Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef Samboraa het volgende:
Gerard doet me ergens denken aan Huubje van DGK "Nooit meer naar huis, nooit meer naar huis!"
Ben bang van nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat was sarcasme( hoop ik voor hem
)
wat ontzettend lelijk gefotoshoptquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Renate moet het gewoon hierbij houden, wat een flutpresentatrice.
[ afbeelding ]
ze hopen dat er nog heel veel mensen op servio gaan stemmen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef jesje1982 het volgende:
normaal gaan de lijnen om half 10 toch dicht
Dacht ik ook..quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef jesje1982 het volgende:
Dat vraag ik me af. Die gast is te dom om te poepen.quote:
miss vandaag niet omdat er maar 2 genomineerden zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef jesje1982 het volgende:
Vier ogen die knipperen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahah lees af en toe mee zit streamverslag te tikken hahahaah
Nog maar een paar minuten om zo verschil weg te werken......quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze hopen dat er nog heel veel mensen op servio gaan stemmen?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
Net de sex afgebroken voor de uitslag...so let it be worth it....
LOLquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
Eerst je handen wassenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
ja mooi he, zijn nominatie dag shirt en het shirt als hij een geheim gaat radenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Karim en Alex hebben shirtjes aan van Gerard![]()
Oeh, dat is toch wel ontzettend fout!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
Gan heeft ie nog wat kleding movht zn koffer verloren gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Karim en Alex hebben shirtjes aan van Gerard![]()
slappe actie zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
Ja helaas geen GIFjes van...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeh, dat is toch wel ontzettend fout!
Contract...opdraven voor klapvee...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom zitten Guidson, Cynthia en Jurien daar eik? Opvulling?
Blijft een beetje sneu lijken... zo'n enorm lege tribunequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Denk dat het contractueel is vast gelegd dat ze er een aantal keer bij moeten zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ja, helaas zijn ze slechts decor-stukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
quote:
quote:
Hahaha nou bij mij was er nu ook geen polonaise aan mijn lijf mogelijk geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeh, dat is toch wel ontzettend fout!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
las ik nou dat eric dgk ook daar zat???
Zoiets, denk ik.... Anders zijn die bankjes zo leeg....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Yep, naast Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
las ik nou dat eric dgk ook daar zat???
Hij was geëmotioneerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Misiuuu het volgende:
Nou leek of Guido het niet leuk vond.. Neppe smile of zag ik dat niet goed..
Het tabje Fok! mist, dus laat maar zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Gamey het volgende:
m.secretstory.nl werkt niet op de iphone, en ipad
dan maar op de samsung galaxy S kijken :S
Het raakte hem zo te zien zeker wel...quote:
Haha!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
En zag je hoe vals Cynthia hem toen aankeek?
Daar is dan toch "Uitzending gemist" voor? Er zijn dingen die hoger op het prioriteitenlijstje staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha nou bij mij was er nu ook geen polonaise aan mijn lijf mogelijk geweest
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
En zag je hoe vals Cynthia hem toen aankeek?
Is een cap van in het vorige topic volgens mij of de cos ervoor.quote:
die vraagt zich af waarom hij verplicht is in de show te zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Misiuuu het volgende:
Nou leek of Guido het niet leuk vond.. Neppe smile of zag ik dat niet goed..
och idd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leuk![]()
Eer en Geer zijn goede vrienden van elkaar. Net als Syl.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef waxmask het volgende:
Ah da's wel cool...die weet zich tenminste in de picture te werken...
je gaat me toch niet vertellen dat Cynthia ook een FOK!ker is ??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Nu even niet jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is dan toch "Uitzending gemist" voor? Er zijn dingen die hoger op het prioriteitenlijstje staan
Tzou leuk zijn als we het terug konden horen! Dan weten we het helemaal zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Ja daarom, ik kon het niet goed horen, maar ik meende wel dat hij het riep.
eens,dat is weer typisch nederlands,net zo als naar azie GAAn op vakantie en pindakaas en drop willen hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is dat ik gek ben van psychologische real life dingen, maar wat is dit toch een amateuristisch tv programma. Zo fucking slecht gemaakt en uitgevoerd. En waarom moeten we 2 minuten kijken hoe ze live 3 stukjes kaas of chips kiezen? Zo oninteressant!
okquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Die kast der verleidingen alsof ze fakking op een eiland zitten zonder vreten en alleen water. En dan die Joanna: aaaaaaaaaaaaaaaah bedankt stem, eindelijk op dieet. Ga dan zelf op dieet er lag fruit zat, stomme miep.
Nou ja, ik heb gedaan alsof ik voor Gerard stemde en mijn vriend flipte want die haat Gerard en nu zitten wij in een situatie dat we kunnen ons heel erg kunnen invoelen in Jo's problematiek die ze na het huis te horen krijgt.
topquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is een cap van in het vorige topic volgens mij of de cos ervoor.
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Hij vind gewoon niet leuk dat het spel nu eerlijk is.. En vorige x niet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die vraagt zich af waarom hij verplicht is in de show te zitten.
wordt helemaal niets aan hen gevraagd
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepen
the boss is backquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Nog ffkes wachten en dan zien we The Return Of The King
Serviootje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Tweets als deze zeggen genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat Cynthia ook een FOK!ker is ??of heeft ze gewoon alles meegelezen hier ?
Zal ze wel niet vrolijk van zijn geworden dan
quote:SST_Cynthia @Berremans72 @miss_poez Goh! We hebben hier een paar Fokkers! Daar is het geloof ik wel algemeen bij bekent dat die geen leven hebben toch? 1 day ago via Twitter for BlackBerry®
Zie boven je, heb de cap even gepikt van Bollokus uit een vorige cos en hier neer gezet.quote:
eigenlijk hadden we hem moeten vragen of ie een bordje voor ons kon makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepen
EINDBAAS FTW.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie boven je, heb de cap even gepikt van Bollokus uit een vorige cos en hier neer gezet.
hahahah huilmensquote:
Bommie is ook een trol van het zuiverste water. Maar wel een lieve.quote:
er zijn ook lieve trollen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bommie is ook een trol van het zuiverste water. Maar wel een lieve.
Echtwel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef knagsje het volgende:
De grootste verleiding voor alle dames hier is GEER tha Boss
Ja daar moet je wel boven staan. Al het commentaar is niet persoonlijk bedoeld. Dat Guido een lambal was was een feit, maar verder heeft ie wel humor en verder weinig tegen hem... zelfs Servio zal ik met respect onthalen hier....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
hahahah huilmensEr is toch ook kritiek op Jurien en Guido gegeven hier, en die praten nu zelfs gezellig mee met ons. Er wordt kritiek op iedereen in dat huis gegeven, ik denk dat Mo ook wel steil achterover slaat als ze hoort wat er over haar gezegd is
![]()
Of Jo
Onmogelijke missie omdat tot zaterdag avond verstopt te houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Zwakke missie, Faalex is zijn halve kluis kwijt
Bedankt! Voor het herhalen! Had het net niet gehoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef jesje1982 het volgende:
geheime missie voor alex: binnen een uur deze producten stelen en verstoppen.
als het lukt 1000 als het niet lukt halvering kluis
Cyntherklaas kapotje gooi wat in mijn marmotjequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel boven staan. Al het commentaar is niet persoonlijk bedoeld. Dat Guido een lambal was was een feit, maar verder heeft ie wel humor en verder weinig tegen hem... zelfs Servio zal ik met respect onthalen hier....
(Wat) kon ie winnen ? nvm 1000 eurie dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Halvering kluis Alex is 1.800/2=900
Puh puh, daar schrik je van, zo'n bedrag
Ja wtf was dat nu weer? " dit moet ik zometeen ff wegstoppen " ???quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef rico80 het volgende:
Wtf zegt ie nou gewoon wat z'n missie is?
de sukkel hahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef sjampoeh het volgende:
die moet ik zo even wegstoppen ?????? hoor ik dat goed??
Faalex volgende week genomineerd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef rico80 het volgende:
Wtf zegt ie nou gewoon wat z'n missie is?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard mag weer drukken, die heeft nu 4.350 Euro
moet hij zorgen eerder bij de bel te zijn dan aafke hequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef mazaru het volgende:
Shit! 2000 euro in de kluis van Gerard erbij. En Aafke gaat morgen zijn geheim raden
Die zit morgen als eerste bij die deur van KvdWquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard mag weer drukken, die heeft nu 4.350 Euro
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
sjit geer zit nog niet warm he qua geheim
Ik weet niet Geer is 24/7 bij mij in beeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
oei ik prijs mezelf uit de markt geloof ik![]()
![]()
Ik hoop dat hij weet dat ze gaat drukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet hij zorgen eerder bij de bel te zijn dan aafke he
Van Sharon weet hij, maar daar gaat tie niet op drukkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
sjit geer zit nog niet warm he qua geheim
het zijn zoveel fouten dat ik de helft al niet eens meer hoor geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef beequeen het volgende:
Renate: Guido zat geboeid aan Laura? Men oh men, wat een faal.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het zijn zoveel fouten dat ik de helft al niet eens meer hoor geloof ik
heet jij Fenneke??????????quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet niet Geer is 24/7 bij mij in beeld![]()
Alex die al de luxe moet verstoppen wedden dat hij faalt
OMG inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Capt1caveman het volgende:
Wel stoer, nog steeds die Hitlerjügendcoupe.....
Drukken voor de tsunami om Herr Übersturmbahnführer Flip Commandant helemaal over de rooie te krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die zit morgen als eerste bij die deur van KvdW
Gewoon doen als ik Gerard was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Drukken voor fr tsunami om Herr Übersturmbahnführer Flip Commandant helemaal over de rooie te krijgen.
Tsja, alleen je kop kaalscheren helpt nog.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Capt1caveman het volgende:
Wel stoer, nog steeds die Hitlerjügendcoupe.....
nee toch ?? Ik dacht dat ie zei dat Gerard moest blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef jesje1982 het volgende:
awww guido
edit tot ie zijn dat gerard naar huis moet
ik hoorde het ookquote:
Servioooo gooooo!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
en we zwaaien met z'n allen naar...........?
dan ben ik gewoon de draad kwijtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee toch ?? Ik dacht dat ie zei dat Gerard moest blijven
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dan ben ik gewoon de draad kwijt
de vraag was wie moet er naar huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee toch ?? Ik dacht dat ie zei dat Gerard moest blijven
Als dat zo is heb ik het misquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Gamey het volgende:
[..]
de vraag was wie moet er naar huis
antwoord gerard
Guido noemde Gerard dat hij het gunde dat gerard bleef in het huis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik het misExcuses! Ik meende namelijk dat Guido eerder al had gezegd dat ie het Gerard het meeste gunde om te blijven omdat dat z'n maatje was
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Gerard kan goed tegen zijn verlies. Ik kan niet goed tegen Gerards verlies, dus doe maar niet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Gerard kan goed tegen zijn verlies. Ik kan niet goed tegen Gerards verlies, dus doe maar niet
Vond het ook een raar antwoord van Guido.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik het misExcuses! Ik meende namelijk dat Guido eerder al had gezegd dat ie het Gerard het meeste gunde om te blijven omdat dat z'n maatje was
Verstond ik ook ja. Terwijl hij hier op FOK! nog zei dat Servio eruit moestquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef ABundy het volgende:
Wat zei guido? Moet gerard het huis uit?
dat dusssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef evaxsis het volgende:
ah joh als Gerard verliest gaat hij terug naar heel iets mooisFenneke
met die reken wonders daar zou dat zo maar kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Hoe goed kan Gerard tegen zijn verlies????
Servio zal ff 30% goedmaken in een kwartier???
nee wie hij het gundequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
Nou.. Nu komt het. Als Gerard eruit ligt, stop ik serieus met kijken. Verwacht dat Servio eruit gaat (ook aan de hand van de overtuigende tussenstanden)
[..]
Verstond ik ook ja. Terwijl hij hier op FOK! nog zei dat Servio eruit moest
ja daar had ik het gelezen! Hier op het forumquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
Nou.. Nu komt het. Als Gerard eruit ligt, stop ik serieus met kijken. Verwacht dat Servio eruit gaat (ook aan de hand van de overtuigende tussenstanden)
[..]
Nee, Guido gunde gerard dat hij mocht blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
ze vroegen wie moest blijven en hij zei gerardquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dus de vraag verkeerd verstaan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee, Guido gunde gerard dat hij mocht blijven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Hoorde het geen nominatie te zijn ipv nominering?
ja maar je verwacht toch niet anders?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Hoorde het geen nominatie te zijn ipv nominering?
Nope, bart zei duidelijk wie hij het huis uit wildequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dus de vraag verkeerd verstaan!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef suzi1 het volgende:
zo even de ogen van lau eruit steken met de procenten
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Hoort ze gillen om Martijn!!![]()
Martijn ligt met een ander in bed thuis naar de liveshow te kijken
Martijn is de vriend van Servioquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Hoort ze gillen om Martijn!!![]()
Martijn ligt met een ander in bed thuis naar de liveshow te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |