Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dan ben ik gewoon de draad kwijt
de vraag was wie moet er naar huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee toch ?? Ik dacht dat ie zei dat Gerard moest blijven
Als dat zo is heb ik het misquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:59 schreef Gamey het volgende:
[..]
de vraag was wie moet er naar huis
antwoord gerard
Guido noemde Gerard dat hij het gunde dat gerard bleef in het huis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik het misExcuses! Ik meende namelijk dat Guido eerder al had gezegd dat ie het Gerard het meeste gunde om te blijven omdat dat z'n maatje was
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Gerard kan goed tegen zijn verlies. Ik kan niet goed tegen Gerards verlies, dus doe maar niet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef mazaru het volgende:
Gerard kan goed tegen zijn verlies. Ik kan niet goed tegen Gerards verlies, dus doe maar niet
Vond het ook een raar antwoord van Guido.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik het misExcuses! Ik meende namelijk dat Guido eerder al had gezegd dat ie het Gerard het meeste gunde om te blijven omdat dat z'n maatje was
Verstond ik ook ja. Terwijl hij hier op FOK! nog zei dat Servio eruit moestquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef ABundy het volgende:
Wat zei guido? Moet gerard het huis uit?
dat dusssssquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef evaxsis het volgende:
ah joh als Gerard verliest gaat hij terug naar heel iets mooisFenneke
met die reken wonders daar zou dat zo maar kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Hoe goed kan Gerard tegen zijn verlies????
Servio zal ff 30% goedmaken in een kwartier???
nee wie hij het gundequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
Nou.. Nu komt het. Als Gerard eruit ligt, stop ik serieus met kijken. Verwacht dat Servio eruit gaat (ook aan de hand van de overtuigende tussenstanden)
[..]
Verstond ik ook ja. Terwijl hij hier op FOK! nog zei dat Servio eruit moest
ja daar had ik het gelezen! Hier op het forumquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
Nou.. Nu komt het. Als Gerard eruit ligt, stop ik serieus met kijken. Verwacht dat Servio eruit gaat (ook aan de hand van de overtuigende tussenstanden)
[..]
Nee, Guido gunde gerard dat hij mocht blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
ze vroegen wie moest blijven en hij zei gerardquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dus de vraag verkeerd verstaan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee, Guido gunde gerard dat hij mocht blijven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Hoorde het geen nominatie te zijn ipv nominering?
ja maar je verwacht toch niet anders?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Hoorde het geen nominatie te zijn ipv nominering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |