Contract...opdraven voor klapvee...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom zitten Guidson, Cynthia en Jurien daar eik? Opvulling?
Blijft een beetje sneu lijken... zo'n enorm lege tribunequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Denk dat het contractueel is vast gelegd dat ze er een aantal keer bij moeten zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ja, helaas zijn ze slechts decor-stukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
quote:
quote:
Hahaha nou bij mij was er nu ook geen polonaise aan mijn lijf mogelijk geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeh, dat is toch wel ontzettend fout!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
las ik nou dat eric dgk ook daar zat???
Zoiets, denk ik.... Anders zijn die bankjes zo leeg....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Yep, naast Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
las ik nou dat eric dgk ook daar zat???
Hij was geėmotioneerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Misiuuu het volgende:
Nou leek of Guido het niet leuk vond.. Neppe smile of zag ik dat niet goed..
Het tabje Fok! mist, dus laat maar zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Gamey het volgende:
m.secretstory.nl werkt niet op de iphone, en ipad
dan maar op de samsung galaxy S kijken :S
Het raakte hem zo te zien zeker wel...quote:
Haha!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
En zag je hoe vals Cynthia hem toen aankeek?
Daar is dan toch "Uitzending gemist" voor? Er zijn dingen die hoger op het prioriteitenlijstje staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha nou bij mij was er nu ook geen polonaise aan mijn lijf mogelijk geweest
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
En zag je hoe vals Cynthia hem toen aankeek?
Is een cap van in het vorige topic volgens mij of de cos ervoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |