quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Thanks, toch fijn om dat even te horenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het ook een leuke outfit MarMar!
Maria, het is volkomen normaal dat je de hele boel om moet gooien, maak je daar maar geen zorgen over.![]()
Zorg vooral dat je goed contact hebt met je begeleider en dat je regelmatig om feedback vraagt. Kun je het tenminste bijtijds aanpassen en niet pas als je bijna klaar bent.
Aw Chico!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik ben écht te laat begonnen met mijn verslag. Morgenmiddag inleverdatum en ik heb nu al een hoop op papier, maar de echt belangrijke dingen moeten allemaal nog. Ik heb nu zo ongeveer de inleiding.
Dan zou ik meteen doorgaan naar de conclusie en daarna het betoog/middenstuk/hoe dat ook maar heet bij chemische studies schrijven. Succes!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik ben écht te laat begonnen met mijn verslag. Morgenmiddag inleverdatum en ik heb nu al een hoop op papier, maar de echt belangrijke dingen moeten allemaal nog. Ik heb nu zo ongeveer de inleiding.
Ik moet een research proposal schrijven. Voor een niet door mij uit te voeren onderzoek. Daarvoor moet ik eerst aangeven wat we op dit moment hebben, wat er mis mee is, welke mechanismen er verstoord zijn en vervolgens dus wat voor onderzoek ik wil doen om alles te verbeteren. Ik heb nu wat we op het moment hebben en ga beginnen aan wat er mis mee isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen doorgaan naar de conclusie en daarna het betoog/middenstuk/hoe dat ook maar heet bij chemische studies schrijven. Succes!!
Heb je je trouwens nog opgegeven voor de 4daagse?
Ik weet het niet! Dat wordt ook niet met mij besproken/overlegd verder. Grmbl. Ik overleef het wel, morgen veel werken en zaterdag hele dag naar een vriendin...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anna, ik hoorde ooit de opmerking "verse vis en gasten blijven 3 dagen goed" en ik kan me voorstellen dat dat ook voor je schoonouders geldt.
Waarom komen ze zo lang?
Ik zou het ook niet trekken hoor.
Ik heb al bijna een hele fles cola light op ondertussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:49 schreef neen het volgende:
Nou ja, de druk zit er wel op toch? Dus dan moet je morgenochtend wel aan de gang, soggen zit er dan niet meer in.
Kopje koffie, goede moed, gaat je lukken!
Tip voor de zomer: nat laken voor je raam. Laken reflecteert en water verdampt, zodat jouw temperatuur minder stijgt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:46 schreef Chicolate het volgende:
Het is hier nogal warm (zwart gebouw, zuidkant enzo.
oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Blurred: nee heb niet echt meer geslapen nadat ik postte. Beetje ingedoezeld, zo af en toe. Spannend dagje en ze zullen vanochtend wel gaan overleggen, dus ik verwacht het nieuws pas aan het eind vd ochtend / in de middag, dus ik kan nog even lekker gaan hardlopen straks
. Heb ik ook een beetje afleiding
.
Ja vandaag hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen, dus dan zijn we er nog niet, maar wel een stuk dichterbijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!
Wat voor gesprek precies?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:13 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgennog wat kunnen slapen vik?
Ik heb over iets meer dan een uur mijn gesprek, ga me nog maar even wat meer voorbereiden!
telefonisch gesprek voor een phd positie in NL, waarvan ik gisteren pas wist dat ik het vandaag zou hebbenquote:
meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:45 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Naar gedroomd vannacht... :S
Nynke, wat bedoel je met nationalistische pompoen?
Vik en Blurred, ik zal duimen!!
Oh ja, meloen, het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.
En ikquote:
uit principiele overwegingen koop ik zomerfruit in de zomer. Geen watermeloen in januari voor mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:01 schreef loveli het volgende:
Mango's liggen nu volop in de winkel, ananas het hele jaar door en een paar weken geleden rook ik de meloenen al.
Wat is erger?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje ik ga echt niet rennen vandaag, het is erger dan de afgelopen twee dagen!
Misschien wel naar het nieuwe werk fietsen, kijken of dat te doen is.
Mn linkeronderbeen heeft aan de binnenzijde een gespannen gevoel als ik 'm belast. Werd gister minder gedurende de dag, maar vandaag dus weer erger.quote:
Ok niet tof. Hoop dat het snel wegtrekt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mn linkeronderbeen heeft aan de binnenzijde een gespannen gevoel als ik 'm belast. Werd gister minder gedurende de dag, maar vandaag dus weer erger.
Net even goed gerekt wel.
Duim!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef Blurred86 het volgende:
zijn de duimen warmgedraaid?ik word over 5 minuten gebeld!
Als je een echte beginner bent kun je niet ineens zo'n hoge snelheid halen als jij doetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Duimduim! Je kan het blurred!
V1z0r, in januari ben ik eigenlijk weer begonnen, dus ik ben wel een beginner.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik t rennen 3x per week kan volhouden als ik weer fulltime bezig ben
Oew, daar zou ik ook heel erg link van worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Dat wordt ook niet met mij besproken/overlegd verder. Grmbl. Ik overleef het wel, morgen veel werken en zaterdag hele dag naar een vriendin...
Hoe is het me de pijn? Wordt dat al iets minder?
Dan vervang je hardlopen door traplopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Duimduim! Je kan het blurred!
V1z0r, in januari ben ik eigenlijk weer begonnen, dus ik ben wel een beginner.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik t rennen 3x per week kan volhouden als ik weer fulltime bezig ben
Of fietsen! Tis zo'n 12 km. Tegenover een uur in het ov zitten vind ik dat best een aantrekkelijk idee. In ieder geval ervan genieten tot het niet meer kan door rijbewijsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan vervang je hardlopen door traplopen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mornings!
Oeh, spannende dag lees ik! Ik duim voor Blurred en Vik!
Duimen jullie ook voor mij? Moet om 11 uur bij Start zijn, hoor dan of ik de test gehaald heb (en mogelijk een rollenspel erachteraan?)
Wat klinkt dat leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Wij hebben vanochtend de koetjes hun wei uit gelokt, over de weg laten lopen en de nieuwe wei in. Altijd reuze spannend of niet halverwege een beest de benen neemt..
Maar 't ging goed en ze grazen nu de poten onder hun lijf vandaan. Schapen wilden ook heel graag naar echt gras dus die hebben we erachteraan gestuurd.
Ik las koteletjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Wij hebben vanochtend de koetjes hun wei uit gelokt,
^^quote:
Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
En hoezo heeft je vriendje niet met je overlegd?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.
Ik stel puppytraining voor.
Je kan ook een huisje huren op een, om maar eens wat te noemen, Landal Parkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk
Mijn vriendje kan ook wel echt een vent zijn, maar dit heeft ie me gelukkig nog nooit geflikt. Hoe lief ik mn schoonouders ook vind, 3 dagen logeren zou ook wat veel zijn.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan ook een huisje huren op een, om maar eens wat te noemen, Landal Park.
Kan je 'm niet stiekem wat oestrogeen voeren ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.
Ik stel puppytraining voor.
Kan ze de keukenkastjes meteen terug inrichtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef anna82 het volgende:
Overigens mag mijn moeder wel een week komen logeren als ze wil, want zij is tof!
Nee joh, dan mis je de grootste geneugten van een vent!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kan je 'm niet stiekem wat oestrogeen voeren ofzo?
take the red pill, take the blue pillquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, dan mis je de grootste geneugten van een vent!
Van dattum!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Heel veel succes voor Blurred, Vik en LB!
En Chico veel sterkte met schrijven vandaag.
Dat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Heel veel succes voor Blurred, Vik en LB!
En Chico veel sterkte met schrijven vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:48 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt allemaal
betalen ze je reiskosten dan ook? En fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
betalen ze je reiskosten dan ook? En fijn!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred
* uniekhoorn gaat met vriend 12 km wandelen
bedankt allemaal
wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Dus je moet 'even' vanuit Dublin op en neer? Kan het niet via Skype?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik denk het niethad ik dat moeten vragen dan denk je?
bedankt allemaal
ohmighoshies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomaar 1 van 3, dat maakt de kans meteen een stuk groter!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hm dit klinkt wel als een gigantische Open Deur, maar wat ik bedoel is: wat weinig concurrentie, woei!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ohmighoshies!Zomaar 1 van 3, dat maakt de kans meteen een stuk groter!
Nope, we hebben wel net dus telefonisch een gesprek gehad maar ik zal toch ook daar langs moeten ook om verschillende mensen te ontmoeten en daar rond te kijken. Hij kan me toch moeilijk aannemen alleen op basis van een telefoongesprek? en ik wil het zelf toch ook wel graag zien allemaal voor ik toezeg voor 4 jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus je moet 'even' vanuit Dublin op en neer? Kan het niet via Skype?.
Ja, ik zou dat toch vragen. Als jij even op en neer moet, en zeker binnen een korte tijd wordt dat een duur grapje, en waarschijnlijk hebben ze daar een budget voor. Zeker als je bij de laatste 3 zit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nope, we hebben wel net dus telefonisch een gesprek gehad maar ik zal toch ook daar langs moeten ook om verschillende mensen te ontmoeten en daar rond te kijken. Hij kan me toch moeilijk aannemen alleen op basis van een telefoongesprek? en ik wil het zelf toch ook wel graag zien allemaal voor ik toezeg voor 4 jaar
maar nu moet ik naar staaaage!
Dattem!quote:
Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeNten bij eten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Goodbye het volgende:
Gister half en half low carb gedaan, vandaag kan het misschien wel helemaal lukken. Voel me er nu iig wel goed bij![]()
O: 2 atkins crackers filet americain
T: crème fraiche toetje van Co, lekker!![]()
D: uit eten
En voor lunch/tussendoor heb ik dit nog in mijn tas zitten: bakje met 4 stukjes kaas, 4 plakjes kipfilet, 2 la vache qui rit kaasjes en een bouillon. Denk dat ik er zo nog even iets bijhaal uit de kantine.
De groetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef progje het volgende:
[..]
Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeten bij eten!
Mijn kantine is helaas een beetje beperkt, maar daar ga ik idd ook voor kijken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef progje het volgende:
[..]
Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeNten bij eten!
Ik durfde dat niet.... ben liever eerlijk, en ik heb ook gezegd dat ik daar nu dus uit de procedure lig omdat ik de test niet gehaald had.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat ik 'nee' had gezien.. In principe zit je ook niet bij andere uzb's in dezelfde procedure. Je hebt bij een ander uzb dezelfde procedure afgerond. En dat is heel wat anders.
Nevertheless, balen en ik duim voor je dat het mee gaat vallen!
gooi dan een handje nootjes of wat vette vis erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: 2x toast met jam
S: 5,9 km hardlopen
T: banaan
L: 2x toast met lik mayo, kaas, tomaat, komkommer, glas melk
T: 2x fruit (appel, banaan, denk ik)
D: weet ik nog niet
Te weinig, ik weet het, ik heb gewoon zo weinig trek!.
Kan ik me voorstellen.Fair chance dat ze het sowieso checken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik durfde dat niet.... ben liever eerlijk, en ik heb ook gezegd dat ik daar nu dus uit de procedure lig omdat ik de test niet gehaald had.
Jah, ik had 2 van de 3 test-onderdelen wel echt heel goed gemaakt! Ze dachten dat ik echt blind kon typenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Fair chance dat ze het sowieso checken.
Fijn dat je het nu iig wel gehaald hebt en nu maar duimen dat je eerlijkheid wordt beloond.
Precies, daar ben ik ook bang voor dat ze dat zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja, anderzijds: je had nu wel voorkennis en het is niet voor niks dat je het pas over een jaar weer mag proberen bij het andere UZB...
Het kunnen wisselen tussen vensters en de typvaardigheid lijken me nou geen dingen die met 'voorkennis' te maken hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja, anderzijds: je had nu wel voorkennis en het is niet voor niks dat je het pas over een jaar weer mag proberen bij het andere UZB...
Vorige keer zakte ze op een onderdeel dat ze had kunnen voorbereiden als ze wist waarop ze beoordeeld zou worden. Nu wist ze dat en kon ze het onderdeel beter uitvoeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het kunnen wisselen tussen vensters en de typvaardigheid lijken me nou geen dingen die 'met voorkennis' te maken hebben.
Ja precies, ik heb dat bewuste onderdeel nu dan ook met mn vriend samen gemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorige keer zakte ze op een onderdeel dat ze had kunnen voorbereiden als ze wist waarop ze beoordeeld zou worden. Nu wist ze dat en kon ze het onderdeel beter uitvoeren.
Oei, pijnlijk dan hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
*kijkt bij oud glasverzameling*
12 schaaltjes van creme brulee
Daar kan een logische verklaring voor zijn, zoals een etentje met 12 man of een jaar geen glas weggebracht hebben, maar ik gok dat dat het niet is, of wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
*kijkt bij oud glasverzameling*
12 schaaltjes van creme brulee
Leuk of deprimerend?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Leuke site: http://mybadparent.com
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
Grappige sitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe Milady, ik duim!![]()
[..]
Leuk of deprimerend?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
Die baby in de emmer is er zó bij gefotoshopt..... maar dan nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook. En nu stop ik met spammen hoor
. Ga zelf maar kijken als je wilt
.
Nou! Wat een vette pech!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Geen tweede gesprek dus. Anderen hadden meer ervaring.
Oooooooooh Vik, dat is zó kut!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik had het echt gehoopt voor je!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik zit echt te janken nu en dat heb ik nog nooit gedaan na een afwijzing.
Een lekkere kop koffie oid zetten, even uithuilen en met nachwacht of iemand anders erover praten. Of inderdaad een stuk gaan rennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Yep. En nu zie ik het dus ook helemaal niet meer zitten. Géén idee wat ik nu moet gaan doen.
Ff lekker uithuilen, daarna jezelf weer oppakken en je volgende brief schrijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Yep. En nu zie ik het dus ook helemaal niet meer zitten. Géén idee wat ik nu moet gaan doen.
awhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik heb nog twee dingen lopen, geloof ik. Maar dat andere wordt vast ook niks (wacht nog af of ik daarvoor een tweede gesprek krijg) en van nog iets anders heb ik nog niks gehoord. Nu baal ik dat ik een infobijeenkomst voor een andere interessante functie heb laten lopen gisteren ivm het gesprek, maar ja. Ik zal maandag wel even mailen en uitleggen dat ik een gesprek had. Hopelijk kan ik dan alsnog langskomen.
Oh, thanks voor de tip!! Moet zeggen dat ik nog wel veel moeite heb om groente te verwerken in mijn lunch, omdat de groenten die ik lekker vind (worteltjes, sperziebonen bijv.) toch weer relatief veel carbs bevatten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef conleche het volgende:
Jammer Vikster! En nog even doorduimen voor LB dus!
GB: nog een prima lowcarb lunch: 1 bakje met blaadjes witlof meenemen en 1 bakje met rivierkreeftjes met (zure Belgische) mayo en peper. En dan de witlofbootjes daarmee vullen.
Herkenbaar, hier ook zo'n vijf keer de nummer 2 geweest (1 keer na 4 gesprekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je beschrijft precies het frustrerende aan solliciteren. Ben zelf 3x (!) ergens de nummer 2 geweest. Dus dan heb je 2 gesprekken gehad, maak je serieus een goede kans en dan word je alsnog afgewezen. Het is ontzettend vervelend, maar helaas een inherent verschijnsel bij het fenomeen solliciteren.
En nu ben ik echt weg.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
En nu ben ik weer een beetje, want ik kom weer een passende vacature tegen waarvoor ze geen ervaring vragen (junior functie). Maandag maar reageren. En een huiswerkinstituut heeft contact opgenomen, hopelijk leidt dat tot een afspraak.
Nee hoorquote:
Noes! One of those days, Miniquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez doet mee met kleine frustraties.
Mijn prof in Amerika zou een aanbevelingsbrief sturen maar hij antwoordt maar niet op mijn mailtje of hij hem wel voor aanstaande woensdag stuurt (want vrijdag is de sluitingsdatum). Hoe moeilijk is het nou om even terug te sturen "geen zorgen, ik ben ermee bezig".Ondertussen is de andere aanbevelingsbrief die ik moet hebben al drie dagen met de post onderweg. Ik wil gewoon weten wat ze schrijven potverdorie!
Dan hebben mijn ouders en schoonouders zichzelf gisteren ook nog uitgenodigd voor vanavond, dus kan ik ineens het hele huis gaan opruimen, en toen ik net mijn paspoort ging verlengen bleek mijn pasfoto niet geschikt te zijn terwijl ze in de winkel zeiden van wel.Het is echt niet mijn dag vandaag...
Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggenquote:
Nah, die foto's zijn al lang geleden gemaakt en bovendien zit de winkel in Limburg, dus ik moest gewoon ter plekke nieuwe laten maken. Jammer dan, tien euro armer en nu heb ik in plaats van 3, 10 foto's van mezelf waar ik niet op lach.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noes! One of those days, Mini![]()
Wat Syrena zegt idd, terug naar de winkel en gratiesj nieuwe foto's eisen!![]()
En docent is niet telefonisch bereikbaar? (de meesten niet, maar ik opper het maar)
En hoera, ouders en schoonouders tegelijk over de vloerWas zeker geen optie om te zeggen dat vandaag slecht uit kwam? Arf!
Goed bezig! Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggen!!
Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..quote:
Oh, vervelend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..
Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Chicolate het volgende:
Nog anderhalf uur tot de deadline. Ok hij komt denk ik wel af. Maar de kwaliteit is om te huilen. Nu baal ik dat ik bij een docent zit waar ik graag een goede indruk op had willen maken.
Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
nog even werken en het is weekend. Fijn. Morgenavond weer terug naar Zweden. Minder fijn. Duutser die morgen wil werken. Stom.
Ja. Ik kies nooit meer een onderwerp als de oorzaak onbekend isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had?
Tsja, ik baal er ook behoorlijk van, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Uiteindelijk is het zijn keuze.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!
Verstop z'n computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je verdiendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten.
Nee, kun je je handen mee vastbinden zodat je je niet vergrijpt aan een tweede ijsjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
V1zor, tiewraps, voor het michelin effect?
[..]
Dat heb je verdiend
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:
Nog even nuance: mijn schoonouders zijn best heel lief hoor, alleen zo ontzettend anders dan ik ben. Daar komen de ergernissen vandaan. Al is het verstoppen van mijn pindakaas natuurlijk onvergeeflijk!Waarom denk je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch helemaal geen kwestie van meer of minder joh, die dingen moet je niet met elkaar vergelijken. Wel rot dat je je zo voelt.
Ik moest lachen...quote:
Are you pondering what I'm pondering?
Nou Vik! Ben je nog niet langs De Teiltjes geweest, als rasechte Haagsche?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja, voor die opmerking was ik al bang. Het gaat mij om de tijd dat dat soort fruit volop in de bonus is en dat is toch in het voorjaar/de zomer. Mango's zijn me nu te duur, die koop ik heel af en toe.
Ja dat ben ik nu dus aan het uitvogelenquote:
Thxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef Blurred86 het volgende:
dussss... ik wilde nog even juichen voor Vikjammer dat die ene baan niet doorgaat, maar lekker optimistisch en gemotiveerd op naar de volgende kans, je bent echt goed bezig!
![]()
en jagar nog bedankt voor de tip (over de reiskosten), die krijg ik nu waarschijnlijk dus vergoed![]()
LB, wanneer hoor je van het uitzendbureau?
Laureline, wat kan ik met een kliekje knolselderijpuree?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou Vik! Ben je nog niet langs De Teiltjes geweest, als rasechte Haagsche?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: havermoutpap
T: 1/2 bak kwark
L: 2 roggebrood met pindakaas
T: kipfilet
D: gehakt met pasta en sambal. Pure chocola met amandel
Valt nu nog mee met napijn, ik hoop dat het zo blijft
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Napijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef _aurum_ het volgende:
Valt nu nog mee met napijn, ik hoop dat het zo blijft
Hardlopen, een beetje, ik denk dat ik deze week tweemaal 5 km gelopen heb. Beide met Hond (daarom maar 5 km). De Garmin had moeite met opladen dus de 1e keer deed 'ie het niet, de 2e keer was 11,1km/u.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, ben je nog aan het hardlopen?
Hoe gaat het met de verbouwing?
En low carben, ga je dat nog doen?
Ik ben nog niet op zoek naar een nieuw project. Momenteel heb ik het thuis druk & leuk zat. Maar zodra de aannemer betaald is, is het spaargeld bijna op en zal ik dus wel op zoek gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Sounds good Sigme, verbouwen e.d. en werk? al zicht op een nieuw project?
Vorige week mijn Garwin uitgelaten en morgen weer, ga niet de lenteloop doen trouwens, ga morgen na het ontbijt gelijk hardlopen, daarna douchen en dan naar mijn moeder om daat het huishouden wat te doen, ze heeft haar rib gekneusd. (dat moest ik lezen op haar hyves)
lol ah, koelheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef Rituals het volgende:
Sigme heeft een handig systeem:
blauwe kont = online
grijze kont = offline
Welterusten!
Creepy, ik wou *precies* hetzelfde posten! (qua spelling enzo!)quote:
Nou, voor zover er scootmobielen zijn, vind ik deze best wel funkyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 'm afgrijselijksorry
![]()
hier rijdt echt een tientonner rond in een soortgelijk gevaarte.. en .. mijn reactie is elke keer 'huuuuuuuuu'
Hey waar woon jij? Hier rijdt ook een tientonner op een scootmobielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 'm afgrijselijksorry
![]()
hier rijdt echt een tientonner rond in een soortgelijk gevaarte.. en .. mijn reactie is elke keer 'huuuuuuuuu'
dittoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey waar woon jij? Hier rijdt ook een tientonner op een scootmobiel.
En ik vraag me altijd af: is ze zo geworden omdat ze op een scootmobiel rijdt? Of the other way around?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |