Laureline, wat kan ik met een kliekje knolselderijpuree?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou Vik! Ben je nog niet langs De Teiltjes geweest, als rasechte Haagsche?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: havermoutpap
T: 1/2 bak kwark
L: 2 roggebrood met pindakaas
T: kipfilet
D: gehakt met pasta en sambal. Pure chocola met amandel
Valt nu nog mee met napijn, ik hoop dat het zo blijft
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Napijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef _aurum_ het volgende:
Valt nu nog mee met napijn, ik hoop dat het zo blijft
Hardlopen, een beetje, ik denk dat ik deze week tweemaal 5 km gelopen heb. Beide met Hond (daarom maar 5 km). De Garmin had moeite met opladen dus de 1e keer deed 'ie het niet, de 2e keer was 11,1km/u.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, ben je nog aan het hardlopen?
Hoe gaat het met de verbouwing?
En low carben, ga je dat nog doen?
Ik ben nog niet op zoek naar een nieuw project. Momenteel heb ik het thuis druk & leuk zat. Maar zodra de aannemer betaald is, is het spaargeld bijna op en zal ik dus wel op zoek gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Sounds good Sigme, verbouwen e.d. en werk? al zicht op een nieuw project?
Vorige week mijn Garwin uitgelaten en morgen weer, ga niet de lenteloop doen trouwens, ga morgen na het ontbijt gelijk hardlopen, daarna douchen en dan naar mijn moeder om daat het huishouden wat te doen, ze heeft haar rib gekneusd. (dat moest ik lezen op haar hyves)
lol ah, koelheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef Rituals het volgende:
Sigme heeft een handig systeem:
blauwe kont = online
grijze kont = offline
Welterusten!
Creepy, ik wou *precies* hetzelfde posten! (qua spelling enzo!)quote:
Nou, voor zover er scootmobielen zijn, vind ik deze best wel funkyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 'm afgrijselijksorry
![]()
hier rijdt echt een tientonner rond in een soortgelijk gevaarte.. en .. mijn reactie is elke keer 'huuuuuuuuu'
Hey waar woon jij? Hier rijdt ook een tientonner op een scootmobielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 'm afgrijselijksorry
![]()
hier rijdt echt een tientonner rond in een soortgelijk gevaarte.. en .. mijn reactie is elke keer 'huuuuuuuuu'
dittoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey waar woon jij? Hier rijdt ook een tientonner op een scootmobiel.
En ik vraag me altijd af: is ze zo geworden omdat ze op een scootmobiel rijdt? Of the other way around?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |