Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggenquote:
Nah, die foto's zijn al lang geleden gemaakt en bovendien zit de winkel in Limburg, dus ik moest gewoon ter plekke nieuwe laten maken. Jammer dan, tien euro armer en nu heb ik in plaats van 3, 10 foto's van mezelf waar ik niet op lach.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noes! One of those days, Mini![]()
Wat Syrena zegt idd, terug naar de winkel en gratiesj nieuwe foto's eisen!![]()
En docent is niet telefonisch bereikbaar? (de meesten niet, maar ik opper het maar)
En hoera, ouders en schoonouders tegelijk over de vloerWas zeker geen optie om te zeggen dat vandaag slecht uit kwam? Arf!
Goed bezig! Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggen!!
Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..quote:
Oh, vervelend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..
Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Chicolate het volgende:
Nog anderhalf uur tot de deadline. Ok hij komt denk ik wel af. Maar de kwaliteit is om te huilen. Nu baal ik dat ik bij een docent zit waar ik graag een goede indruk op had willen maken.
Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
nog even werken en het is weekend. Fijn. Morgenavond weer terug naar Zweden. Minder fijn. Duutser die morgen wil werken. Stom.
Ja. Ik kies nooit meer een onderwerp als de oorzaak onbekend isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had?
Tsja, ik baal er ook behoorlijk van, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Uiteindelijk is het zijn keuze.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!
Verstop z'n computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je verdiendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten.
Nee, kun je je handen mee vastbinden zodat je je niet vergrijpt aan een tweede ijsjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
V1zor, tiewraps, voor het michelin effect?
[..]
Dat heb je verdiend
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:
Nog even nuance: mijn schoonouders zijn best heel lief hoor, alleen zo ontzettend anders dan ik ben. Daar komen de ergernissen vandaan. Al is het verstoppen van mijn pindakaas natuurlijk onvergeeflijk!Waarom denk je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch helemaal geen kwestie van meer of minder joh, die dingen moet je niet met elkaar vergelijken. Wel rot dat je je zo voelt.
Ik moest lachen...quote:
Are you pondering what I'm pondering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |