topquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is een cap van in het vorige topic volgens mij of de cos ervoor.
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leuk![]()
Hij vind gewoon niet leuk dat het spel nu eerlijk is.. En vorige x niet!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die vraagt zich af waarom hij verplicht is in de show te zitten.
wordt helemaal niets aan hen gevraagd
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepen
the boss is backquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Nog ffkes wachten en dan zien we The Return Of The King
Serviootje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Tweets als deze zeggen genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat Cynthia ook een FOK!ker is ??of heeft ze gewoon alles meegelezen hier ?
Zal ze wel niet vrolijk van zijn geworden dan
quote:SST_Cynthia @Berremans72 @miss_poez Goh! We hebben hier een paar Fokkers! Daar is het geloof ik wel algemeen bij bekent dat die geen leven hebben toch? 1 day ago via Twitter for BlackBerry®
Zie boven je, heb de cap even gepikt van Bollokus uit een vorige cos en hier neer gezet.quote:
eigenlijk hadden we hem moeten vragen of ie een bordje voor ons kon makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We kunnen hem wel vragen of hij volgende week "BOMMIEEEEEEEE .... FOK!.." Wil roepen
EINDBAAS FTW.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie boven je, heb de cap even gepikt van Bollokus uit een vorige cos en hier neer gezet.
hahahah huilmensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |