Het kunnen wisselen tussen vensters en de typvaardigheid lijken me nou geen dingen die met 'voorkennis' te maken hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja, anderzijds: je had nu wel voorkennis en het is niet voor niks dat je het pas over een jaar weer mag proberen bij het andere UZB...
Vorige keer zakte ze op een onderdeel dat ze had kunnen voorbereiden als ze wist waarop ze beoordeeld zou worden. Nu wist ze dat en kon ze het onderdeel beter uitvoeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het kunnen wisselen tussen vensters en de typvaardigheid lijken me nou geen dingen die 'met voorkennis' te maken hebben.
Ja precies, ik heb dat bewuste onderdeel nu dan ook met mn vriend samen gemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorige keer zakte ze op een onderdeel dat ze had kunnen voorbereiden als ze wist waarop ze beoordeeld zou worden. Nu wist ze dat en kon ze het onderdeel beter uitvoeren.
Oei, pijnlijk dan hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
*kijkt bij oud glasverzameling*
12 schaaltjes van creme brulee
Daar kan een logische verklaring voor zijn, zoals een etentje met 12 man of een jaar geen glas weggebracht hebben, maar ik gok dat dat het niet is, of wel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef loveli het volgende:
*kijkt bij oud glasverzameling*
12 schaaltjes van creme brulee
Leuk of deprimerend?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Leuke site: http://mybadparent.com
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
Grappige sitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe Milady, ik duim!![]()
[..]
Leuk of deprimerend?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
Die baby in de emmer is er zó bij gefotoshopt..... maar dan nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook. En nu stop ik met spammen hoor
. Ga zelf maar kijken als je wilt
.
Nou! Wat een vette pech!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Geen tweede gesprek dus. Anderen hadden meer ervaring.
Oooooooooh Vik, dat is zó kut!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik had het echt gehoopt voor je!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik zit echt te janken nu en dat heb ik nog nooit gedaan na een afwijzing.
Een lekkere kop koffie oid zetten, even uithuilen en met nachwacht of iemand anders erover praten. Of inderdaad een stuk gaan rennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Yep. En nu zie ik het dus ook helemaal niet meer zitten. Géén idee wat ik nu moet gaan doen.
Ff lekker uithuilen, daarna jezelf weer oppakken en je volgende brief schrijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Yep. En nu zie ik het dus ook helemaal niet meer zitten. Géén idee wat ik nu moet gaan doen.
awhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik heb nog twee dingen lopen, geloof ik. Maar dat andere wordt vast ook niks (wacht nog af of ik daarvoor een tweede gesprek krijg) en van nog iets anders heb ik nog niks gehoord. Nu baal ik dat ik een infobijeenkomst voor een andere interessante functie heb laten lopen gisteren ivm het gesprek, maar ja. Ik zal maandag wel even mailen en uitleggen dat ik een gesprek had. Hopelijk kan ik dan alsnog langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |