abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94600725
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
En nu is het topic ook nog dood...
Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggen :)!!
Worry is a misuse of imagination
pi_94600854
Blegh Mini, wat een baaldag :{
Bekijk het anders van de positieve kant, zo heb je alle rottigheid op 1 dag in plaats van verspreid over het weekend!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:13:05 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94600987
En vanavond wordt de afwas vast voor je gedaan ^O^

Het is wel een terugkerend thema zo he, die (schoon)ouders :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:16:45 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94601162
Ik heb gelukkig heel relaxte schoonouders die zelf ook niet mega-opgeruimd zijn :7 Ik probeer zelf wel altijd op te ruimen als er bezoek komt, daar niet van :')

En vriendje's paps heeft laatst onze boekenplank weer vastgemaakt en ons keukenlicht gefixt :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94601224
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Noes! One of those days, Mini :*

Wat Syrena zegt idd, terug naar de winkel en gratiesj nieuwe foto's eisen! :Y
En docent is niet telefonisch bereikbaar? (de meesten niet, maar ik opper het maar :+ )
En hoera, ouders en schoonouders tegelijk over de vloer :o Was zeker geen optie om te zeggen dat vandaag slecht uit kwam? Arf!
Nah, die foto's zijn al lang geleden gemaakt en bovendien zit de winkel in Limburg, dus ik moest gewoon ter plekke nieuwe laten maken. Jammer dan, tien euro armer en nu heb ik in plaats van 3, 10 foto's van mezelf waar ik niet op lach. :P
De ouders komen praten over vriendje's bedrijf omdat hij wat moeilijke keuzes moet maken, dus we konden geen nee zeggen. Ik heb er alleen echt geen zin in dat zijn ouders, die eerder nooit veel interesse toonden, zich nu ineens overal mee gaan bemoeien. Uiteraard niet gehinderd door enige kennis van zaken... Maar goed, ze zullen het wel goed bedoelen.
Thanks voor de reacties. O+ Moest het gewoon even kwijt, er is zoveel gedoe hier de laatste tijd.

V1z0R: da's wel een goeie! We hebben altijd zaterdag en zondag nog. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94601296
Ik heb vandaag een lange draai :P
pi_94601364
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee helemaal niet! Ik leef heel erg met iedereen mee maar probeer niet te soggen :)!!
Goed bezig! Hoe is het met je?
pi_94601445
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goed bezig! Hoe is het met je?
Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..
pi_94601847
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja wel goed, al kon ik dit blok mijn studieritme echt niet vinden..
Oh, vervelend. :{ Krijg je alles uiteindelijk wel af? En buiten de studie?
pi_94602184
Nog anderhalf uur tot de deadline O+. Ok hij komt denk ik wel af. Maar de kwaliteit is om te huilen. Nu baal ik dat ik bij een docent zit waar ik graag een goede indruk op had willen maken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94602406
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Chicolate het volgende:
Nog anderhalf uur tot de deadline O+. Ok hij komt denk ik wel af. Maar de kwaliteit is om te huilen. Nu baal ik dat ik bij een docent zit waar ik graag een goede indruk op had willen maken.
Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had? ;)
pi_94602428
nog even werken en het is weekend. Fijn. Morgenavond weer terug naar Zweden. Minder fijn. Duutser die morgen wil werken. Stom.
pi_94602595
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Jagärtrut het volgende:
nog even werken en het is weekend. Fijn. Morgenavond weer terug naar Zweden. Minder fijn. Duutser die morgen wil werken. Stom.
Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!
Verstop z'n computer ;)
pi_94602696
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Was dit dat onderwerp waarbij je het jezelf zo moeilijk gemaakt had? ;)
Ja. Ik kies nooit meer een onderwerp als de oorzaak onbekend is :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94602700
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vind jullie altijd heel gedisciplineerd als jullie samen zijn, maar dit vind ik toch wat te ver gaan hoor!
Verstop z'n computer ;)
Tsja, ik baal er ook behoorlijk van, en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt. Uiteindelijk is het zijn keuze.

En ja, we moeten wel gedisciplineerd zijn, willen we dit zo nog een paar jaar volhouden. Het normale leven moet ook doordraaien!
pi_94602718
Succes nog even Chico! Hele nacht doorgepakt offuh?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94603313
M'n lijstje is nu al flink veranderd. De S is eraf wegens lekke band en er is een T: nep mini-magnum bijgekomen. Nu moet ik mezelf bedwingen geen tweede ijsje te nemen :@
pi_94603402
Puff, Tie-wraps! :P
pi_94603423
Blurred, wat goed!

En Vik, wat ontzettend jammer! Dat ze uit 161 brieven die van jou gekozen hebben zegt echt wel iets. Je hebt er geen baan mee gekregen, maar het moet wel een boost zijn voor jouw zelfvertrouwen. Die baan, die komt er wel! :*

En mini: :*
Nog even nuance: mijn schoonouders zijn best heel lief hoor, alleen zo ontzettend anders dan ik ben. Daar komen de ergernissen vandaan. Al is het verstoppen van mijn pindakaas natuurlijk onvergeeflijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:05:21 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94603446
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_94603476
V1zor, tiewraps, voor het michelin effect? :?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten :6.
Dat heb je verdiend ^O^
pi_94603530
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
V1zor, tiewraps, voor het michelin effect? :?

[..]

Dat heb je verdiend ^O^
Nee, kun je je handen mee vastbinden zodat je je niet vergrijpt aan een tweede ijsje :P
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:07:21 #248
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94603539
Aaww Vik, wat ontzettend rot! :*
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Geniet ervan!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94603739
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:

Nog even nuance: mijn schoonouders zijn best heel lief hoor, alleen zo ontzettend anders dan ik ben. Daar komen de ergernissen vandaan. Al is het verstoppen van mijn pindakaas natuurlijk onvergeeflijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk je dat? :o Dat is toch helemaal geen kwestie van meer of minder joh, die dingen moet je niet met elkaar vergelijken. Wel rot dat je je zo voelt. :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef V1z0R het volgende:
Puff, Tie-wraps! :P
Ik moest lachen... :D
  vrijdag 25 maart 2011 @ 16:18:02 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94604010
LIjst:
O: boterham paard, beschuit kaas, beker melk
S: 2 uur wandelen
T's: peer, appel
L: 2 boterhammen sandwichspread, gekookt eitje
T's: sinaasappel, wortels, blokje choco, 2 cafe noir
D: Ouderwetse gehaktballen van vet gehakt, gekookte aardappel met jus, rode kool, rabarber
T: 300 gr kwark, bakje croky satechips
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')