abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94598042
Veel plezier XM en Duvel!

Ik ben gesloopt, wil gaan slapen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:06:40 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94598110
Aww vik :{ :* Nu even relaxen, de goede moed komt wel weer!

Veel plezier aan XM en Duvelmans!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94598119
Fijn weekend XM en Duvel, wordt ongetwijfeld leuker dan vorig weekend :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:13:54 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94598393
Omg, ik ben nu al een tijdje bezig voor een project over fotocamera's en dan denk ik: ik wil ook kunnen fotograferen O+ En dan goed zeg maar! :+

Ik vind deze foto bijvoorbeeld best wel tof (kwam ik tegen tijdens werkzaamheden maar is niet linkje waarvoor ik werk hoor :P):

Winnaar in de categorie Smile van de Sony World Photography Awards! Kleurtjes O+

Oh en deze! Categorie Travel.

Zen :7 :P
pi_94598432
he getverderrie vik, wat kut. Ik weet hoe het voelt om afgewezen te worden voor een baan waarvan je dacht heel geschikt te zijn. Hebben ze meer uitgelegd dan anderen meer ervaring? Misschien kun je (volgende week) nog wat preciezere feedback vragen, en er zo vooral een leermoment van maken..

En nu even uithuilen, jezelf goed zielig voelen. Dat mag. En dan morgen jezelf weer oppakken, en er een leuk weekend van maken!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:18:45 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94598583
Andere kandidaten hadden meer ervaring met schrijven voor verschillende media, dat was het punt. Als ze me nou hadden afgewezen wegens een gebrek aan bladervaring, OK (want dat kwam gisteren ook al ter sprake), maar dit vind ik echt een reden van niks ook. Ja leuk als ze je brief goed vinden, leuk als je wordt uitgekozen uit 161 kandidaten, maar je hebt er niks aan als het je niet de baan oplevert (ja sollicitatietraining, maar goed, daar ben ik wel klaar mee. Ik wil een baan!)

En bij andere sollicitaties kan ik altijd wel een reden bedenken waarom het maar beter is dat het niks geworden is, en dan voel ik me weer beter, maar nu komt er niks in me op. Alles klopte -O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94598647
Jammer Vikster! En nog even doorduimen voor LB dus!

GB: nog een prima lowcarb lunch: 1 bakje met blaadjes witlof meenemen en 1 bakje met rivierkreeftjes met (zure Belgische) mayo en peper. En dan de witlofbootjes daarmee vullen. :9
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:23:27 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94598805
En nu ben ik weer een beetje *O*, want ik kom weer een passende vacature tegen waarvoor ze geen ervaring vragen (junior functie). Maandag maar reageren. En een huiswerkinstituut heeft contact opgenomen, hopelijk leidt dat tot een afspraak.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 14:26:13 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94598938
Je beschrijft precies het frustrerende aan solliciteren. Ben zelf 3x (!) ergens de nummer 2 geweest. Dus dan heb je 2 gesprekken gehad, maak je serieus een goede kans en dan word je alsnog afgewezen. Het is ontzettend vervelend, maar helaas een inherent verschijnsel bij het fenomeen solliciteren.

En nu ben ik echt weg :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94598968
Hč wat jammer Vik! :*

Op de valreep: veel plezier XM en Duvel!
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 14:29:24 #211
70532 loveli
N
pi_94599086
Reden die ze noemen is ook vaak een tastbaar argument om de kandidaat af te wijzen. Er speelt veel meer dan alleen CV enzo, persoonlijke voorkeur en onderbuikgevoelens kun je niet als argument gebruiken. En dat zijn wel dingen die meespelen in een sollicitatiegesprek, plus dat er gewoon mensen moeten afvallen en niet iedereen aangenomen kan worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 25 maart 2011 @ 14:30:09 #212
70532 loveli
N
pi_94599124
En he, 161 brieven, de jouwe is eruit gekozen en het ging om schrijfkwaliteit!
crap in = crap out
pi_94599191
Fijn weekend xm!
Goed dat je zo snel week verder kijkt vik!
Hier ook een (wellicht kleine) frustratie: heb nog steeds mn contract niet, terwijl ik volgende week begin! Maar ze gaan maandag contact opnemen...
pi_94599212
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef conleche het volgende:
Jammer Vikster! En nog even doorduimen voor LB dus!

GB: nog een prima lowcarb lunch: 1 bakje met blaadjes witlof meenemen en 1 bakje met rivierkreeftjes met (zure Belgische) mayo en peper. En dan de witlofbootjes daarmee vullen. :9
Oh, thanks voor de tip!! Moet zeggen dat ik nog wel veel moeite heb om groente te verwerken in mijn lunch, omdat de groenten die ik lekker vind (worteltjes, sperziebonen bijv.) toch weer relatief veel carbs bevatten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94599221
Edit: dubbel want mobiel vanuit park.

[ Bericht 87% gewijzigd door MevrouwPuff op 25-03-2011 14:38:26 ]
pi_94599232
:* voor Vik en LB!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94599319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je beschrijft precies het frustrerende aan solliciteren. Ben zelf 3x (!) ergens de nummer 2 geweest. Dus dan heb je 2 gesprekken gehad, maak je serieus een goede kans en dan word je alsnog afgewezen. Het is ontzettend vervelend, maar helaas een inherent verschijnsel bij het fenomeen solliciteren.

En nu ben ik echt weg :+.
Herkenbaar, hier ook zo'n vijf keer de nummer 2 geweest (1 keer na 4 gesprekken :') ). En dan komt die afwijzing echt bijzonder hard aan.

Maar, -O- , Vik. Wat ontzettend balen!
pi_94599413
En fijn weekend XM en Duvel! Enjoy!

Oh, en blurred wat ontzettend goed!

Duim ook door voor LB. Fingers crossed.
pi_94599511
Tussen de middag warm eten omdat ik maandag voor het eerst weer thuis eet en de boodschappen al een paar dagen in huis had: geen succes :')!
Worry is a misuse of imagination
pi_94599726
* Mini_rulez doet mee met kleine frustraties.
Mijn prof in Amerika zou een aanbevelingsbrief sturen maar hij antwoordt maar niet op mijn mailtje of hij hem wel voor aanstaande woensdag stuurt (want vrijdag is de sluitingsdatum). Hoe moeilijk is het nou om even terug te sturen "geen zorgen, ik ben ermee bezig". :{ Ondertussen is de andere aanbevelingsbrief die ik moet hebben al drie dagen met de post onderweg. Ik wil gewoon weten wat ze schrijven potverdorie! :P
Dan hebben mijn ouders en schoonouders zichzelf gisteren ook nog uitgenodigd voor vanavond, dus kan ik ineens het hele huis gaan opruimen, en toen ik net mijn paspoort ging verlengen bleek mijn pasfoto niet geschikt te zijn terwijl ze in de winkel zeiden van wel. }:| Het is echt niet mijn dag vandaag... :')
pi_94600304
En nu is het topic ook nog dood...
pi_94600361
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Viking84 het volgende:
En nu ben ik weer een beetje *O*, want ik kom weer een passende vacature tegen waarvoor ze geen ervaring vragen (junior functie). Maandag maar reageren. En een huiswerkinstituut heeft contact opgenomen, hopelijk leidt dat tot een afspraak.
^O^
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94600435
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
En nu is het topic ook nog dood...
Nee hoor 8-) maar ze zouden aan het internet gaan werken hier vandaag, dus nu zitten mijn collega en ik eigenlijk een beetje te wachten tot het eruit knalt en we eventueel wegkunnen O-)

Oja, met die pasfoto's kun je als het goed is terug naar de winkel en gratiesch nieuwe laten maken :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:02:44 #224
236335 neen
schone schijn
pi_94600579
Xm/Duvel veel plezier
Lb hopelijk ga je door naar de volgende ronde
Viking, balen wel maarja met vallen en opstaan krijg je straks een leuke baan natuurlijk. En morgen zon ding denk ik.

Verder werk ik vandaag niet omdat ik net doe alsof ik verstandig ben
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:03:59 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94600627
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez doet mee met kleine frustraties.
Mijn prof in Amerika zou een aanbevelingsbrief sturen maar hij antwoordt maar niet op mijn mailtje of hij hem wel voor aanstaande woensdag stuurt (want vrijdag is de sluitingsdatum). Hoe moeilijk is het nou om even terug te sturen "geen zorgen, ik ben ermee bezig". :{ Ondertussen is de andere aanbevelingsbrief die ik moet hebben al drie dagen met de post onderweg. Ik wil gewoon weten wat ze schrijven potverdorie! :P
Dan hebben mijn ouders en schoonouders zichzelf gisteren ook nog uitgenodigd voor vanavond, dus kan ik ineens het hele huis gaan opruimen, en toen ik net mijn paspoort ging verlengen bleek mijn pasfoto niet geschikt te zijn terwijl ze in de winkel zeiden van wel. }:| Het is echt niet mijn dag vandaag... :')
Noes! One of those days, Mini :*

Wat Syrena zegt idd, terug naar de winkel en gratiesj nieuwe foto's eisen! :Y
En docent is niet telefonisch bereikbaar? (de meesten niet, maar ik opper het maar :+ )
En hoera, ouders en schoonouders tegelijk over de vloer :o Was zeker geen optie om te zeggen dat vandaag slecht uit kwam? Arf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')