abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:04:41 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94576015
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1405 - knabbel

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:07:46 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94576237
>:O
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94576275
:W Net terug van een verjaardag. Stokbrood met kaasjes vooraf en daarna hadden ze wraps gemaakt.. Dus geprobeerd het beste er van te maken, maar helemaal low carb is het vast niet geworden :P Lijstje van vandaag:

O: 2 atkins knackebrod met filet americain
T: bakje kwark
L: boterham geitenkaas
T: babybel kaasje, 4 blokjes kaas (à ~25 kcal per stuk), één plak salami, bouillon
D: kip+groente die vulling was voor de wrap (maar dus zonder wrap) met wat crème fraiche, geraspte kaas en een klein lepeltje avocado. Nog 2 rode wijn, 2 cola light en een thee er bij gehad. Oh, en 2 kleine stukje port salut voor het eten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:08:22 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94576289
Alliteratie-TT, jeweets!
pi_94576346
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Alliteratie-TT, jeweets!
O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94576467
Hoi :W
Ik doe ontopic
Daglijstje
O: dubbele boterham pure vlokken
L: korst, tosti hamkaas
T: appel
D: zilvervliesrijst en curry met paprika, champignons, spinazie en paneer
T: mini nepmagnum met stukjes amandel
Totaal ong 1600 kcal.
Daarnaast bijna 12 km gewandeld, en yoga natuurlijk :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:13:09 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94576639
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

O+
*;

Theetijd!
  Vis een optie? donderdag 24 maart 2011 @ 22:42:05 #8
70532 loveli
N
pi_94578479
Riep iemand melkflessen?
crap in = crap out
pi_94579360
:@ *O* woeiii een naamtopic en dan ook nog zo!

Jemig, zit hier echt een beetje te blozen :)

Ennehm, ik word nooit witter eigenlijk, ik schijn ook van ergens ver weg in de familie donker bloed in mijn lijf te hebben. *vuilnisbakkie* zeggen ze dan bij honden :P zoiets.

En ballerina's, ik vind ze heus schattig, maar bij mij staan ze nooit charmant. Ik heb dan ook geen zichtbare enkels, mijn been stopt gewoon en dan zijn er de voeten :P Met een pumpje of laarsje lijkt het dan nog wat.
Vond het zelf ook niet helemaal, maar ey, een reden om toch nog maar een keer te gaan shoppen dus :D (kan nog, het halve jaar achterstallige uitkering wat ik gekregen had is nog niet op :P )
pi_94579392
:W ik kan niet meer :@
Bodypump is niet mijn ding zeg... maar die spinning les erna ging ik zowat om.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94579405
Oh en tot morgen lieffies :*
pi_94579427
Ik ga eens even terugkijken :D
pi_94579537
Eens met TT!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 24 maart 2011 @ 23:03:44 #14
70532 loveli
N
pi_94579748
MarMar, hoop dat je dag top was en op die foto zie je echt veel verschil met wat je pas postte!
crap in = crap out
pi_94579842
Goedenavond :W

Leuke kleding MarMar, maar ik ben dan ook fan van de steps. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:12:56 #16
236335 neen
schone schijn
pi_94580165
Slank idd die marmar! Heb je die blauwe krukken speciaal voor dat shirtje? Ze matchen erg goed.

Wanneer ga je naar Arnhem Ewelina? Misschien heb ik wel tijd voor een biertje op het terras :~
het lijkt niet wat het is
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:44:22 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94581624
Vuilnisbakkie? Omg!
Ik heb helaas ondanks eventuele vuilnisbakkigheid toch best erge melkflessen ;( :P

Ennn antwoord van scriptiebegeleider over m'n plan! Da's rap, had het vanaaf pas gemaild!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94581834
Ik vind het ook een leuke outfit MarMar!

Maria, het is volkomen normaal dat je de hele boel om moet gooien, maak je daar maar geen zorgen over. :)
Zorg vooral dat je goed contact hebt met je begeleider en dat je regelmatig om feedback vraagt. Kun je het tenminste bijtijds aanpassen en niet pas als je bijna klaar bent. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:51:09 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94581934
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het ook een leuke outfit MarMar!

Maria, het is volkomen normaal dat je de hele boel om moet gooien, maak je daar maar geen zorgen over. :)
Zorg vooral dat je goed contact hebt met je begeleider en dat je regelmatig om feedback vraagt. Kun je het tenminste bijtijds aanpassen en niet pas als je bijna klaar bent. :)
Thanks, toch fijn om dat even te horen O+

Ik ben graag een semi-perfecte student, en semi-perfecte studenten hoeven maar 1 thesis proposal te schrijven natuurlijk :+ Maar goed, hij heeft nu wat fijne pointers gegeven, dus ik kan iig gericht verder aan de gang.
En ik spreek hem over anderhalve week! Dus flink aan de bak :P
pi_94581967
Hmmm ik ben écht te laat begonnen met mijn verslag. Morgenmiddag inleverdatum en ik heb nu al een hoop op papier, maar de echt belangrijke dingen moeten allemaal nog oO<. Ik heb nu zo ongeveer de inleiding.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 24 maart 2011 @ 23:53:35 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94582031
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik ben écht te laat begonnen met mijn verslag. Morgenmiddag inleverdatum en ik heb nu al een hoop op papier, maar de echt belangrijke dingen moeten allemaal nog oO<. Ik heb nu zo ongeveer de inleiding.
Aw Chico! :* Wordt dat een nacht doorbuffelen of ga je een tukje doen en morgenochtend hard aan de bak? Eerstgenoemde zou voor mij het beste werken denk ik, ik ben zo a-productief als wat in de ochtend :P

Succes, ik pak mn mentale pompoms erbij *O* go chico, go chico 8-)

En ik ga naar m'n nest! Bezig dagje geweest, morgen weer aan die arbeit.
pi_94582498
Inderdaad Mariaatje, daar heb je je scriptiebegeleider ook voor, om je te helpen met de structuur en zo tot one hell of a scriptie te komen. Wat reageert hij trouwens fijn snel!

En mooie outfit MarMar!

Ik heb een frust-lijstje: schoonouders op bezoek. Voor een dagdeel: reuze gezellig. Voor 8 dagdelen en 4 nachtdelen op 60m2: not so much. Ik zou dan zeggen: leuk dat jullie komen, X is een ontzettend tof hotel! Maar vriendje zegt: leuk dat jullie komen, hier is onze, ik bedoel, jullie slaapkamer en vanaf nu ownen jullie het huis: richt vooral de keukenkastjes opnieuw in op een wijze die jullie behaagt! /ultiemevoedingsbodemvoorruziemetvriendje

Overigens mag mijn moeder wel een week komen logeren als ze wil, want zij is tof!
pi_94582630
quote:
Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Chicolate het volgende:
Dan zou ik meteen doorgaan naar de conclusie en daarna het betoog/middenstuk/hoe dat ook maar heet bij chemische studies schrijven. Succes!!

Heb je je trouwens nog opgegeven voor de 4daagse?
pi_94583279
Anna, ik hoorde ooit de opmerking "verse vis en gasten blijven 3 dagen goed" en ik kan me voorstellen dat dat ook voor je schoonouders geldt.
Waarom komen ze zo lang?
Ik zou het ook niet trekken hoor. :{
Doe wat je niet durft.
pi_94583295
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dan zou ik meteen doorgaan naar de conclusie en daarna het betoog/middenstuk/hoe dat ook maar heet bij chemische studies schrijven. Succes!!

Heb je je trouwens nog opgegeven voor de 4daagse?
Ik moet een research proposal schrijven. Voor een niet door mij uit te voeren onderzoek. Daarvoor moet ik eerst aangeven wat we op dit moment hebben, wat er mis mee is, welke mechanismen er verstoord zijn en vervolgens dus wat voor onderzoek ik wil doen om alles te verbeteren. Ik heb nu wat we op het moment hebben en ga beginnen aan wat er mis mee is :+.

Nog niet nee, even afhankelijk van de rest van de vakantieplannen of ik dat nog ga doen. Heb nog tot 8 april om te beslissen gelukkig.

@Maria: doorbuffelen tot een uur of 3 en dan hopelijk morgen het afmaken. Maar mijn productiviteit is 's morgens ook ergens onder nul.
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 00:27:39 #26
70532 loveli
N
pi_94583460
Succes Chico!
crap in = crap out
pi_94583874
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anna, ik hoorde ooit de opmerking "verse vis en gasten blijven 3 dagen goed" en ik kan me voorstellen dat dat ook voor je schoonouders geldt.
Waarom komen ze zo lang?
Ik zou het ook niet trekken hoor. :{
Ik weet het niet! Dat wordt ook niet met mij besproken/overlegd verder. Grmbl. Ik overleef het wel, morgen veel werken en zaterdag hele dag naar een vriendin...

Hoe is het me de pijn? Wordt dat al iets minder?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:49:03 #28
236335 neen
schone schijn
pi_94584156
Nou ja, de druk zit er wel op toch? Dus dan moet je morgenochtend wel aan de gang, soggen zit er dan niet meer in.

Kopje koffie, goede moed, gaat je lukken!
pi_94585758
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:49 schreef neen het volgende:
Nou ja, de druk zit er wel op toch? Dus dan moet je morgenochtend wel aan de gang, soggen zit er dan niet meer in.

Kopje koffie, goede moed, gaat je lukken!
Ik heb al bijna een hele fles cola light op ondertussen :@. Het is hier nogal warm (zwart gebouw, zuidkant enzo. Als dit zo door gaat ga ik mijn pc verplaatsen naar de noordkant) dus ik heb niet zoveel zin in warme dranken. Ben gelukkig nog verrassend helder en wakker, dus ik werk lekker door tot mijn ogen vanzelf dichtvallen. Hopelijk gebeurt dat nadat ik het volgende onderdeel (de daadwerkelijke research proposal) afheb. Dan hoef ik echt nog maar heel weinig.

Enige wat wel balen is, mijn engelse zinsopbouw wordt met de minuut slechter. Dat is/was al ongelooflijk bagger, maar het klopt nu helemaal van geen kant meer van bij tijden. In het Nederlands is het al niet veel beter merk ik.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 03:52:19 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94586118
:O Kan niet meer slapen ;(
Niet meer actief op Fok!
pi_94586143
Hey, nog iemand die wakker is :D. (sorry vik, voor jou is het natuurlijk minder tof)

Edit: nouja ik ga maar slapen. Het maakt nu eigenlijk niet meer uit of ik nu verder schrijf en daarna ga slapen, of meteen ga slapen en daarna verder schrijf. En ik ben even inspiratieloos dus misschien duurt het morgenochtend minder lang. Tot over 5 uur!

[ Bericht 42% gewijzigd door Chicolate op 25-03-2011 04:04:32 ]
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 07:28:31 #32
70532 loveli
N
pi_94586643
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 02:46 schreef Chicolate het volgende:
Het is hier nogal warm (zwart gebouw, zuidkant enzo.
Tip voor de zomer: nat laken voor je raam. Laken reflecteert en water verdampt, zodat jouw temperatuur minder stijgt.
crap in = crap out
pi_94586973
:W mogge, vanavond naar de Griek :9
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:08:28 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94586999
Mogge :W.

Straks lopen ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:13:47 #35
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94587045
Goedemorgen :O nog wat kunnen slapen vik?

Ik heb over iets meer dan een uur mijn gesprek, ga me nog maar even wat meer voorbereiden!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:16:06 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94587067
Mogge :z

En wat de rest al zei Maria, is echt normaal hoor :).

anna: I feel your pain :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:17:18 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94587074
@ Blurred: nee heb niet echt meer geslapen nadat ik postte :'). Beetje ingedoezeld, zo af en toe. Spannend dagje en ze zullen vanochtend wel gaan overleggen, dus ik verwacht het nieuws pas aan het eind vd ochtend / in de middag, dus ik kan nog even lekker gaan hardlopen straks :). Heb ik ook een beetje afleiding ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_94587107
Goeiemorgen. Spannend, vik!

Ik ben zooo ontzettend chagrijnig, en ik heb geen idee waarom. Boh. Gelukkig is het vriendje ondertussen de deur uit, anders hadden we ook ngo ruzie gekregen door m'n chagarijnigheid.

Blegh.

Planning dan maar:

O: yoghurt met 1/3 nationalistische meloen
T: sinaasappel
L: kwart tortilla van aardappelen, ui en ei, misschien nog iets
T: bakje yoghurt
D: champignonnenrisotto en salade
T: iets lekkers.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:24:13 #39
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94587144
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Blurred: nee heb niet echt meer geslapen nadat ik postte :'). Beetje ingedoezeld, zo af en toe. Spannend dagje en ze zullen vanochtend wel gaan overleggen, dus ik verwacht het nieuws pas aan het eind vd ochtend / in de middag, dus ik kan nog even lekker gaan hardlopen straks :). Heb ik ook een beetje afleiding ;).
oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:26:16 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94587169
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!
Ja vandaag hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen, dus dan zijn we er nog niet, maar wel een stuk dichterbij ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_94587175
Goeiemorgen :)
Spannend Blurred en Vik!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:27:59 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94587181
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:13 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgen :O nog wat kunnen slapen vik?

Ik heb over iets meer dan een uur mijn gesprek, ga me nog maar even wat meer voorbereiden!
Wat voor gesprek precies?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:33:03 #43
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94587261
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat voor gesprek precies?
telefonisch gesprek voor een phd positie in NL, waarvan ik gisteren pas wist dat ik het vandaag zou hebben :o
pi_94587400
Goedemorgen!

Naar gedroomd vannacht... :S

Nynke, wat bedoel je met nationalistische pompoen? :D
Vik en Blurred, ik zal duimen!!
pi_94587480
Mogguh!

:o MarMar, looking good! :D En de TT klopt wel :Y
Hoop dat je een leuk jubileum hebt gehad?

Blurred, dat lijikt mij ook wel even schrikken ja maar gaat vast goed komen!
Vik ook ^O^

Waarover heb je gedroomd dan Perr?

Vanmiddag snackdag *O* lekker een portie vlammetjes oppeuzelen :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94587501
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:45 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!

Naar gedroomd vannacht... :S

Nynke, wat bedoel je met nationalistische pompoen? :D
Vik en Blurred, ik zal duimen!!
meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.
pi_94587575
Planning:

O: 2x volkorenbrood (1xavocado, 1xgerookte kip/mayo)
T: appel, koffie verkeerd
L: 200 gr rauwkost, bruine bol mozzarella/tomaat/pesto
T: sinaasappel, 2 snack a jacks kaas
B: 3x20 minuten fietsen
pi_94587597
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.
Oh ja, meloen, het is nog vroeg.
Ik dacht dat het een of andere vertaling was vanuit het duits ofzo :P
Meloen :9 heb ik nu ook zin in :')
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:59:51 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94587616
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef Perruche het volgende:

Meloen :9 heb ik nu ook zin in :')
En ik :9.

Nog even en het zomerfruit ligt weer voor een leuk prijsje in de schappen bij de AH :9. Meloen, ananas, mango *O*.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 09:01:23 #50
70532 loveli
N
pi_94587648
Mango's liggen nu volop in de winkel, ananas het hele jaar door en een paar weken geleden rook ik de meloenen al.
crap in = crap out
pi_94587658
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:01 schreef loveli het volgende:
Mango's liggen nu volop in de winkel, ananas het hele jaar door en een paar weken geleden rook ik de meloenen al.
uit principiele overwegingen koop ik zomerfruit in de zomer. Geen watermeloen in januari voor mij :P
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 09:03:39 #52
70532 loveli
N
pi_94587685
Ik rook de galia's, nog geen watermeloen gezien eigenlijk. Maar die zijn ook helemaal niet lekker. Ze zien er geweldig uit en smaken naar water. Met pitjes.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 09:04:13 #53
70532 loveli
N
pi_94587695
*stapt terug in bed om met goede been er weer uit te stappen*
crap in = crap out
pi_94587699
Zag de mango's ook al liggen, morgen maar een paar ophalen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:04:19 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94587701
Ja, voor die opmerking was ik al bang. Het gaat mij om de tijd dat dat soort fruit volop in de bonus is en dat is toch in het voorjaar/de zomer. Mango's zijn me nu te duur, die koop ik heel af en toe.
Niet meer actief op Fok!
pi_94587702
Jeetje ik ga echt niet rennen vandaag, het is erger dan de afgelopen twee dagen!
Misschien wel naar het nieuwe werk fietsen, kijken of dat te doen is.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:04:45 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94587714
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje ik ga echt niet rennen vandaag, het is erger dan de afgelopen twee dagen!
Misschien wel naar het nieuwe werk fietsen, kijken of dat te doen is.
Wat is erger?
Niet meer actief op Fok!
pi_94587750
Hoi!! :W

gisteren sliep ik alweer om 21.30 :o gelukkig raak ik wel steeds uitgeslapener..

Lijstje:

O: melet met kaas
T: roggebrood met pindakaas
L: kwark met peer
T: peer
D: wat lamsribjes en een hamburger van de barbecue met wat couscoussalde en zelfgemaakte volkorenbroodjes met hummus

misschien nog even hardlopen, en komt er nog een extra T bij :)
Ja doei.
pi_94587755
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is erger?
^^

En fietsen naar werk is heerlijk met dit weer!
pi_94587764
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is erger?
Mn linkeronderbeen heeft aan de binnenzijde een gespannen gevoel als ik 'm belast. Werd gister minder gedurende de dag, maar vandaag dus weer erger.
Net even goed gerekt wel.
pi_94587836
O+ en ondanks dat ik nog wat baal van die sollicitatie zijn m'n collega's erg blij dat ik blijf, zo lief ! O+ *O*
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:13:37 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94587893
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mn linkeronderbeen heeft aan de binnenzijde een gespannen gevoel als ik 'm belast. Werd gister minder gedurende de dag, maar vandaag dus weer erger.
Net even goed gerekt wel.
Ok niet tof. Hoop dat het snel wegtrekt.
Niet meer actief op Fok!
pi_94587977
Goedemorgen :*
Ik zit helemaal te glimmen achter de laptop van dit topic :D

Chico, succes! Hopelijk heb je het toch af voor vanmiddag.

Ik had een superdag gister, ben zo blij met mijn leuke lieve vrienden :)
Ik heb het volgens mij nog niet eens zo bont gemaakt met alle lekkere hapjes gister, lijstje was ongeveer dit
O: matze met casselerrib
L: matze met 20+kaas
T: taart! (laatste hapjes kreeg ik niet eens op en heb ik doorgeschoven naar manlief)
T: rode wijn
D+T: Tomatengroentesoep zonder vlees, ongeveer een halve wrap met roomkaas, zalm en bieslook, 2 sneetjes stokbrood kruidenboter, een pepertje met roomkaas en een paar kleine roomkaasblokjes
T: nog een heel klein plakje chocotaart, ter grote van een half plakje cake
T: rode wijn, twee toastjes met brie en een halve komkommer.

Ik zat wel bomvol 's avonds.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
L: broodje gerookte zalm en rauwkost
T: kiwi
D: de groentela moet leeg, dus ehm een salades en een groenteroerbakschotel ofzo en een stukje kip
pi_94588029
En tijdens het typen van mijn vorige post gebeurt er weer vanalles, snellerds :)

Vik: spannend!! ik duim!

Blurred, vanhetzelfde!! Ik duim ook voor jou!

Puff, balen! doe je een beetje voorzichtig?
pi_94588098
Maar Puff, jij doet toch al een hele poos aan hardlopen? Ik dacht dat shin-splints vooral bij beginners voorkomt :?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:26:17 #66
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94588135
zijn de duimen warmgedraaid? :D ik word over 5 minuten gebeld! :o
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 09:26:47 #67
70532 loveli
N
pi_94588144
*fingers crossed*
crap in = crap out
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:27:13 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94588155
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef loveli het volgende:
*fingers crossed*
^^
Niet meer actief op Fok!
pi_94588175
pi_94588190
*duimduim*
pi_94588201
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef Blurred86 het volgende:
zijn de duimen warmgedraaid? :D ik word over 5 minuten gebeld! :o
Duim!
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:30:27 #72
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94588233
Spannend! Succes!
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:31:06 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94588243
Ik ben destijds echt wel een paar maanden last blijven houden van shin splints, ook bij gewoon lopen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:34:24 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94588325
Succes Blurred!!
pi_94588326
Duimduim! Je kan het blurred!
V1z0r, in januari ben ik eigenlijk weer begonnen, dus ik ben wel een beginner.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik t rennen 3x per week kan volhouden als ik weer fulltime bezig ben :@
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:37:06 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94588386
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik t rennen 3x per week kan volhouden als ik weer fulltime bezig ben :@
Als je een echte beginner bent kun je niet ineens zo'n hoge snelheid halen als jij doet ;). Waar komt je conditie dan vandaan? In het hardlooptopic zitten beginners die 8 á 8,5 km/u lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_94588526
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik weet het niet! Dat wordt ook niet met mij besproken/overlegd verder. Grmbl. Ik overleef het wel, morgen veel werken en zaterdag hele dag naar een vriendin...

Hoe is het me de pijn? Wordt dat al iets minder?
Oew, daar zou ik ook heel erg link van worden. :{

Pijn valt hier mee ondertussen. Heeft vast iets te maken met de 6 paracetamol en 3 diclofenac die ik er per dag in mik. :D

Kreeg net een smsje van een van mijn collega's, of ik het leuk vond als ze op ziekenbezoek zouden komen. :D En wanneer het uit kwam. :D
Nou, uh... ik ben thuis, zeggen jullie het maar! :D

* HenkPietKlaasWim duimt ook hard mee voor Blurred! Je kunt het! :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 09:45:46 #78
70532 loveli
N
pi_94588618
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan vervang je hardlopen door traplopen ;)
crap in = crap out
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:48:05 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94588688
Mornings! :W

Oeh, spannende dag lees ik! Ik duim voor Blurred en Vik!
Duimen jullie ook voor mij? Moet om 11 uur bij Start zijn, hoor dan of ik de test gehaald heb (en mogelijk een rollenspel erachteraan?) :X
pi_94588754
Vik, de eerste keer dat ik Evy deed haalde ik, dacht ik, ook zulke snelheden?
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan vervang je hardlopen door traplopen ;)
Of fietsen! Tis zo'n 12 km. Tegenover een uur in het ov zitten vind ik dat best een aantrekkelijk idee. In ieder geval ervan genieten tot het niet meer kan door rijbewijs :P
pi_94588779
Heel veel succes blurred! Wat spannend.

En duim ook voor vik, hoop dat je een tweede gesprek mag.

Goeiemorgen. Werd zelfs nog voor mijn wekker spontaan wakker.
pi_94588808
Een uur OV of een half uur fietsen? Was voor mij wel duidelijk Puff! :D
pi_94588827
Mogge!

Wij hebben vanochtend de koetjes hun wei uit gelokt, over de weg laten lopen en de nieuwe wei in. Altijd reuze spannend of niet halverwege een beest de benen neemt..
Maar 't ging goed en ze grazen nu de poten onder hun lijf vandaan. Schapen wilden ook heel graag naar echt gras dus die hebben we erachteraan gestuurd.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mornings! :W

Oeh, spannende dag lees ik! Ik duim voor Blurred en Vik!
Duimen jullie ook voor mij? Moet om 11 uur bij Start zijn, hoor dan of ik de test gehaald heb (en mogelijk een rollenspel erachteraan?) :X
^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94588839
Succes Lady!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 09:53:58 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94588895
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Wij hebben vanochtend de koetjes hun wei uit gelokt, over de weg laten lopen en de nieuwe wei in. Altijd reuze spannend of niet halverwege een beest de benen neemt..
Maar 't ging goed en ze grazen nu de poten onder hun lijf vandaan. Schapen wilden ook heel graag naar echt gras dus die hebben we erachteraan gestuurd.
Wat klinkt dat leuk O+
pi_94588926
Ik duim nog meer! Succes LadyBlack!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 09:55:06 #87
70532 loveli
N
pi_94588936
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Wij hebben vanochtend de koetjes hun wei uit gelokt,
Ik las koteletjes :')

Tof voor de beesten, vet gras :Y)
crap in = crap out
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:00:15 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94589100
Oja, ik weet niet wie HenkPietKlaasWim is en dat trek ik niet zo goed omdat ik het ten tijde van Mo's bruiloft ook al niet wist :') help? O-)

En tjezus anna, dat zou ik ook niet fijn vinden zeg :X ok, in jullie bed, maar herinrichten van kamers en keukens is echt off limits :X En hoezo heeft je vriendje niet met je overlegd? :o
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:01:20 #89
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94589126
Jij ook succes LB!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:01:38 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94589135
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:01 schreef Rituals het volgende:
Jij ook succes LB!
^^
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 10:02:04 #91
70532 loveli
N
pi_94589145
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
En hoezo heeft je vriendje niet met je overlegd? :o
Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.
Ik stel puppytraining voor.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 10:02:28 #92
70532 loveli
N
pi_94589163
En iedereen succes die het nodig heeft.
crap in = crap out
pi_94589176
LB jij ook succes! ik denk dat ik iets met pinken ga doen want mijn duimen zijn bijna op :P maar de gedachte telt toch?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:03:22 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94589187
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.
_O_

Onbegrijpelijk :')
Mijn vriendje kan ook wel echt een vent zijn, maar dit heeft ie me gelukkig nog nooit geflikt. Hoe lief ik mn schoonouders ook vind, 3 dagen logeren zou ook wat veel zijn.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:04:06 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94589203
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O_

Onbegrijpelijk :')
Mijn vriendje kan ook wel echt een vent zijn, maar dit heeft ie me gelukkig nog nooit geflikt. Hoe lief ik mn schoonouders ook vind, 3 dagen logeren zou ook wat veel zijn.
Je kan ook een huisje huren op een, om maar eens wat te noemen, Landal Park :').
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 10:04:45 #96
70532 loveli
N
pi_94589221
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je kan ook een huisje huren op een, om maar eens wat te noemen, Landal Park :').
_O- _O-
crap in = crap out
pi_94589288
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Kan je 'm niet stiekem wat oestrogeen voeren ofzo? :P

Mijn mams is zelf zo verstandig om nooit langer dan 2 nachten te willen blijven ;) "dan blijft het leuk" zegt ze dan.
Mijn schoonouders wonen op een steenworp afstand, dus die hoeven hier gelukkig niet te logeren :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:07:05 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94589292
_O-

Bijna mn koffie over mn laptop, dankje XM :')
pi_94589340
Succes voor iedereen met gesprekken voor nieuw werk en zo! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 10:09:57 #100
70532 loveli
N
pi_94589382
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef anna82 het volgende:
Overigens mag mijn moeder wel een week komen logeren als ze wil, want zij is tof!
Kan ze de keukenkastjes meteen terug inrichten :')
crap in = crap out
pi_94589426
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Kan je 'm niet stiekem wat oestrogeen voeren ofzo? :P
Nee joh, dan mis je de grootste geneugten van een vent! :P
pi_94589567
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee joh, dan mis je de grootste geneugten van een vent! :P
take the red pill, take the blue pill

*)
pi_94589580
Heel veel succes voor Blurred, Vik en LB ^O^ !

En Chico veel sterkte met schrijven vandaag.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:18:06 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94589653
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Phaidra het volgende:

Van dattum! *O*

Ik ben vanochtend ook met weer wat meer goeie hoop wakker geworden >:O Dus vandaag weer hard aan de bak.
pi_94589875
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Phaidra het volgende:

Dat!

En MarMar je zag er geweldig uit!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94590364
Ik moet echt zoveel doen vandaag, maar heb last van de ergste maandelijkse buikpijnen in tijden... In plaats van thee, kruik, bank, dekentje moet ik opruimen, stofzuigen, dweilen, booschappen doen en dat bij voorkeur voor een uur of twee... Schop mij :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:40:21 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94590409
*duimt*
*schopt*

Jullie bepalen zelf maar welke van de twee van toepassing is :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:44:44 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94590589
Zo, 38 min gelopen met 9,2 km/u (5,9 km dus). Moest 35 volgens schema, maar ik ging zo lekker en ik had nog wel langer door gekund, maar ik had geen zin meer :'). Wel langzamer dan de laatste keren, maar de laatste keer ging ik bijna van m'n stokje toen ik klaar was, dus ik geloof dat ik me maar even niet zo druk ga maken om de snelheid (zolang het maar niet < 9 km/u wordt :P) en me ga focussen op volhouden. Volgende keer 40 minuten iig. En ik geloof dat ik nu ook een fijn looprondje heb gevonden waar ik goed mee kan leven ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:45:10 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94590604
En nog geen mail :(.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:48:03 #110
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94590720
bedankt allemaal O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:48:46 #111
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94590746
*O*
pi_94590797
De positieve energie van de slankies werkt! :o Jomanda eat your heart out! :D
En jaaay *O* natuurlijk!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:53:09 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94590899
*O* voor Blurred! En nu moeten jullie weer voor mij duimen! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94590911
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:48 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt allemaal O+
SPOILER
betalen ze je reiskosten dan ook? En fijn!
pi_94590959
Full thumbs ahead for Vik!

Is het gezegde trouwens niet 'Gasten en verse vis, blijven drie dagen fris!'?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:56:33 #116
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94591032
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

betalen ze je reiskosten dan ook? En fijn!
ik denk het niet :? had ik dat moeten vragen dan denk je? :@
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:57:27 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94591069
*O* Blurred

* uniekhoorn gaat met vriend 12 km wandelen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94591085
Tofheid Blurred en *duimt verder* voor vik!
pi_94591148
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
*O* Blurred

* uniekhoorn gaat met vriend 12 km wandelen
^O^

Onderweg zeker lekker lunchen? Of een romantische picknick? :P
pi_94591179
quote:
bedankt allemaal O+
SPOILER
wat leuk :)
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:03:21 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94591295
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:56 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik denk het niet :? had ik dat moeten vragen dan denk je? :@
Dus je moet 'even' vanuit Dublin op en neer? Kan het niet via Skype? :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:04:28 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94591330
quote:
bedankt allemaal O+
SPOILER
ohmighoshies! O+ Zomaar 1 van 3, dat maakt de kans meteen een stuk groter! :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:05:23 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94591360
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ohmighoshies! O+ Zomaar 1 van 3, dat maakt de kans meteen een stuk groter! :D
Hm dit klinkt wel als een gigantische Open Deur, maar wat ik bedoel is: wat weinig concurrentie, woei! :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:07:09 #124
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94591414
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus je moet 'even' vanuit Dublin op en neer? Kan het niet via Skype? :).
Nope, we hebben wel net dus telefonisch een gesprek gehad maar ik zal toch ook daar langs moeten ook om verschillende mensen te ontmoeten en daar rond te kijken. Hij kan me toch moeilijk aannemen alleen op basis van een telefoongesprek? en ik wil het zelf toch ook wel graag zien allemaal voor ik toezeg voor 4 jaar :P

maar nu moet ik naar staaaage!
pi_94591436
Blurred, wat goed nieuws!!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 11:10:38 #126
70532 loveli
N
pi_94591514
*O*
crap in = crap out
pi_94591622
Klinkt goed!! :)
Doe wat je niet durft.
pi_94591625
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nope, we hebben wel net dus telefonisch een gesprek gehad maar ik zal toch ook daar langs moeten ook om verschillende mensen te ontmoeten en daar rond te kijken. Hij kan me toch moeilijk aannemen alleen op basis van een telefoongesprek? en ik wil het zelf toch ook wel graag zien allemaal voor ik toezeg voor 4 jaar :P

maar nu moet ik naar staaaage!
Ja, ik zou dat toch vragen. Als jij even op en neer moet, en zeker binnen een korte tijd wordt dat een duur grapje, en waarschijnlijk hebben ze daar een budget voor. Zeker als je bij de laatste 3 zit!
pi_94592270
Gister half en half low carb gedaan, vandaag kan het misschien wel helemaal lukken. Voel me er nu iig wel goed bij :)

O: 2 atkins crackers filet americain
T: crème fraiche toetje van Co, lekker! :D
D: uit eten

En voor lunch/tussendoor heb ik dit nog in mijn tas zitten: bakje met 4 stukjes kaas, 4 plakjes kipfilet, 2 la vache qui rit kaasjes en een bouillon. Denk dat ik er zo nog even iets bijhaal uit de kantine.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:39:08 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94592573
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
Blurred, wat goed nieuws!!! *O*
Dattem!
pi_94592732
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Goodbye het volgende:
Gister half en half low carb gedaan, vandaag kan het misschien wel helemaal lukken. Voel me er nu iig wel goed bij :)

O: 2 atkins crackers filet americain
T: crème fraiche toetje van Co, lekker! :D
D: uit eten

En voor lunch/tussendoor heb ik dit nog in mijn tas zitten: bakje met 4 stukjes kaas, 4 plakjes kipfilet, 2 la vache qui rit kaasjes en een bouillon. Denk dat ik er zo nog even iets bijhaal uit de kantine.
Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeNten bij eten!
pi_94592743
Blurred wat goed _O_ *O*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:44:12 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94592816
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef progje het volgende:

[..]

Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeten bij eten!
De groeten :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_94592834
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De groeten :W.
_O- hihi oeps :D
pi_94592947

Ik luister de bridge nu al een half uur achter elkaar. Obsessief much? :') :@ Maar het is zo'n mooi stukje. O+

GBeetje, was je nog afgevallen vanochtend?
pi_94593199
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef progje het volgende:

[..]

Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeNten bij eten!
Mijn kantine is helaas een beetje beperkt, maar daar ga ik idd ook voor kijken!

En nee Co, maar avondeten van gister zaten ws te veel kh in helaas (had geen keus ivm verjaardag). Maar in totaal nog steeds genoeg er af naar mijn zin :7 En rustig zo door gaan.

Someone like you van Adele vind ik ook zo mooi O+
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:01:50 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94593443
Ik heb zo'n mooie route van 6 km uitgestippeld voor volgende week zondag in Drachten O+, als iedereen in de kerk zit :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:17:45 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94593931
:W

Nou, het eerste deel van het gesprek ging goed, ik had de test gehaald en zat daar min of meer in de gloria, maar toen helemaal op het laatst vroeg ze of ik voor andere uitzendbureaus in dezelfde procedure zat.... dus ik zei dat ik de test bij Randstad had gemaakt, maar niet gehaald, en toen zei ze dat ze dan eerst Randstad moest bellen om te kijken of ik nog door kon in de procedure :{ -O-

Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in ;(
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:20:17 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94594027
Whoa, voor Blurred hoopvoller nieuws lees ik, wat goehoed!!! *O*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:20:40 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94594040
Ik geloof dat ik 'nee' had gezien.. In principe zit je ook niet bij andere uzb's in dezelfde procedure. Je hebt bij een ander uzb dezelfde procedure afgerond. En dat is heel wat anders O-).

Nevertheless, balen en ik duim voor je dat het mee gaat vallen!
pi_94594064
Goed gedaan Blurred! *O* Laatste 3, spannend!

Bah LB, wat een domper zo aan het einde. :{ Hopelijk kun je toch nog door! Beetje stom dat ze dat ook na de test pas vragen, en je hebt hem toch gehaald!

* Mini_rulez doet een ongewenste-schoonouders-boks met Anna. :')
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:22:13 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94594101
@ XM: en dan is de volgende vraag: "Waarom ben je dan niet bij dat andere UZB verder gegaan?"

Ik had ook "nee" gezegd, denk ik, want je zit niet bij een ander UZB in de procedure, dus je liegt niet.

Maar goed, laten we hopen dat het meevalt! :*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:22:39 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94594114
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat ik 'nee' had gezien.. In principe zit je ook niet bij andere uzb's in dezelfde procedure. Je hebt bij een ander uzb dezelfde procedure afgerond. En dat is heel wat anders O-).

Nevertheless, balen en ik duim voor je dat het mee gaat vallen!
Ik durfde dat niet.... ben liever eerlijk, en ik heb ook gezegd dat ik daar nu dus uit de procedure lig omdat ik de test niet gehaald had.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:28:24 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94594304
Lijstje:

O: 2x toast met jam
S: 5,9 km hardlopen
T: banaan
L: 2x toast met lik mayo, kaas, tomaat, komkommer, glas melk
T: 2x fruit (appel, sinaasappel, denk ik)
D: weet ik nog niet

Te weinig, ik weet het, ik heb gewoon zo weinig trek! :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_94594396
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

O: 2x toast met jam
S: 5,9 km hardlopen
T: banaan
L: 2x toast met lik mayo, kaas, tomaat, komkommer, glas melk
T: 2x fruit (appel, banaan, denk ik)
D: weet ik nog niet

Te weinig, ik weet het, ik heb gewoon zo weinig trek! :{.
gooi dan een handje nootjes of wat vette vis erbij.

En voor je D iets me veel groenten. Geroosterde groenten uit de oven? Heel simpel! wat groenten (Wortels, knoflook, rode ui, courgette, aubergine, etc.) in stukken snijden. In ovenschaal doen, wat olijfolie eroverheen en omhusselen. Eventueel kun jer ook aardappelen en worstjes ofzo bij doen, dan heb je een mooie ovenschotel die ook makkelijk is!
pi_94594408
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik durfde dat niet.... ben liever eerlijk, en ik heb ook gezegd dat ik daar nu dus uit de procedure lig omdat ik de test niet gehaald had.
Kan ik me voorstellen.Fair chance dat ze het sowieso checken.
Fijn dat je het nu iig wel gehaald hebt en nu maar duimen dat je eerlijkheid wordt beloond.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:32:36 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94594454
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.Fair chance dat ze het sowieso checken.
Fijn dat je het nu iig wel gehaald hebt en nu maar duimen dat je eerlijkheid wordt beloond.
Jah, ik had 2 van de 3 test-onderdelen wel echt heel goed gemaakt! Ze dachten dat ik echt blind kon typen 8-)

En snel tussen venstertjes schakelen kon ik ook goed, en luisteren & invoeren tegelijk....

Ze moeten me gewoon aannemen ;(
[/klaag ende mekker]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:33:50 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94594494
Maar ja, anderzijds: je had nu wel voorkennis en het is niet voor niks dat je het pas over een jaar weer mag proberen bij het andere UZB...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:34:53 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94594529
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja, anderzijds: je had nu wel voorkennis en het is niet voor niks dat je het pas over een jaar weer mag proberen bij het andere UZB...
Precies, daar ben ik ook bang voor dat ze dat zeggen :X
pi_94594551
LB ik duim voor je! ^O^

Foto's van de kittens komen zo snel mogelijk O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_94594587
Wat fijn blurred! En ik weet in ieder geval van een promovenduskandidaat uit italië die dr reiskosten kreeg, dus voor jou moet dat ook kunnen ^O^
Lady, fijn dat het beter ging! Nu nog duimen dat ze inzien dat het een leerproces is.
pi_94594598
Voorkennis of niet, je hebt nu toch de skills die je nodig hebt? Als je zo kort na die vorige test je fouten al hebt kunnen herstellen dan zegt dat toch ook wel wat over je.
Ik duim voor je! Ook voor Vik trouwens!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:38:29 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94594649
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Het kunnen wisselen tussen vensters en de typvaardigheid lijken me nou geen dingen die met 'voorkennis' te maken hebben.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:39:53 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94594691
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het kunnen wisselen tussen vensters en de typvaardigheid lijken me nou geen dingen die 'met voorkennis' te maken hebben.
Vorige keer zakte ze op een onderdeel dat ze had kunnen voorbereiden als ze wist waarop ze beoordeeld zou worden. Nu wist ze dat en kon ze het onderdeel beter uitvoeren.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:40:52 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94594733
Maar ik ben het ook met mini eens dat ze nu wel heeft laten zien dat ze de skills heeft en dat ze haar fouten snel kan herstellen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 12:45:15 #156
70532 loveli
N
pi_94594890
Op zo'n moment heb je de tijd niet om over je antwoord na te denken en je formulering af te wegen, iig kudo's dat je het gehaald hebt en fingers crossed!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 12:47:38 #157
70532 loveli
N
pi_94594959
*kijkt bij oud glasverzameling*
12 schaaltjes van creme brulee :')
crap in = crap out
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:47:46 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94594964
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vorige keer zakte ze op een onderdeel dat ze had kunnen voorbereiden als ze wist waarop ze beoordeeld zou worden. Nu wist ze dat en kon ze het onderdeel beter uitvoeren.
Ja precies, ik heb dat bewuste onderdeel nu dan ook met mn vriend samen gemaakt :') dat is gewoon niet mijn sterke kant blijkbaar.

Maargoed, ik hoop dat ze niet te rigide met de regels omgaan, en ik hoor het hopelijk snel!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:49:43 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94595027
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
Oei, pijnlijk dan he :')

Tot vorig jaar bestond het merendeel van onze oud glas verzameling uit wijnflessen en chocoladepasta-potten :%
pi_94595053
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
Daar kan een logische verklaring voor zijn, zoals een etentje met 12 man of een jaar geen glas weggebracht hebben, maar ik gok dat dat het niet is, of wel? ;)
Scheelt er iets aan of had je gewoon zin in crème brulee? :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:52:26 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94595126
Zon! :o O+
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:54:11 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94595187
Netjes loveli :P

Wijnflessen hebben wij ook altijd. Veel.

O-)
pi_94595218
Oeh maar creme brulee is ook goed lekker!
pi_94595384
Nog nooit creme brulee gehad! :o

Mijn schade:
5 wodkaflessen, 1 grand marnier fles, 6 potten bruine bonen en iets van 5 potten sperziebonen... :')
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:01:21 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94595404
Leuke site: http://mybadparent.com

:o.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:01:59 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94595425
Oe Milady, ik duim! :o :Y

quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:

[ afbeelding ]

Leuk of deprimerend? ;(
pi_94595426
quote:

[ afbeelding ]

_O-

Ja, ja, het is natuurlijk té erg, maar toch.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:03:19 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94595466
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe Milady, ik duim! :o :Y

[..]

Leuk of deprimerend? ;(
Grappige site :Y.

Maar wel veel omg- en wtf-momentjes hier :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:05:33 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94595551
quote:

[ afbeelding ]

:o

Dan lijkt het ineens veel minder erg dat mijn overburen hun dochtertje van een jaar of 2 regelmatig 5 minuten alleen in de buggy of het fietszitje (zonder gordeltje :X ) laten zitten als ze zelf nog / al boven zijn ;(
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:05:39 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94595554

Die is ook _O-. En nu stop ik met spammen hoor :@. Ga zelf maar kijken als je wilt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94595562
Volgens mij heb ik in heel m'n leven geen 12x crème brulee gegeten!
Die supermarkt tiramisu bakjes echter: guilty :')

Dagplanning:
O: dubbele boterham pure vlokken
L: tosti ham/kaas + tomatensalade met balsamico
S/B: 2x 12 km fietsen
T: peer
D: bij vriendlief, dus weet niet wat
T: idem.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:06:37 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94595588
Ik zat me net nog te bedenken dat ik vanavond ook wel zin heb in tiramsu :'). Maar hopelijk vergeet ik dat als ik straks naar de super ga :P
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:08:32 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94595649
Ik heb zin om uit eten te gaan :9

Misschien volgende week! Dinsdag concert, woensdag is vriendje nog vrij dus gaan we als het lekker weer is misschien een dagje dierentuin doen en daarna uit eten! O+
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:09:50 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94595699
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Die is ook _O-. En nu stop ik met spammen hoor :@. Ga zelf maar kijken als je wilt :P.
Die baby in de emmer is er zó bij gefotoshopt..... maar dan nog :X
pi_94595868
Hoi!

Duimen voor milady ook :Y

Oh ja marmar, leuke outfit! Ik was ook shoppen maar vond niets leuk :') kansloos. Een jurkje vond ik erg leuk, maar die was weer grijs en ik heb al zoveel grijs... het model was wel echt leuk, beetje kort, maar ach.
pi_94596009
En vik kudos voor je hardlopen! Ik begrijp niet hoe je geen honger kan hebben :P heb ik nou nooit last van!

Mijn lijstje geupdate:

O: 2x volkorenbrood (1x avocado 1x mayo/kip)
T: sinaasappel, plakje ontbijtkoek, koffie met melk
L: 2x gebakken ei met 1 tomaat en 3 plakken ham, 1x v.brood, 150 gr rauwkost salade
T: 2 snack a jacks kaas, appel
B: 3x20 minuten fietsem
D: kweenognie, iets vegetarisch
T: wijntjes :9

Tot m'n D zit ik op 1300 calorietjes.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:17:52 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94596015
;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_94596071
:* voor Vik
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:19:24 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94596090
Ach wat sneu Vik....
pi_94596091
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
;(.
:o oooh poor you!

:*

Wrom?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:19:56 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94596114
Geen tweede gesprek dus. Anderen hadden meer ervaring.
Niet meer actief op Fok!
pi_94596144
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef Viking84 het volgende:
;(.
Oh wat zonde :*
pi_94596161
bah wat balen Vik :*
pi_94596163
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou! Wat een vette pech! :{
Jammer zeg. -O-
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:21:45 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94596193
Ja, ik zit echt te janken nu en dat heb ik nog nooit gedaan na een afwijzing.
Niet meer actief op Fok!
pi_94596352
Verdorie Vik :{ , wat jammer! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:25:26 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94596385
quote:
Oooooooooh Vik, dat is zó kut! ;( -O-

En je wou het zo graag....... damn. :*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:26:16 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94596433
Yep. En nu zie ik het dus ook helemaal niet meer zitten. Géén idee wat ik nu moet gaan doen :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_94596464
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik zit echt te janken nu en dat heb ik nog nooit gedaan na een afwijzing.
Ik had het echt gehoopt voor je!
Even een frisse neus halen zo? Het is misschien wel fijn om het een weekendje even te laten, zodat je er weer goede moed in kan krijgen.
Je doet het echt supergoed! Je bent zo druk bezig en enthousiast enzo ^O^
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:27:44 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94596503
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Yep. En nu zie ik het dus ook helemaal niet meer zitten. Géén idee wat ik nu moet gaan doen :{.
Een lekkere kop koffie oid zetten, even uithuilen en met nachwacht of iemand anders erover praten. Of inderdaad een stuk gaan rennen.
Morgen verder kijken :Y

Was dit het enige dat je nog had lopen?
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 13:28:06 #191
70532 loveli
N
pi_94596531
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Ff lekker uithuilen, daarna jezelf weer oppakken en je volgende brief schrijven :*
crap in = crap out
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:28:11 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94596537
*quote ipv edit
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 13:28:35 #193
70532 loveli
N
pi_94596554
Lastig he, editen.
crap in = crap out
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:29:08 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94596584
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef loveli het volgende:
Lastig he, editen.
}:|
pi_94596593
quote:
awh -O- :* balen joh -O-
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:30:11 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94596631
Nee, ik heb nog twee dingen lopen, geloof ik. Maar dat andere wordt vast ook niks (wacht nog af of ik daarvoor een tweede gesprek krijg) en van nog iets anders heb ik nog niks gehoord. Nu baal ik dat ik een infobijeenkomst voor een andere interessante functie heb laten lopen gisteren ivm het gesprek, maar ja. Ik zal maandag wel even mailen en uitleggen dat ik een gesprek had. Hopelijk kan ik dan alsnog langskomen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:31:40 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94596703
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik heb nog twee dingen lopen, geloof ik. Maar dat andere wordt vast ook niks (wacht nog af of ik daarvoor een tweede gesprek krijg) en van nog iets anders heb ik nog niks gehoord. Nu baal ik dat ik een infobijeenkomst voor een andere interessante functie heb laten lopen gisteren ivm het gesprek, maar ja. Ik zal maandag wel even mailen en uitleggen dat ik een gesprek had. Hopelijk kan ik dan alsnog langskomen.
^O^

Nu eerst:
pi_94597215
Hmm, een tripje naar de fietsenmaker it is!
Bah, ik vreesde het al, maar nieuwe binnen- èn buitenband :(

[ Bericht 65% gewijzigd door MevrouwPuff op 25-03-2011 13:54:53 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:52:50 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94597594
Jammer zeg Vik..

Wij gaan over niet al te lange tijd de grens over, dusss.. Ik zeg: goed weekend allemaal en tot zondagavond :W.
pi_94597916
Balen vik! *knuf* neem je tijd ff om te balen, eet om mijn part B&J, mag allemaal, maar dan even rustig ademhalen en verder met je leven lieve schat.
pi_94598042
Veel plezier XM en Duvel!

Ik ben gesloopt, wil gaan slapen...
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:06:40 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94598110
Aww vik :{ :* Nu even relaxen, de goede moed komt wel weer!

Veel plezier aan XM en Duvelmans!
pi_94598119
Fijn weekend XM en Duvel, wordt ongetwijfeld leuker dan vorig weekend :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:13:54 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94598393
Omg, ik ben nu al een tijdje bezig voor een project over fotocamera's en dan denk ik: ik wil ook kunnen fotograferen O+ En dan goed zeg maar! :+

Ik vind deze foto bijvoorbeeld best wel tof (kwam ik tegen tijdens werkzaamheden maar is niet linkje waarvoor ik werk hoor :P):

Winnaar in de categorie Smile van de Sony World Photography Awards! Kleurtjes O+

Oh en deze! Categorie Travel.

Zen :7 :P
pi_94598432
he getverderrie vik, wat kut. Ik weet hoe het voelt om afgewezen te worden voor een baan waarvan je dacht heel geschikt te zijn. Hebben ze meer uitgelegd dan anderen meer ervaring? Misschien kun je (volgende week) nog wat preciezere feedback vragen, en er zo vooral een leermoment van maken..

En nu even uithuilen, jezelf goed zielig voelen. Dat mag. En dan morgen jezelf weer oppakken, en er een leuk weekend van maken!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:18:45 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94598583
Andere kandidaten hadden meer ervaring met schrijven voor verschillende media, dat was het punt. Als ze me nou hadden afgewezen wegens een gebrek aan bladervaring, OK (want dat kwam gisteren ook al ter sprake), maar dit vind ik echt een reden van niks ook. Ja leuk als ze je brief goed vinden, leuk als je wordt uitgekozen uit 161 kandidaten, maar je hebt er niks aan als het je niet de baan oplevert (ja sollicitatietraining, maar goed, daar ben ik wel klaar mee. Ik wil een baan!)

En bij andere sollicitaties kan ik altijd wel een reden bedenken waarom het maar beter is dat het niks geworden is, en dan voel ik me weer beter, maar nu komt er niks in me op. Alles klopte -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94598647
Jammer Vikster! En nog even doorduimen voor LB dus!

GB: nog een prima lowcarb lunch: 1 bakje met blaadjes witlof meenemen en 1 bakje met rivierkreeftjes met (zure Belgische) mayo en peper. En dan de witlofbootjes daarmee vullen. :9
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:23:27 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94598805
En nu ben ik weer een beetje *O*, want ik kom weer een passende vacature tegen waarvoor ze geen ervaring vragen (junior functie). Maandag maar reageren. En een huiswerkinstituut heeft contact opgenomen, hopelijk leidt dat tot een afspraak.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:26:13 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94598938
Je beschrijft precies het frustrerende aan solliciteren. Ben zelf 3x (!) ergens de nummer 2 geweest. Dus dan heb je 2 gesprekken gehad, maak je serieus een goede kans en dan word je alsnog afgewezen. Het is ontzettend vervelend, maar helaas een inherent verschijnsel bij het fenomeen solliciteren.

En nu ben ik echt weg :+.
pi_94598968
Hè wat jammer Vik! :*

Op de valreep: veel plezier XM en Duvel!
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 14:29:24 #211
70532 loveli
N
pi_94599086
Reden die ze noemen is ook vaak een tastbaar argument om de kandidaat af te wijzen. Er speelt veel meer dan alleen CV enzo, persoonlijke voorkeur en onderbuikgevoelens kun je niet als argument gebruiken. En dat zijn wel dingen die meespelen in een sollicitatiegesprek, plus dat er gewoon mensen moeten afvallen en niet iedereen aangenomen kan worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 14:30:09 #212
70532 loveli
N
pi_94599124
En he, 161 brieven, de jouwe is eruit gekozen en het ging om schrijfkwaliteit!
crap in = crap out
pi_94599191
Fijn weekend xm!
Goed dat je zo snel week verder kijkt vik!
Hier ook een (wellicht kleine) frustratie: heb nog steeds mn contract niet, terwijl ik volgende week begin! Maar ze gaan maandag contact opnemen...
pi_94599212
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef conleche het volgende:
Jammer Vikster! En nog even doorduimen voor LB dus!

GB: nog een prima lowcarb lunch: 1 bakje met blaadjes witlof meenemen en 1 bakje met rivierkreeftjes met (zure Belgische) mayo en peper. En dan de witlofbootjes daarmee vullen. :9
Oh, thanks voor de tip!! Moet zeggen dat ik nog wel veel moeite heb om groente te verwerken in mijn lunch, omdat de groenten die ik lekker vind (worteltjes, sperziebonen bijv.) toch weer relatief veel carbs bevatten.
pi_94599221
Edit: dubbel want mobiel vanuit park.

[ Bericht 87% gewijzigd door MevrouwPuff op 25-03-2011 14:38:26 ]
pi_94599232
:* voor Vik en LB!
pi_94599319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je beschrijft precies het frustrerende aan solliciteren. Ben zelf 3x (!) ergens de nummer 2 geweest. Dus dan heb je 2 gesprekken gehad, maak je serieus een goede kans en dan word je alsnog afgewezen. Het is ontzettend vervelend, maar helaas een inherent verschijnsel bij het fenomeen solliciteren.

En nu ben ik echt weg :+.
Herkenbaar, hier ook zo'n vijf keer de nummer 2 geweest (1 keer na 4 gesprekken :') ). En dan komt die afwijzing echt bijzonder hard aan.

Maar, -O- , Vik. Wat ontzettend balen!
pi_94599413
En fijn weekend XM en Duvel! Enjoy!

Oh, en blurred wat ontzettend goed!

Duim ook door voor LB. Fingers crossed.
pi_94599511
Tussen de middag warm eten omdat ik maandag voor het eerst weer thuis eet en de boodschappen al een paar dagen in huis had: geen succes :')!
Worry is a misuse of imagination
pi_94599726
* Mini_rulez doet mee met kleine frustraties.
Mijn prof in Amerika zou een aanbevelingsbrief sturen maar hij antwoordt maar niet op mijn mailtje of hij hem wel voor aanstaande woensdag stuurt (want vrijdag is de sluitingsdatum). Hoe moeilijk is het nou om even terug te sturen "geen zorgen, ik ben ermee bezig". :{ Ondertussen is de andere aanbevelingsbrief die ik moet hebben al drie dagen met de post onderweg. Ik wil gewoon weten wat ze schrijven potverdorie! :P
Dan hebben mijn ouders en schoonouders zichzelf gisteren ook nog uitgenodigd voor vanavond, dus kan ik ineens het hele huis gaan opruimen, en toen ik net mijn paspoort ging verlengen bleek mijn pasfoto niet geschikt te zijn terwijl ze in de winkel zeiden van wel. }:| Het is echt niet mijn dag vandaag... :')
pi_94600304
En nu is het topic ook nog dood...
pi_94600361
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
En nu ben ik weer een beetje *O*, want ik kom weer een passende vacature tegen waarvoor ze geen ervaring vragen (junior functie). Maandag maar reageren. En een huiswerkinstituut heeft contact opgenomen, hopelijk leidt dat tot een afspraak.
^O^
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94600435
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Nee hoor 8-) maar ze zouden aan het internet gaan werken hier vandaag, dus nu zitten mijn collega en ik eigenlijk een beetje te wachten tot het eruit knalt en we eventueel wegkunnen O-)

Oja, met die pasfoto's kun je als het goed is terug naar de winkel en gratiesch nieuwe laten maken :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:02:44 #224
236335 neen
schone schijn
pi_94600579
Xm/Duvel veel plezier
Lb hopelijk ga je door naar de volgende ronde
Viking, balen wel maarja met vallen en opstaan krijg je straks een leuke baan natuurlijk. En morgen zon ding denk ik.

Verder werk ik vandaag niet omdat ik net doe alsof ik verstandig ben
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:03:59 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94600627
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez doet mee met kleine frustraties.
Mijn prof in Amerika zou een aanbevelingsbrief sturen maar hij antwoordt maar niet op mijn mailtje of hij hem wel voor aanstaande woensdag stuurt (want vrijdag is de sluitingsdatum). Hoe moeilijk is het nou om even terug te sturen "geen zorgen, ik ben ermee bezig". :{ Ondertussen is de andere aanbevelingsbrief die ik moet hebben al drie dagen met de post onderweg. Ik wil gewoon weten wat ze schrijven potverdorie! :P
Dan hebben mijn ouders en schoonouders zichzelf gisteren ook nog uitgenodigd voor vanavond, dus kan ik ineens het hele huis gaan opruimen, en toen ik net mijn paspoort ging verlengen bleek mijn pasfoto niet geschikt te zijn terwijl ze in de winkel zeiden van wel. }:| Het is echt niet mijn dag vandaag... :')
Noes! One of those days, Mini :*

Wat Syrena zegt idd, terug naar de winkel en gratiesj nieuwe foto's eisen! :Y
En docent is niet telefonisch bereikbaar? (de meesten niet, maar ik opper het maar :+ )
En hoera, ouders en schoonouders tegelijk over de vloer :o Was zeker geen optie om te zeggen dat vandaag slecht uit kwam? Arf!
pi_94600725
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggen :)!!
pi_94600854
Blegh Mini, wat een baaldag :{
Bekijk het anders van de positieve kant, zo heb je alle rottigheid op 1 dag in plaats van verspreid over het weekend!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:13:05 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94600987
En vanavond wordt de afwas vast voor je gedaan ^O^

Het is wel een terugkerend thema zo he, die (schoon)ouders :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:16:45 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94601162
Ik heb gelukkig heel relaxte schoonouders die zelf ook niet mega-opgeruimd zijn :7 Ik probeer zelf wel altijd op te ruimen als er bezoek komt, daar niet van :')

En vriendje's paps heeft laatst onze boekenplank weer vastgemaakt en ons keukenlicht gefixt :D
pi_94601224
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Noes! One of those days, Mini :*

Wat Syrena zegt idd, terug naar de winkel en gratiesj nieuwe foto's eisen! :Y
En docent is niet telefonisch bereikbaar? (de meesten niet, maar ik opper het maar :+ )
En hoera, ouders en schoonouders tegelijk over de vloer :o Was zeker geen optie om te zeggen dat vandaag slecht uit kwam? Arf!
Nah, die foto's zijn al lang geleden gemaakt en bovendien zit de winkel in Limburg, dus ik moest gewoon ter plekke nieuwe laten maken. Jammer dan, tien euro armer en nu heb ik in plaats van 3, 10 foto's van mezelf waar ik niet op lach. :P
De ouders komen praten over vriendje's bedrijf omdat hij wat moeilijke keuzes moet maken, dus we konden geen nee zeggen. Ik heb er alleen echt geen zin in dat zijn ouders, die eerder nooit veel interesse toonden, zich nu ineens overal mee gaan bemoeien. Uiteraard niet gehinderd door enige kennis van zaken... Maar goed, ze zullen het wel goed bedoelen.
Thanks voor de reacties. O+ Moest het gewoon even kwijt, er is zoveel gedoe hier de laatste tijd.

V1z0R: da's wel een goeie! We hebben altijd zaterdag en zondag nog. :)
pi_94601296
Ik heb vandaag een lange draai :P
pi_94601364
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggen :)!!
Goed bezig! Hoe is het met je?
pi_94601445
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goed bezig! Hoe is het met je?
Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..
pi_94601847
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..
Oh, vervelend. :{ Krijg je alles uiteindelijk wel af? En buiten de studie?
pi_94602184
Nog anderhalf uur tot de deadline O+. Ok hij komt denk ik wel af. Maar de kwaliteit is om te huilen. Nu baal ik dat ik bij een docent zit waar ik graag een goede indruk op had willen maken.
pi_94602406
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Chicolate het volgende:
Nog anderhalf uur tot de deadline O+. Ok hij komt denk ik wel af. Maar de kwaliteit is om te huilen. Nu baal ik dat ik bij een docent zit waar ik graag een goede indruk op had willen maken.
Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had? ;)
pi_94602428
nog even werken en het is weekend. Fijn. Morgenavond weer terug naar Zweden. Minder fijn. Duutser die morgen wil werken. Stom.
pi_94602595
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
nog even werken en het is weekend. Fijn. Morgenavond weer terug naar Zweden. Minder fijn. Duutser die morgen wil werken. Stom.
Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!
Verstop z'n computer ;)
pi_94602696
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had? ;)
Ja. Ik kies nooit meer een onderwerp als de oorzaak onbekend is :+.
pi_94602700
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!
Verstop z'n computer ;)
Tsja, ik baal er ook behoorlijk van, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Uiteindelijk is het zijn keuze.

En ja, we moeten wel gedisciplineerd zijn, willen we dit zo nog een paar jaar volhouden. Het normale leven moet ook doordraaien!
pi_94602718
Succes nog even Chico! Hele nacht doorgepakt offuh?
pi_94603313
M'n lijstje is nu al flink veranderd. De S is eraf wegens lekke band en er is een T: nep mini-magnum bijgekomen. Nu moet ik mezelf bedwingen geen tweede ijsje te nemen :@
pi_94603402
Puff, Tie-wraps! :P
pi_94603423
Blurred, wat goed!

En Vik, wat ontzettend jammer! Dat ze uit 161 brieven die van jou gekozen hebben zegt echt wel iets. Je hebt er geen baan mee gekregen, maar het moet wel een boost zijn voor jouw zelfvertrouwen. Die baan, die komt er wel! :*

En mini: :*
Nog even nuance: mijn schoonouders zijn best heel lief hoor, alleen zo ontzettend anders dan ik ben. Daar komen de ergernissen vandaan. Al is het verstoppen van mijn pindakaas natuurlijk onvergeeflijk!

SPOILER
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:05:21 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94603446
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_94603476
V1zor, tiewraps, voor het michelin effect? :?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten :6.
Dat heb je verdiend ^O^
pi_94603530
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
V1zor, tiewraps, voor het michelin effect? :?

[..]

Dat heb je verdiend ^O^
Nee, kun je je handen mee vastbinden zodat je je niet vergrijpt aan een tweede ijsje :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:07:21 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94603539
Aaww Vik, wat ontzettend rot! :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Geniet ervan!
pi_94603739
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:

Nog even nuance: mijn schoonouders zijn best heel lief hoor, alleen zo ontzettend anders dan ik ben. Daar komen de ergernissen vandaan. Al is het verstoppen van mijn pindakaas natuurlijk onvergeeflijk!

SPOILER
Waarom denk je dat? :o Dat is toch helemaal geen kwestie van meer of minder joh, die dingen moet je niet met elkaar vergelijken. Wel rot dat je je zo voelt. :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef V1z0R het volgende:
Puff, Tie-wraps! :P
Ik moest lachen... :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:18:02 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94604010
LIjst:
O: boterham paard, beschuit kaas, beker melk
S: 2 uur wandelen
T's: peer, appel
L: 2 boterhammen sandwichspread, gekookt eitje
T's: sinaasappel, wortels, blokje choco, 2 cafe noir
D: Ouderwetse gehaktballen van vet gehakt, gekookte aardappel met jus, rode kool, rabarber
T: 300 gr kwark, bakje croky satechips
pi_94604082
Nu in ene gigantische zin in rabarbercompote }:| Bedankt uniek! :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:20:16 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94604119
Zooo ik merk dat Die Tijd er weer aankomt, pukkel-vlekjes-hoofd en opgeblazen buik van hier tot Tokio, om over veelvraatneigingen nog niet te spreken :')

Ik moet trouwens weer pillen halen dus misschien een idee om even langs de huisarts te gaan om eens een andere pil te proberen. Ik denk aan de Cerazette, daar heb ik de laatste tijd veel goeds over gehoord!
pi_94604139
weeeekend! *O* *O* *O*
pi_94604189
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja, voor die opmerking was ik al bang. Het gaat mij om de tijd dat dat soort fruit volop in de bonus is en dat is toch in het voorjaar/de zomer. Mango's zijn me nu te duur, die koop ik heel af en toe.
Nou Vik! Ben je nog niet langs De Teiltjes geweest, als rasechte Haagsche? o|O
pi_94605690
Lijstje!

O: kwark met havermout en banaan
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen met rosbief, rucola en mosterd en 1 beschuitje met kaas
T: plakje krentenbrood
D: hamburger met huisgemaakte frietjes :9
pi_94605723
Bijna klaar met werken *O*
pi_94606202
* MarMar is echt heel erg moe
Hakt er toch altijd meer in dan ik rekening mee hou zo'n dagje.
remedie: pyjama en deken op de bank!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:17:48 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94606425
MarMar... rust maar even lekker uit.

Chico, hoop dat je ontspannen het weekend in kan gaan.

Vriend haalt nu de kinderen op, aardappelen schillen, eten voorbereiden. Kunnen we om half zeven eten.
Morgen lekker naar de pizzaria en dan doe ik gewoon de fantasie van de chef, kijken wat ie er van maakt (dat is het spannends wat ik de laatste tijd heb beleeft, hoe sneu :') )
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:19:02 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94606479
Boem Boem in mn hoofd. Gelukkig komt Mark zo.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:24:54 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94608626
En zo ging ik van ;( naar *O*, want ik heb volgende week weer een gesprek!
Niet meer actief op Fok!
pi_94608671
oh TOF :D welke vacature?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:31:29 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94608832
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef MarMar het volgende:
oh TOF :D welke vacature?
Ja dat ben ik nu dus aan het uitvogelen :'). Ik heb zoveel dingen opgestuurd, dat ik het overzicht een beetje kwijtraak. Maar wel als copywriter bij een groot bedrijf waar veel jonge mensen werken, dat weet ik nog wel :').

Edit: ja het was iets met schrijven en social media :P. Wel fijn dat ik nu steeds word uitgenodigd met m'n nieuwe brief. Is ook wel eens anders geweest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 25-03-2011 18:36:57 ]
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:56:15 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94609632
Yay Vik! *O*

Ik had net een AAAAH-moment :o Tikte de pc per ongeluk uit, en was toen gegevens kwijt van werk van vandaag ;( 8 uur werk naar z'n grootje :') Gelukkig bijna alles teruggevonden! Nu wel gaar :') Tijd voor boodschappen/avondeten.
pi_94610566
Vik wat goed *O*
pi_94610598
Onderweg naar Dalfsen om de band die op de bruiloft gaat spelen te bekijken. Mijn broertjes gaan ook gezellig mee. Daarna blijf ik @ zwolle slapen en ga ik met mijn broertjes morgen mee een pak uitzoeken! Gezellig O+
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:49:32 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94611057
gezellig Prog! Mobiel posten wij geloof ik nog.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:50:48 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94611129
Ja hier doet mobiel posten het ook gewoon.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:51:57 #268
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94611213
ha hier doet 'normaal' posten het weer 8-)
pi_94611230
Ik kan gewoon posten?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:52:12 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94611236
Hij doet het weer *O*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:52:53 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94611293
Jee!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:54:03 #272
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94611391
dussss... ik wilde nog even juichen voor Vik *O* jammer dat die ene baan niet doorgaat, maar lekker optimistisch en gemotiveerd op naar de volgende kans, je bent echt goed bezig! ^O^

en jagar nog bedankt voor de tip (over de reiskosten), die krijg ik nu waarschijnlijk dus vergoed *O*

LB, wanneer hoor je van het uitzendbureau?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:55:07 #273
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94611466
nu maar eens wat eten koken! ik heb zoete aardappel :9 een van de weinig dingen die hier goedkoper zijn dan in nl :')
  vrijdag 25 maart 2011 @ 19:55:29 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94611489
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef Blurred86 het volgende:
dussss... ik wilde nog even juichen voor Vik *O* jammer dat die ene baan niet doorgaat, maar lekker optimistisch en gemotiveerd op naar de volgende kans, je bent echt goed bezig! ^O^

en jagar nog bedankt voor de tip (over de reiskosten), die krijg ik nu waarschijnlijk dus vergoed *O*

LB, wanneer hoor je van het uitzendbureau?
Thx :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94611549
Wat een stress Maria! :D Ik heb ooit een keer op een stage gehad dat iemand een spelletje had gedaan op mijn pc en vervolgens alle vensters had afgesloten. Waaronder dus ook mijn niet bewaarde stageverslag.
Ik heb het de sukkel nooit vergeven. Gelukkig was er iemand die een vrij recente versie boven water kon krijgen, maar de stress! Wat een hel!

Ik had vanmiddag de bedrijfsarts gesproken. Ligt het aan mij of zijn dat altijd een beetje sukkels? Deze giechelde en vond dat ik nog minstens een week thuis moest blijven totdat de hechtingen eruit zijn. Nouja, heb ik tenminste nog meer tijd om boeken en tijdschriften te lezen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_94611555
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:21 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nou Vik! Ben je nog niet langs De Teiltjes geweest, als rasechte Haagsche? o|O
Laureline, wat kan ik met een kliekje knolselderijpuree?
pi_94612118
ik kijk naar het positieve dus *O* voor Vik! Veel plezier op je weekend weg XM en Mini die foto's goed bewaren, want handig voor nieuw rbw etc.

SPOILER
O: havermoutpap
T: 1/2 bak kwark
L: 2 roggebrood met pindakaas
T: kipfilet
D: gehakt met pasta en sambal. Pure chocola met amandel

Valt nu nog mee met napijn, ik hoop dat het zo blijft :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:10:06 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94612410
Sigme, ben je nog aan het hardlopen?
Hoe gaat het met de verbouwing?
En low carben, ga je dat nog doen?
pi_94612771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef _aurum_ het volgende:

Valt nu nog mee met napijn, ik hoop dat het zo blijft :)
Napijn?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, ben je nog aan het hardlopen?
Hoe gaat het met de verbouwing?
En low carben, ga je dat nog doen?
Hardlopen, een beetje, ik denk dat ik deze week tweemaal 5 km gelopen heb. Beide met Hond (daarom maar 5 km). De Garmin had moeite met opladen dus de 1e keer deed 'ie het niet, de 2e keer was 11,1km/u.
De aannemer schiet mooi op met onze verbouwing *). Morgen gaan ze nog weer aan de slag (op zaterdag!), ik denk dat ze dan misschien alles behalve het buiten afwerken wel afkrijgen. Het laatste afwerken kan pas als het 's nachts niet meer onder de 5 graden is.
Binnenkort moeten we dan weer zelf aan de slag..

Koolhydraatarm twijfel ik nog steeds wat over. Misschien wel. Ik denk dat ik nog een week dub en dan de knoop doorhak (lees: als ik dan niet besluit het te doen, doe ik het niet).

Heb jij de nieuwe Garmin nog wel eens uitgelaten?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:19:31 #280
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94612859
Hee, kunnen we alweer reageren? :D
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:25:09 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94613170
Sounds good Sigme, verbouwen e.d. en werk? al zicht op een nieuw project?

Vorige week mijn Garwin uitgelaten en morgen weer, ga niet de lenteloop doen trouwens, ga morgen na het ontbijt gelijk hardlopen, daarna douchen en dan naar mijn moeder om daat het huishouden wat te doen, ze heeft haar rib gekneusd. (dat moest ik lezen op haar hyves :') )
pi_94613620
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Sounds good Sigme, verbouwen e.d. en werk? al zicht op een nieuw project?

Vorige week mijn Garwin uitgelaten en morgen weer, ga niet de lenteloop doen trouwens, ga morgen na het ontbijt gelijk hardlopen, daarna douchen en dan naar mijn moeder om daat het huishouden wat te doen, ze heeft haar rib gekneusd. (dat moest ik lezen op haar hyves :') )
Ik ben nog niet op zoek naar een nieuw project. Momenteel heb ik het thuis druk & leuk zat. Maar zodra de aannemer betaald is, is het spaargeld bijna op en zal ik dus wel op zoek gaan.

Lief van je dat je moeder gaat helpen ^O^ . Met een gekneusde rib geen overbodige luxe ook, dat doet erg zeer heb ik wel eens gehoord. Geniet van het lopen morgen en let op gladheid als je vroeg gaat!
pi_94614263
Bedtijd! Morgen weer om 6 uur op.
:z :Z
'truste Slankies!
pi_94614697
Hey, je kont is grijs, ie was toch eerst gewoon blauw?
Trusten Sig!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 20:52:46 #285
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94614771
Sigme heeft een handig systeem:
blauwe kont = online
grijze kont = offline

Welterusten!
pi_94614789
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:19 schreef Ewelina het volgende:
Hee, kunnen we alweer reageren? :D
was een bug :)
Ja doei.
pi_94614858
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef Rituals het volgende:
Sigme heeft een handig systeem:
blauwe kont = online
grijze kont = offline

Welterusten!
lol ah, koelheid :)
pi_94616036

Ik denk dat ik weer even moet sparen, ik vind dit best een hippe en hij kan 23 km per uur :D
I WANT!
pi_94616071
;(
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:16:24 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94616091
Wauw, we doen al ruim een dag met één topic!

Ik heb snackbarvoer op als avondeten :@ Koopavondbezoekje liep uit en vriendje en ik hadden allebei geen zin om te koken na baalmiddag :+ Ik heb wel nog thuis gezumbaat, wat frusti eruit gebounced >:O

En ik heb een kadootje voor een vriendinnetje die morgen haar verjaardig viert! Ze krijg van mij, vriendje en nog twee vrienden een Trollbead, dat wou ze graag :P Dus ik heb net samen met vriendje een mooie uitgezocht. De andere dudes waren geloof ik allang blij dat ze niet iets hoefden te bedenken :P
pi_94616114
tisser mo? :*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:17:35 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94616150
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:16 schreef MarMar het volgende:
tisser mo? :*
Creepy, ik wou *precies* hetzelfde posten! (qua spelling enzo!)

Dusseh, tisser Mo? :*

En waw, da's best nog wel een stoer scheurijzer 8-)
pi_94616165
die rollator :') ;( sorry :')!
Ja doei.
pi_94616182
oh, en ik kan iedereen hamburgers gevuld met gorgonzola aanraden O+ :9
Ja doei.
pi_94616256
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
die rollator :') ;( sorry :')!
:?
pi_94616323
ik vind 'm afgrijselijk :@ sorry :')

hier rijdt echt een tientonner rond in een soortgelijk gevaarte.. en .. mijn reactie is elke keer 'huuuuuuuuu' ;(
Ja doei.
pi_94616337
offeh, scootmobiel
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:22:25 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94616365
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:

hier rijdt echt een tientonner rond in een soortgelijk gevaarte.. en .. mijn reactie is elke keer 'huuuuuuuuu' ;(
Nou, voor zover er scootmobielen zijn, vind ik deze best wel funky :9 En dus nog best rap ook! Al moet ik eerlijk bekennen geen expert te zijn natuurlijk (8>
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:24:11 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94616418
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:

Hey waar woon jij? Hier rijdt ook een tientonner op een scootmobiel :').

En ik vraag me altijd af: is ze zo geworden omdat ze op een scootmobiel rijdt? Of the other way around? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94616443
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey waar woon jij? Hier rijdt ook een tientonner op een scootmobiel :').

En ik vraag me altijd af: is ze zo geworden omdat ze op een scootmobiel rijdt? Of the other way around? :P.
ditto :')
Ja doei.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:24:50 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94616454
Scootmobiel =/= rollator :')
Niet meer actief op Fok!
pi_94616494
heb 't op m'n werk veel over rollators (woningen met een rollatorindicatie :') ) dus het rollatording zit er nogal ingebakken...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')