Nee joh, dan mis je de grootste geneugten van een vent!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Kan je 'm niet stiekem wat oestrogeen voeren ofzo?
take the red pill, take the blue pillquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, dan mis je de grootste geneugten van een vent!
Van dattum!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Heel veel succes voor Blurred, Vik en LB!
En Chico veel sterkte met schrijven vandaag.
Dat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Heel veel succes voor Blurred, Vik en LB!
En Chico veel sterkte met schrijven vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:48 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt allemaal
betalen ze je reiskosten dan ook? En fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
betalen ze je reiskosten dan ook? En fijn!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred
* uniekhoorn gaat met vriend 12 km wandelen
bedankt allemaal
wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Dus je moet 'even' vanuit Dublin op en neer? Kan het niet via Skype?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik denk het niethad ik dat moeten vragen dan denk je?
bedankt allemaal
ohmighoshies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomaar 1 van 3, dat maakt de kans meteen een stuk groter!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hm dit klinkt wel als een gigantische Open Deur, maar wat ik bedoel is: wat weinig concurrentie, woei!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ohmighoshies!Zomaar 1 van 3, dat maakt de kans meteen een stuk groter!
Nope, we hebben wel net dus telefonisch een gesprek gehad maar ik zal toch ook daar langs moeten ook om verschillende mensen te ontmoeten en daar rond te kijken. Hij kan me toch moeilijk aannemen alleen op basis van een telefoongesprek? en ik wil het zelf toch ook wel graag zien allemaal voor ik toezeg voor 4 jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus je moet 'even' vanuit Dublin op en neer? Kan het niet via Skype?.
Ja, ik zou dat toch vragen. Als jij even op en neer moet, en zeker binnen een korte tijd wordt dat een duur grapje, en waarschijnlijk hebben ze daar een budget voor. Zeker als je bij de laatste 3 zit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nope, we hebben wel net dus telefonisch een gesprek gehad maar ik zal toch ook daar langs moeten ook om verschillende mensen te ontmoeten en daar rond te kijken. Hij kan me toch moeilijk aannemen alleen op basis van een telefoongesprek? en ik wil het zelf toch ook wel graag zien allemaal voor ik toezeg voor 4 jaar
maar nu moet ik naar staaaage!
Dattem!quote:
Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeNten bij eten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Goodbye het volgende:
Gister half en half low carb gedaan, vandaag kan het misschien wel helemaal lukken. Voel me er nu iig wel goed bij![]()
O: 2 atkins crackers filet americain
T: crème fraiche toetje van Co, lekker!![]()
D: uit eten
En voor lunch/tussendoor heb ik dit nog in mijn tas zitten: bakje met 4 stukjes kaas, 4 plakjes kipfilet, 2 la vache qui rit kaasjes en een bouillon. Denk dat ik er zo nog even iets bijhaal uit de kantine.
De groetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef progje het volgende:
[..]
Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeten bij eten!
Mijn kantine is helaas een beetje beperkt, maar daar ga ik idd ook voor kijken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:42 schreef progje het volgende:
[..]
Ja voor je lunch zou ik er zeker nog een boel groeNten bij eten!
Ik durfde dat niet.... ben liever eerlijk, en ik heb ook gezegd dat ik daar nu dus uit de procedure lig omdat ik de test niet gehaald had.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat ik 'nee' had gezien.. In principe zit je ook niet bij andere uzb's in dezelfde procedure. Je hebt bij een ander uzb dezelfde procedure afgerond. En dat is heel wat anders.
Nevertheless, balen en ik duim voor je dat het mee gaat vallen!
gooi dan een handje nootjes of wat vette vis erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: 2x toast met jam
S: 5,9 km hardlopen
T: banaan
L: 2x toast met lik mayo, kaas, tomaat, komkommer, glas melk
T: 2x fruit (appel, banaan, denk ik)
D: weet ik nog niet
Te weinig, ik weet het, ik heb gewoon zo weinig trek!.
Kan ik me voorstellen.Fair chance dat ze het sowieso checken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik durfde dat niet.... ben liever eerlijk, en ik heb ook gezegd dat ik daar nu dus uit de procedure lig omdat ik de test niet gehaald had.
Jah, ik had 2 van de 3 test-onderdelen wel echt heel goed gemaakt! Ze dachten dat ik echt blind kon typenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Fair chance dat ze het sowieso checken.
Fijn dat je het nu iig wel gehaald hebt en nu maar duimen dat je eerlijkheid wordt beloond.
Precies, daar ben ik ook bang voor dat ze dat zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Maar ja, anderzijds: je had nu wel voorkennis en het is niet voor niks dat je het pas over een jaar weer mag proberen bij het andere UZB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |