quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Toch denk ik dat Servio vertrekt omdat zijn rol inmiddels wel is uitgespeeld. Hij moest alleen nog even handboeienbewaarder spelen.
wil ik niet weten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef knagsje het volgende:
Waar koopt die bart in godsnaam zijn kleren joh? bij de kindervriend?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef Nobodies het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/1589/Word+De+Stem
Ja helaas denk ikook dat Servio vertrekquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Toch denk ik dat Servio vertrekt omdat zijn rol inmiddels wel is uitgespeeld. Hij moest alleen nog even handboeienbewaarder spelen.
een jongentje met mannenhoofd....quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
wil ik niet weten.
Maakt niet uit wat ie aan heeft, want hij ziet er toch niet uit.
Wat een mislukkeling zeg
Dat poetsen van haar wordt zwaar overschat, ze doet het in dat huis nog geen uur per dag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zie geen meerwaarde meer voor hem nu Jojanka aan de poets is geslagen...
Let op je taalquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef Green1 het volgende:
vuile vieze tiefuslijers.. die streamlock weer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze opdracht had ik niet meegekregen van Mo, zie je nou dat de reguliere uitzending wel een uitkomst is.
Zoals elke donderdagavond, is ook aangekondigd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:31 schreef Green1 het volgende:
vuile vieze tiefuslijers.. die streamlock weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |