Niet via het internet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen Net5 niet kunnen ontvangenDat is toch gewoon een standaard tvzender ??
dan krijgen de ratten de overhand het is niet andersquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
wie moet anders die RAT gaan vangen dan????????????
precies ditquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou grappig zijn, maar geloof er nix van
ah op die manier...ik was even bang dat die mensen geen tv zouden hebben ofzoquote:
Die verzin je toch zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
ik las net op facebook dat gerard en servio beiden mogen blijven als ze unaniem eern andere bewoner eruit stemmen...
dan hoop ik dat joanna vertrekt...
Dit bericht staat op sectetstory hyves
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Olga het volgende:
Is er ergens een livestream van net 5 te vinden? Ik heb geen tv bij de hand
Hier geloof ik niks van. Alhoewel, niks is wat het lijkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
ik las net op facebook dat gerard en servio beiden mogen blijven als ze unaniem eern andere bewoner eruit stemmen...
dan hoop ik dat joanna vertrekt...
Dit bericht staat op sectetstory hyves
Goed meelezen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Olga het volgende:
Als je ziggo hebt kun je geloof ik ook online kijken via hun sitequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Olga het volgende:
dat dus heb geen nederlandse tv, gelukkig hebben we medefokkersquote:
mja ik heb upcquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Als je ziggo hebt kun je geloof ik ook online kijken via hun site
zou dat bij UPC hetzelfde zijn ? Lijkt me wel zo logischquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Als je ziggo hebt kun je geloof ik ook online kijken via hun site
nope helaas nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
zou dat bij UPC hetzelfde zijn ? Lijkt me wel zo logisch
oeps , doe me ook maar een Eva dan.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan offer ik me op en neem de Gerard wel
Ole olequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
Servio naar huis, Servio naar huis, Servi, Servi, Servio naar huis.
ohh das jammerquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
oeps , doe me ook maar een Eva dan.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Servio is toch nooit de sterkste van de mannen?
Ze gaan nu weer opnieuw. 50 plaatjes ofzo gok ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef DjinN het volgende:
hoeveel plaatjes krijgt ze überhauptEn hoelang mag ze kijken ?? Zolang als Servio dat ding omhoog kan houden toch ?
jawel bingoballenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
OPVALLEND: Geen Bingokoningin clues
madam edna en een ballenbakquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik hoorde Aafke toch duidelijk "shit" roepen, hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Allemaal clues, snap niet dat niemand zegt heeee het zijn clues.
kroontje voor koningin, verder geen gezien geloof ik neequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Klopt! Fuckers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Bingoballen, dragqueens, heb genoeg langs zien komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Nee, idd nu jij het zegt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja en de grootste clue verraadt Mo zelf, wanneer ze straks alles opsomt dan is ze haar geheim kwijt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Allemaal clues, snap niet dat niemand zegt heeee het zijn clues.
film de wave???quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef meneertje1972 het volgende:
OPVALLEND: (even geen) tsunami clues
een oranje golfquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Oh ja, lekker duidelijk.quote:
jawel, Leonardo DiCaprio kwam voorbij. De film van The Beach is op Koi Pi Pi opgenomen als ik het goed hebquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Dame Ednaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Heb je wel opgelet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:07 schreef meneertje1972 het volgende:
leuk juistquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
Oh wtf, de mede-bewoners kunnen meekijken..
Ze vertelde een aantal nogal gedetaïlleerd, daarom leek het meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef Gamey het volgende:
lol ze heeft er veel meer dan die 10 waar ze nu op zitten
Beantwoord ff mijn bericht dan geef ik je een programma met alle ned. zenders en meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus heb geen nederlandse tv, gelukkig hebben we medefokkers
klinkt interesantquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Beantwoord ff mijn bericht dan geef ik je een programma met alle ned. zenders en meer.
Heb je ook net 5? Ik kan nl ook niet kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Beantwoord ff mijn bericht dan geef ik je een programma met alle ned. zenders en meer.
Zetten ze dus weer in de uitzending recht.....quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:10 schreef meneertje1972 het volgende:
11, was veel meer ze noemde alleen al 4 filmdingen op. Maar goed....
probleem is meer dat hij er niet in komt, zelfs na 6 weken nog niet..quote:
Heeft ze ook al over Stervio gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Renate: Gerard moet wellicht vanavond vertrekken...![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
Gerard is een heldZich loswrikken van zo'n feeks als Joanna, ik zou ook knettergek worden van dat geflipte wijf. Sanctie riskeren en dan nog zo kalm blijven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
Gerard is een heldZich loswrikken van zo'n feeks als Joanna, ik zou ook knettergek worden van dat geflipte wijf. Sanctie riskeren en dan nog zo kalm blijven
Dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Olga het volgende:
laat hem alsjeblieft blijven en stervio eruit.
Gerard is gewoon tof. Stervio vond ik in het begin nog wel leuk maar voegt niets meer toequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Samboraa het volgende:
Yey, allemaal Gerard aanbidders hier?![]()
Joan had ook al opgegeven daarvoor, toen waren ze ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
Nopequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Samboraa het volgende:
JAAAH mooie manquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
GEER is BAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Same here!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Gerard is gewoon tof. Stervio vond ik in het begin nog wel leuk maar voegt niets meer toe
miss aandachtshoer lijkt alles te mogen en te krijgen van de stemquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan had ook al opgegeven daardoor en ze waren ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.![]()
dat dussssquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan had ook al opgegeven daardoor en ze waren ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.![]()
nee, ze krijgt geen sanctie. Ze duikt gewoon even de geheime kamer in met de Stemquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat dus, onterechte sanctie voor Gerard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Kom erbij en sluit je aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Samboraa het volgende:
Servio bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Olga het volgende:
[..]
miss aandachtshoer lijkt alles te mogen en te krijgen van de stem
Absoluutquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Olga het volgende:
[..]
miss aandachtshoer lijkt alles te mogen en te krijgen van de stem
Bekstekkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Het zijn ook lijers daar! Ze laten niet zien waarom Geer los wilde van die draak. Het bekstekken laten ze gewoon weg.
Dat blijkt wel met zijn 74%quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard een man van principes![]()
Gerard denkt dat de kijkers zijn actie wel kunnen waarderen
Ik stem voorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan had ook al opgegeven daarvoor, toen waren ze ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.![]()
Let the Queen go and the President stay!![]()
![]()
![]()
mag ik meeschoppen ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Die schop ik er het liefst nu gelijk uit
Ze laten WEER geen tussenstand zien nu......quote:
zit ik dan als man Geer aan te prijzenquote:
Mja als je ziet hoeveel zendtijd miss aandachtshoer op de streams krijgtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Het zijn ook lijers daar! Ze laten niet zien waarom Geer los wilde van die draak. Het bekstekken laten ze gewoon weg.
Ik ook, wat zal hem dat een boost gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef mazaru het volgende:
Ik lig in een deuk als die met 90% terug het huis in gaat
Doen we het samenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
mag ik meeschoppen ?ik wil hem wel een schop tegen zijn relreet geven
Omg, in één oogopslag dacht ik dat er retard stond?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
zit ik dan als man Geer aan te prijzeni am not gay let gerard stay
is dan nog maar afwachten of ze dat Hem ook vertellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook, wat zal hem dat een boost geven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Omg, in één oogopslag dacht ik dat er retard stond?apologiez
Nee niet in stilte gooi het eruitquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Ik was al een stille aanbidder..hihi
Als jullie het samen doen, geef dan dat fucking verwende nest ook een schop onder die opgespoten reet van haar.quote:
Geeft niks hoor, je hebt gewoon smaak. Je hebt ook een hekel aan Jo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef knagsje het volgende:
Zolang stervio het maar hoortquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dan nog maar afwachten of ze dat Hem ook vertellen
gaarnequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als jullie het samen doen, geef dan dat fucking verwnde nest ook een schop onder die opgespoten reet van haar.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, je hebt gewoon smaak. Je hebt ook een hekel aan Jo.
Oh dan ga ik nog ff door met stemmen, ben zo terugquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze laten WEER geen tussenstand zien nu......
ziet er fout uit
Alexxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Fennekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kelderen de kijkcijfers nog verderquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef willllll het volgende:
als gerard niet blijft wordt het nog saaier in het huis
Je bent juist een man naar mijn hart als je voor Geer bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
ff een smsje idd voor gerard gestuurd. had ik nog niet gedaan. Van 1 smsje word ik niet armquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh dan ga ik nog ff door met stemmen, ben zo terug
zou ze sierenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zullen ze "achter" nu filmpje terugkijken van Mo en de plaatjes en toegeven dat ze veel meer goed had?
Hey, breien is echt fakking hip hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja als je ziet hoeveel zendtijd miss aandachtshoer op de streams krijgtEcht alles wat zij doet moet gestreamd worden
Oh graag! Ik denk dat als ik een keer face to face met haar zou mogen praten dat ik haar dan ook nog eens finaal de grond in praatquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als jullie het samen doen, geef dan dat fucking verwende nest ook een schop onder die opgespoten reet van haar.
wil je me nummerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je bent juist een man naar mijn hart als je voor Geer bent
Een sjaal vor de stem tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey, breien is echt fakking hip hoor.![]()
....
Bijzonderquote:
ah vandaar dat ik het niets aan vindquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Hey, breien is echt fakking hip hoor.![]()
....
En ze zat naast onze DGK_Eericquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Fennekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan ben je een ware FOK!ker...quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh graag! Ik denk dat als ik een keer face to face met haar zou mogen praten dat ik haar dan ook nog eens finaal de grond in praatIk ben niet echt op mijn mondje gevallen namelijk. Wat ik hier zeg zou ik irl ook zo tegen dr zeggen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh graag! Ik denk dat als ik een keer face to face met haar zou mogen praten dat ik haar dan ook nog eens finaal de grond in praatIk ben niet echt op mijn mondje gevallen namelijk. Wat ik hier zeg zou ik irl ook zo tegen dr zeggen
hahahah lees af en toe mee zit streamverslag te tikken hahahaahquote:
hey je naam staat verkeerd...........gaymequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:22 schreef Gamey het volgende:
[..]
Bijzonder
Arrogante
Alles beinvloedende
Sukkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |