Ik weet het niet! Dat wordt ook niet met mij besproken/overlegd verder. Grmbl. Ik overleef het wel, morgen veel werken en zaterdag hele dag naar een vriendin...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anna, ik hoorde ooit de opmerking "verse vis en gasten blijven 3 dagen goed" en ik kan me voorstellen dat dat ook voor je schoonouders geldt.
Waarom komen ze zo lang?
Ik zou het ook niet trekken hoor.
Ik heb al bijna een hele fles cola light op ondertussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:49 schreef neen het volgende:
Nou ja, de druk zit er wel op toch? Dus dan moet je morgenochtend wel aan de gang, soggen zit er dan niet meer in.
Kopje koffie, goede moed, gaat je lukken!
Tip voor de zomer: nat laken voor je raam. Laken reflecteert en water verdampt, zodat jouw temperatuur minder stijgt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:46 schreef Chicolate het volgende:
Het is hier nogal warm (zwart gebouw, zuidkant enzo.
oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Blurred: nee heb niet echt meer geslapen nadat ik postte. Beetje ingedoezeld, zo af en toe. Spannend dagje en ze zullen vanochtend wel gaan overleggen, dus ik verwacht het nieuws pas aan het eind vd ochtend / in de middag, dus ik kan nog even lekker gaan hardlopen straks
. Heb ik ook een beetje afleiding
.
Ja vandaag hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen, dus dan zijn we er nog niet, maar wel een stuk dichterbijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!
Wat voor gesprek precies?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:13 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgennog wat kunnen slapen vik?
Ik heb over iets meer dan een uur mijn gesprek, ga me nog maar even wat meer voorbereiden!
telefonisch gesprek voor een phd positie in NL, waarvan ik gisteren pas wist dat ik het vandaag zou hebbenquote:
meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:45 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Naar gedroomd vannacht... :S
Nynke, wat bedoel je met nationalistische pompoen?
Vik en Blurred, ik zal duimen!!
Oh ja, meloen, het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.
En ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |