Bekstekkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Het zijn ook lijers daar! Ze laten niet zien waarom Geer los wilde van die draak. Het bekstekken laten ze gewoon weg.
Dat blijkt wel met zijn 74%quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard een man van principes![]()
Gerard denkt dat de kijkers zijn actie wel kunnen waarderen
Ik stem voorquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan had ook al opgegeven daarvoor, toen waren ze ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.![]()
Let the Queen go and the President stay!![]()
![]()
![]()
mag ik meeschoppen ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Die schop ik er het liefst nu gelijk uit
Ze laten WEER geen tussenstand zien nu......quote:
zit ik dan als man Geer aan te prijzenquote:
Mja als je ziet hoeveel zendtijd miss aandachtshoer op de streams krijgtquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
Het zijn ook lijers daar! Ze laten niet zien waarom Geer los wilde van die draak. Het bekstekken laten ze gewoon weg.
Ik ook, wat zal hem dat een boost gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef mazaru het volgende:
Ik lig in een deuk als die met 90% terug het huis in gaat
Doen we het samenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
mag ik meeschoppen ?ik wil hem wel een schop tegen zijn relreet geven
Omg, in één oogopslag dacht ik dat er retard stond?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
zit ik dan als man Geer aan te prijzeni am not gay let gerard stay
is dan nog maar afwachten of ze dat Hem ook vertellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook, wat zal hem dat een boost geven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Omg, in één oogopslag dacht ik dat er retard stond?apologiez
Nee niet in stilte gooi het eruitquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:17 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Ik was al een stille aanbidder..hihi
Als jullie het samen doen, geef dan dat fucking verwende nest ook een schop onder die opgespoten reet van haar.quote:
Geeft niks hoor, je hebt gewoon smaak. Je hebt ook een hekel aan Jo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef knagsje het volgende:
zit ik dan als man Geer aan te prijzeni am not gay let gerard stay
Zolang stervio het maar hoortquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dan nog maar afwachten of ze dat Hem ook vertellen
gaarnequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als jullie het samen doen, geef dan dat fucking verwnde nest ook een schop onder die opgespoten reet van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |