topquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is een cap van in het vorige topic volgens mij of de cos ervoor.
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leuk![]()
Hij vind gewoon niet leuk dat het spel nu eerlijk is.. En vorige x niet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die vraagt zich af waarom hij verplicht is in de show te zitten.
wordt helemaal niets aan hen gevraagd
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepen
the boss is backquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Nog ffkes wachten en dan zien we The Return Of The King
Serviootje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Tweets als deze zeggen genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat Cynthia ook een FOK!ker is ??of heeft ze gewoon alles meegelezen hier ?
Zal ze wel niet vrolijk van zijn geworden dan
quote:SST_Cynthia @Berremans72 @miss_poez Goh! We hebben hier een paar Fokkers! Daar is het geloof ik wel algemeen bij bekent dat die geen leven hebben toch? 1 day ago via Twitter for BlackBerry®
Zie boven je, heb de cap even gepikt van Bollokus uit een vorige cos en hier neer gezet.quote:
eigenlijk hadden we hem moeten vragen of ie een bordje voor ons kon makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepen
EINDBAAS FTW.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie boven je, heb de cap even gepikt van Bollokus uit een vorige cos en hier neer gezet.
hahahah huilmensquote:
Bommie is ook een trol van het zuiverste water. Maar wel een lieve.quote:
er zijn ook lieve trollen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bommie is ook een trol van het zuiverste water. Maar wel een lieve.
Echtwel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef knagsje het volgende:
De grootste verleiding voor alle dames hier is GEER tha Boss
Ja daar moet je wel boven staan. Al het commentaar is niet persoonlijk bedoeld. Dat Guido een lambal was was een feit, maar verder heeft ie wel humor en verder weinig tegen hem... zelfs Servio zal ik met respect onthalen hier....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
hahahah huilmensEr is toch ook kritiek op Jurien en Guido gegeven hier, en die praten nu zelfs gezellig mee met ons. Er wordt kritiek op iedereen in dat huis gegeven, ik denk dat Mo ook wel steil achterover slaat als ze hoort wat er over haar gezegd is
![]()
Of Jo
Onmogelijke missie omdat tot zaterdag avond verstopt te houdenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Zwakke missie, Faalex is zijn halve kluis kwijt
Bedankt! Voor het herhalen! Had het net niet gehoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef jesje1982 het volgende:
geheime missie voor alex: binnen een uur deze producten stelen en verstoppen.
als het lukt 1000 als het niet lukt halvering kluis
Cyntherklaas kapotje gooi wat in mijn marmotjequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel boven staan. Al het commentaar is niet persoonlijk bedoeld. Dat Guido een lambal was was een feit, maar verder heeft ie wel humor en verder weinig tegen hem... zelfs Servio zal ik met respect onthalen hier....
(Wat) kon ie winnen ? nvm 1000 eurie dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Halvering kluis Alex is 1.800/2=900
Puh puh, daar schrik je van, zo'n bedrag
Ja wtf was dat nu weer? " dit moet ik zometeen ff wegstoppen " ???quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef rico80 het volgende:
Wtf zegt ie nou gewoon wat z'n missie is?
de sukkel hahahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef sjampoeh het volgende:
die moet ik zo even wegstoppen ?????? hoor ik dat goed??
Faalex volgende week genomineerd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:54 schreef rico80 het volgende:
Wtf zegt ie nou gewoon wat z'n missie is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |