Oh, thanks voor de tip!! Moet zeggen dat ik nog wel veel moeite heb om groente te verwerken in mijn lunch, omdat de groenten die ik lekker vind (worteltjes, sperziebonen bijv.) toch weer relatief veel carbs bevatten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef conleche het volgende:
Jammer Vikster! En nog even doorduimen voor LB dus!
GB: nog een prima lowcarb lunch: 1 bakje met blaadjes witlof meenemen en 1 bakje met rivierkreeftjes met (zure Belgische) mayo en peper. En dan de witlofbootjes daarmee vullen.
Herkenbaar, hier ook zo'n vijf keer de nummer 2 geweest (1 keer na 4 gesprekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je beschrijft precies het frustrerende aan solliciteren. Ben zelf 3x (!) ergens de nummer 2 geweest. Dus dan heb je 2 gesprekken gehad, maak je serieus een goede kans en dan word je alsnog afgewezen. Het is ontzettend vervelend, maar helaas een inherent verschijnsel bij het fenomeen solliciteren.
En nu ben ik echt weg.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
En nu ben ik weer een beetje, want ik kom weer een passende vacature tegen waarvoor ze geen ervaring vragen (junior functie). Maandag maar reageren. En een huiswerkinstituut heeft contact opgenomen, hopelijk leidt dat tot een afspraak.
Nee hoorquote:
Noes! One of those days, Miniquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez doet mee met kleine frustraties.
Mijn prof in Amerika zou een aanbevelingsbrief sturen maar hij antwoordt maar niet op mijn mailtje of hij hem wel voor aanstaande woensdag stuurt (want vrijdag is de sluitingsdatum). Hoe moeilijk is het nou om even terug te sturen "geen zorgen, ik ben ermee bezig".Ondertussen is de andere aanbevelingsbrief die ik moet hebben al drie dagen met de post onderweg. Ik wil gewoon weten wat ze schrijven potverdorie!
Dan hebben mijn ouders en schoonouders zichzelf gisteren ook nog uitgenodigd voor vanavond, dus kan ik ineens het hele huis gaan opruimen, en toen ik net mijn paspoort ging verlengen bleek mijn pasfoto niet geschikt te zijn terwijl ze in de winkel zeiden van wel.Het is echt niet mijn dag vandaag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |