Niet via het internet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen Net5 niet kunnen ontvangenDat is toch gewoon een standaard tvzender ??
dan krijgen de ratten de overhand het is niet andersquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:52 schreef knagsje het volgende:
wie moet anders die RAT gaan vangen dan????????????
precies ditquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou grappig zijn, maar geloof er nix van
ah op die manier...ik was even bang dat die mensen geen tv zouden hebben ofzoquote:
Die verzin je toch zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
ik las net op facebook dat gerard en servio beiden mogen blijven als ze unaniem eern andere bewoner eruit stemmen...
dan hoop ik dat joanna vertrekt...
Dit bericht staat op sectetstory hyves
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Olga het volgende:
Is er ergens een livestream van net 5 te vinden? Ik heb geen tv bij de hand
Hier geloof ik niks van. Alhoewel, niks is wat het lijkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
ik las net op facebook dat gerard en servio beiden mogen blijven als ze unaniem eern andere bewoner eruit stemmen...
dan hoop ik dat joanna vertrekt...
Dit bericht staat op sectetstory hyves
Goed meelezen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Olga het volgende:
Als je ziggo hebt kun je geloof ik ook online kijken via hun sitequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:58 schreef Olga het volgende:
dat dus heb geen nederlandse tv, gelukkig hebben we medefokkersquote:
mja ik heb upcquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Als je ziggo hebt kun je geloof ik ook online kijken via hun site
zou dat bij UPC hetzelfde zijn ? Lijkt me wel zo logischquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:59 schreef Zixon het volgende:
[..]
Als je ziggo hebt kun je geloof ik ook online kijken via hun site
nope helaas nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
zou dat bij UPC hetzelfde zijn ? Lijkt me wel zo logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |