Ja ik wel en geef niks als het niet helpt, verder heb ik toch geen kosten gemaakt aan dit programma, waar ik zoveel uren plezier van heb gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:21 schreef Olga het volgende:
[..]
ff een smsje idd voor gerard gestuurd. had ik nog niet gedaan. Van 1 smsje word ik niet arm
en terecht toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Noelle06 het volgende:
Zo wat een negetiefe filmpjes van Servio en dat live ...
Hij mag nu wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Noelle06 het volgende:
Zo wat een negetiefe filmpjes van Servio en dat live ...
Idd...... Kan ie misschien beter maar naar huisquote:
ik zet nog steeds vraagtekens bij de telling van vorige week.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb je kunnen zien aan het gedrag van Stervio...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Idd...... Kan ie misschien beter maar naar huis
Ja zeker, maar had het gewoon even niet verwacht dat ze dat nu nog zouden laten zien vlak voor de lijnen sluiten.quote:
Hoezo 109% is toch duidelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef Olga het volgende:
[..]
ik zet nog steeds vraagtekens bij de telling van vorige week.....
Ja iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik wel en geef niks als het niet helpt, verder heb ik toch geen kosten gemaakt aan dit programma, waar ik zoveel uren plezier van heb gehad.
Ik ook, vooral omdat ik dat al voorspelde :squote:Op donderdag 24 maart 2011 21:28 schreef Olga het volgende:
[..]
ik zet nog steeds vraagtekens bij de telling van vorige week.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |