Dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
Gerard is een heldZich loswrikken van zo'n feeks als Joanna, ik zou ook knettergek worden van dat geflipte wijf. Sanctie riskeren en dan nog zo kalm blijven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Olga het volgende:
laat hem alsjeblieft blijven en stervio eruit.
Gerard is gewoon tof. Stervio vond ik in het begin nog wel leuk maar voegt niets meer toequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Samboraa het volgende:
Yey, allemaal Gerard aanbidders hier?![]()
Joan had ook al opgegeven daarvoor, toen waren ze ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
Gerard is een heldZich loswrikken van zo'n feeks als Joanna, ik zou ook knettergek worden van dat geflipte wijf. Sanctie riskeren en dan nog zo kalm blijven
Nopequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Samboraa het volgende:
JAAAH mooie manquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
GEER is BAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Same here!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Gerard is gewoon tof. Stervio vond ik in het begin nog wel leuk maar voegt niets meer toe
miss aandachtshoer lijkt alles te mogen en te krijgen van de stemquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan had ook al opgegeven daardoor en ze waren ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.![]()
dat dussssquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan had ook al opgegeven daardoor en ze waren ruim meer dan 5 minuten los maar de anderen dwongen haar om weer vast te gaan. Haar sanctie was toch geen nominatie geweest anyhow.![]()
nee, ze krijgt geen sanctie. Ze duikt gewoon even de geheime kamer in met de Stemquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat dus, onterechte sanctie voor Gerard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Kom erbij en sluit je aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef Samboraa het volgende:
Servio bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Olga het volgende:
[..]
miss aandachtshoer lijkt alles te mogen en te krijgen van de stem
Absoluutquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Olga het volgende:
[..]
miss aandachtshoer lijkt alles te mogen en te krijgen van de stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |