quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Thanks, toch fijn om dat even te horenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het ook een leuke outfit MarMar!
Maria, het is volkomen normaal dat je de hele boel om moet gooien, maak je daar maar geen zorgen over.![]()
Zorg vooral dat je goed contact hebt met je begeleider en dat je regelmatig om feedback vraagt. Kun je het tenminste bijtijds aanpassen en niet pas als je bijna klaar bent.
Aw Chico!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik ben écht te laat begonnen met mijn verslag. Morgenmiddag inleverdatum en ik heb nu al een hoop op papier, maar de echt belangrijke dingen moeten allemaal nog. Ik heb nu zo ongeveer de inleiding.
Dan zou ik meteen doorgaan naar de conclusie en daarna het betoog/middenstuk/hoe dat ook maar heet bij chemische studies schrijven. Succes!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik ben écht te laat begonnen met mijn verslag. Morgenmiddag inleverdatum en ik heb nu al een hoop op papier, maar de echt belangrijke dingen moeten allemaal nog. Ik heb nu zo ongeveer de inleiding.
Ik moet een research proposal schrijven. Voor een niet door mij uit te voeren onderzoek. Daarvoor moet ik eerst aangeven wat we op dit moment hebben, wat er mis mee is, welke mechanismen er verstoord zijn en vervolgens dus wat voor onderzoek ik wil doen om alles te verbeteren. Ik heb nu wat we op het moment hebben en ga beginnen aan wat er mis mee isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen doorgaan naar de conclusie en daarna het betoog/middenstuk/hoe dat ook maar heet bij chemische studies schrijven. Succes!!
Heb je je trouwens nog opgegeven voor de 4daagse?
Ik weet het niet! Dat wordt ook niet met mij besproken/overlegd verder. Grmbl. Ik overleef het wel, morgen veel werken en zaterdag hele dag naar een vriendin...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anna, ik hoorde ooit de opmerking "verse vis en gasten blijven 3 dagen goed" en ik kan me voorstellen dat dat ook voor je schoonouders geldt.
Waarom komen ze zo lang?
Ik zou het ook niet trekken hoor.
Ik heb al bijna een hele fles cola light op ondertussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:49 schreef neen het volgende:
Nou ja, de druk zit er wel op toch? Dus dan moet je morgenochtend wel aan de gang, soggen zit er dan niet meer in.
Kopje koffie, goede moed, gaat je lukken!
Tip voor de zomer: nat laken voor je raam. Laken reflecteert en water verdampt, zodat jouw temperatuur minder stijgt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:46 schreef Chicolate het volgende:
Het is hier nogal warm (zwart gebouw, zuidkant enzo.
oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:17 schreef Viking84 het volgende:
@ Blurred: nee heb niet echt meer geslapen nadat ik postte. Beetje ingedoezeld, zo af en toe. Spannend dagje en ze zullen vanochtend wel gaan overleggen, dus ik verwacht het nieuws pas aan het eind vd ochtend / in de middag, dus ik kan nog even lekker gaan hardlopen straks
. Heb ik ook een beetje afleiding
.
Ja vandaag hoor ik of ik voor een tweede gesprek mag komen, dus dan zijn we er nog niet, maar wel een stuk dichterbijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh je hoort vandaag al over je gesprek van gisteren? spannend zeg! ik zal voor je duimen!
Wat voor gesprek precies?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:13 schreef Blurred86 het volgende:
Goedemorgennog wat kunnen slapen vik?
Ik heb over iets meer dan een uur mijn gesprek, ga me nog maar even wat meer voorbereiden!
telefonisch gesprek voor een phd positie in NL, waarvan ik gisteren pas wist dat ik het vandaag zou hebbenquote:
meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:45 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Naar gedroomd vannacht... :S
Nynke, wat bedoel je met nationalistische pompoen?
Vik en Blurred, ik zal duimen!!
Oh ja, meloen, het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
meloen. Eentje die oranje is van de binnenkant.
En ikquote:
uit principiele overwegingen koop ik zomerfruit in de zomer. Geen watermeloen in januari voor mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:01 schreef loveli het volgende:
Mango's liggen nu volop in de winkel, ananas het hele jaar door en een paar weken geleden rook ik de meloenen al.
Wat is erger?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje ik ga echt niet rennen vandaag, het is erger dan de afgelopen twee dagen!
Misschien wel naar het nieuwe werk fietsen, kijken of dat te doen is.
Mn linkeronderbeen heeft aan de binnenzijde een gespannen gevoel als ik 'm belast. Werd gister minder gedurende de dag, maar vandaag dus weer erger.quote:
Ok niet tof. Hoop dat het snel wegtrekt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mn linkeronderbeen heeft aan de binnenzijde een gespannen gevoel als ik 'm belast. Werd gister minder gedurende de dag, maar vandaag dus weer erger.
Net even goed gerekt wel.
Duim!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef Blurred86 het volgende:
zijn de duimen warmgedraaid?ik word over 5 minuten gebeld!
Als je een echte beginner bent kun je niet ineens zo'n hoge snelheid halen als jij doetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Duimduim! Je kan het blurred!
V1z0r, in januari ben ik eigenlijk weer begonnen, dus ik ben wel een beginner.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik t rennen 3x per week kan volhouden als ik weer fulltime bezig ben
Oew, daar zou ik ook heel erg link van worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Dat wordt ook niet met mij besproken/overlegd verder. Grmbl. Ik overleef het wel, morgen veel werken en zaterdag hele dag naar een vriendin...
Hoe is het me de pijn? Wordt dat al iets minder?
Dan vervang je hardlopen door traplopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Duimduim! Je kan het blurred!
V1z0r, in januari ben ik eigenlijk weer begonnen, dus ik ben wel een beginner.
Maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik t rennen 3x per week kan volhouden als ik weer fulltime bezig ben
Of fietsen! Tis zo'n 12 km. Tegenover een uur in het ov zitten vind ik dat best een aantrekkelijk idee. In ieder geval ervan genieten tot het niet meer kan door rijbewijsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan vervang je hardlopen door traplopen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mornings!
Oeh, spannende dag lees ik! Ik duim voor Blurred en Vik!
Duimen jullie ook voor mij? Moet om 11 uur bij Start zijn, hoor dan of ik de test gehaald heb (en mogelijk een rollenspel erachteraan?)
Wat klinkt dat leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Wij hebben vanochtend de koetjes hun wei uit gelokt, over de weg laten lopen en de nieuwe wei in. Altijd reuze spannend of niet halverwege een beest de benen neemt..
Maar 't ging goed en ze grazen nu de poten onder hun lijf vandaan. Schapen wilden ook heel graag naar echt gras dus die hebben we erachteraan gestuurd.
Ik las koteletjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Wij hebben vanochtend de koetjes hun wei uit gelokt,
^^quote:
Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef LadyBlack het volgende:
En hoezo heeft je vriendje niet met je overlegd?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.
Ik stel puppytraining voor.
Je kan ook een huisje huren op een, om maar eens wat te noemen, Landal Parkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk
Mijn vriendje kan ook wel echt een vent zijn, maar dit heeft ie me gelukkig nog nooit geflikt. Hoe lief ik mn schoonouders ook vind, 3 dagen logeren zou ook wat veel zijn.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan ook een huisje huren op een, om maar eens wat te noemen, Landal Park.
Kan je 'm niet stiekem wat oestrogeen voeren ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de hand liggend antwoord: omdat 't een man is en het daarom gewoon niet in z'n hoofd opkomt om dat soort dingen te overleggen.
Ik stel puppytraining voor.
Kan ze de keukenkastjes meteen terug inrichtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef anna82 het volgende:
Overigens mag mijn moeder wel een week komen logeren als ze wil, want zij is tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |