Oeh, dat is toch wel ontzettend fout!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
Net de sex afgebroken voor de uitslag...so let it be worth it....
Gan heeft ie nog wat kleding movht zn koffer verloren gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Karim en Alex hebben shirtjes aan van Gerard![]()
slappe actie zegquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
Net de sex afgebroken voor de uitslag...so let it be worth it....
Ja helaas geen GIFjes van...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeh, dat is toch wel ontzettend fout!
Contract...opdraven voor klapvee...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom zitten Guidson, Cynthia en Jurien daar eik? Opvulling?
Blijft een beetje sneu lijken... zo'n enorm lege tribunequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Denk dat het contractueel is vast gelegd dat ze er een aantal keer bij moeten zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ja, helaas zijn ze slechts decor-stukken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
quote:
quote:
Hahaha nou bij mij was er nu ook geen polonaise aan mijn lijf mogelijk geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeh, dat is toch wel ontzettend fout!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
las ik nou dat eric dgk ook daar zat???
Zoiets, denk ik.... Anders zijn die bankjes zo leeg....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:42 schreef beequeen het volgende:
Yep, naast Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
las ik nou dat eric dgk ook daar zat???
Hij was geëmotioneerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Misiuuu het volgende:
Nou leek of Guido het niet leuk vond.. Neppe smile of zag ik dat niet goed..
Het tabje Fok! mist, dus laat maar zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef Gamey het volgende:
m.secretstory.nl werkt niet op de iphone, en ipad
dan maar op de samsung galaxy S kijken :S
Het raakte hem zo te zien zeker wel...quote:
Haha!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
En zag je hoe vals Cynthia hem toen aankeek?
Daar is dan toch "Uitzending gemist" voor? Er zijn dingen die hoger op het prioriteitenlijstje staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha nou bij mij was er nu ook geen polonaise aan mijn lijf mogelijk geweest
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
En zag je hoe vals Cynthia hem toen aankeek?
Is een cap van in het vorige topic volgens mij of de cos ervoor.quote:
die vraagt zich af waarom hij verplicht is in de show te zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Misiuuu het volgende:
Nou leek of Guido het niet leuk vond.. Neppe smile of zag ik dat niet goed..
och idd!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leuk![]()
Eer en Geer zijn goede vrienden van elkaar. Net als Syl.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef waxmask het volgende:
Ah da's wel cool...die weet zich tenminste in de picture te werken...
je gaat me toch niet vertellen dat Cynthia ook een FOK!ker is ??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hahahha ja cynthia vind fok niet zo leuk![]()
Nu even niet jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is dan toch "Uitzending gemist" voor? Er zijn dingen die hoger op het prioriteitenlijstje staan
Tzou leuk zijn als we het terug konden horen! Dan weten we het helemaal zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Ja daarom, ik kon het niet goed horen, maar ik meende wel dat hij het riep.
eens,dat is weer typisch nederlands,net zo als naar azie GAAn op vakantie en pindakaas en drop willen hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Het is dat ik gek ben van psychologische real life dingen, maar wat is dit toch een amateuristisch tv programma. Zo fucking slecht gemaakt en uitgevoerd. En waarom moeten we 2 minuten kijken hoe ze live 3 stukjes kaas of chips kiezen? Zo oninteressant!
okquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Die kast der verleidingen alsof ze fakking op een eiland zitten zonder vreten en alleen water. En dan die Joanna: aaaaaaaaaaaaaaaah bedankt stem, eindelijk op dieet. Ga dan zelf op dieet er lag fruit zat, stomme miep.
Nou ja, ik heb gedaan alsof ik voor Gerard stemde en mijn vriend flipte want die haat Gerard en nu zitten wij in een situatie dat we kunnen ons heel erg kunnen invoelen in Jo's problematiek die ze na het huis te horen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |