te zien die vreselijk irritant zijn tanden aan het poetsen is?
Fuck de fuck.. ik wil de rest zien. Wat is dit voor stomme shit..![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
Nou ja Sharon vertelde iedereen net dat dat Servio's geheim is..quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zat weer niet op te letten dus, maar dat had hij haar gewoon verteld?!
dacht al, hoe weten ze dit nu ineens
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Phillip denkt dat hij het alleenrecht heeft om op Sharon te drukken, laat alsjeblieft Gerard dit raden en dat uitgestreken smoelwerk op zijn bek laten gaan!
Maar zeker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |